Woodoo, kiroukset, Islam

magicman

Tavatessaan Muhammedin juutalaiset tapasivat sanoa "kuolema olkoon päälläsi". Juutalaiset olivat näet kiukuissaan kironneet profeetta Muhammedin erilaisissa magia-menoissaan. Profeetan vaimo Aisha vastasi juutalaisille "kuolema ja jumalan kirous olkoon päällänne", mutta profeetta torui häntä ja käski vastaamaan juutalaisille vain "sama kirous koskekoon teitä".

---

Volume 8, Book 75, Number 404:
Narrated 'Aisha:

The Jews used to greet the Prophet by saying, "As-Samu 'Alaika (i.e., death be upon you), so I understood what they said, and I said to them,

"As-Samu 'alaikum wal-la'na (i.e. Death and Allah's Curse be upon you)."

The Prophet said,

"Be gentle and calm, O 'Aisha, as Allah likes gentleness in all affairs."

I said, "O Allah's Prophet! Didn't you hear what they said?"

He said,

"Didn't you hear me answering them back by saying, 'Alaikum (i.e., the same be upon you)?"

8

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko

Vanhan muslimilain mukaan kirouksiin vastataan kirouksilla. Ne pitää vain olla yhtä vahvoja.

• Jeesus kirosi juutalaiset

Mark.11:13

Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika. Niin hän puhui ja sanoi sille: "Älköön ikinä enää kukaan sinusta hedelmää syökö." Ja hänen opetuslapsensa kuulivat sen.

Viikunapuu oli Jeesuksen opetuksissa seurakunnan vertauskuva (Matt.24:32, Room.11). Viikunapuu jonka Jeesus kirosi symboloi Jerusalemia ja sen juutalaisia.

• tervapata

islamin mukaan pitää tervehtiä joko samalla lailla tai paremmin, mutta koskaan ei saa toivottaa toiselle huonosti suoraan. jos joku sanoo että helvetti olkoon kanssasi, niin muslim voi siihen sanoa: ja kanssasi. hän ei saa sanoa suoraan, että helvetti olkoon kanssasi, se on kielletty meiltä ja minä itse tykkään siitä laista kovasti.

• yaa
        Jeesus kirosi juutalaiset kirjoitti:

Mark.11:13

Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika. Niin hän puhui ja sanoi sille: "Älköön ikinä enää kukaan sinusta hedelmää syökö." Ja hänen opetuslapsensa kuulivat sen.

Viikunapuu oli Jeesuksen opetuksissa seurakunnan vertauskuva (Matt.24:32, Room.11). Viikunapuu jonka Jeesus kirosi symboloi Jerusalemia ja sen juutalaisia.

kaikki niitä, jotka näyttävät hedemalliselsta mutta eivätkä ole, kuin ......

• yaa
        tervapata kirjoitti:

islamin mukaan pitää tervehtiä joko samalla lailla tai paremmin, mutta koskaan ei saa toivottaa toiselle huonosti suoraan. jos joku sanoo että helvetti olkoon kanssasi, niin muslim voi siihen sanoa: ja kanssasi. hän ei saa sanoa suoraan, että helvetti olkoon kanssasi, se on kielletty meiltä ja minä itse tykkään siitä laista kovasti.

kuulla noin kauniista sanojasi!

• islam on sairas uskonto

mitä vielä löydät historian kätköistä? Että joku länsimaalainen sanoi muhammetista olet kirottu tai vastaavaa ja muhametti vastasi että olkaa itse. Mitä tämä tällainen nyt kaiken muun vihan ja kirouksen lisäksi mitä tuli muhametin suusta todistaa? Ehkä se todistaa että hän ei joka tilanteessa vetänyt päitä poikki, hillitsi itsensä ainakin hetkittäin.

• yaa

että olet ilmeisesti ns.länsimaalainen!
        Olisit syntynyt vähän alemmalla alueella, olisit ilmeisesti mokannut islamin nimen vaikka milla!

• yaa kirjoitti:

että olet ilmeisesti ns.länsimaalainen!
        Olisit syntynyt vähän alemmalla alueella, olisit ilmeisesti mokannut islamin nimen vaikka milla!

...ei ole aina toisen huojennus. Täällä tuo nimimerkki "islam on sairas uskonto" mokaa suomalaisten ja kristinuskon nimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3104
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2792
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      64
      2586
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2502
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2058
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1579
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1562
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1549
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1549
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1459
    Aihe