Näiden New Age ihmisten toimia seuratessa tulee väistämättä mieleen että ne enkelit taitavat olla mustia, vai että vielä henkisyyttä, heh heh
New Age --mustat enkelit--
5
164
Vastaukset
- noinnyibby
Mikä on sun mielestä henkisyyttä?
- varokaa,varokaa
New age on kokonaan pimeyden voimien kanssa puuhastelua.
- nfinff
kaikkihan on pimeyden puuhastelua et sä jo sitä tienny? ainaki kaikki muu paitsi kristinusko ja muut siihen kuuluvat alalajit,usko pois :) uskonnot pitäis kieltää kokonaan,mä uskon kyllä jumalaan mutta uskontoihin en usko,pelkkää pelleilyä koko touhu.
- terve menoa.
--New age on kokonaan pimeyden voimien kanssa puuhastelua. --
"Keskustellaan" enkeleiden ja muiden henkiolentojen kanssa, kyllä tuo menee pimeän puolelle ja syvälle, menolippu hel vettiin.
- gyutbtu
Ihan yhtälailla kristinuskon nää "hekiparantajat" vois olla pimeyden juttuja. Nehän pistää ihmiset puhumaan kielillä ja muuta ihme juttuja (olen nähny omin silmin) ihan hyvin kuuluu samaan kategoriaan ku enkeleiden kanssa keskustelut :) että kuka mitä hä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997024- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan256981- 41959