Näiden New Age ihmisten toimia seuratessa tulee väistämättä mieleen että ne enkelit taitavat olla mustia, vai että vielä henkisyyttä, heh heh
New Age --mustat enkelit--
5
168
Vastaukset
- noinnyibby
Mikä on sun mielestä henkisyyttä?
- varokaa,varokaa
New age on kokonaan pimeyden voimien kanssa puuhastelua.
- nfinff
kaikkihan on pimeyden puuhastelua et sä jo sitä tienny? ainaki kaikki muu paitsi kristinusko ja muut siihen kuuluvat alalajit,usko pois :) uskonnot pitäis kieltää kokonaan,mä uskon kyllä jumalaan mutta uskontoihin en usko,pelkkää pelleilyä koko touhu.
- terve menoa.
--New age on kokonaan pimeyden voimien kanssa puuhastelua. --
"Keskustellaan" enkeleiden ja muiden henkiolentojen kanssa, kyllä tuo menee pimeän puolelle ja syvälle, menolippu hel vettiin.
- gyutbtu
Ihan yhtälailla kristinuskon nää "hekiparantajat" vois olla pimeyden juttuja. Nehän pistää ihmiset puhumaan kielillä ja muuta ihme juttuja (olen nähny omin silmin) ihan hyvin kuuluu samaan kategoriaan ku enkeleiden kanssa keskustelut :) että kuka mitä hä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340