Peruutin pimeällä tummaan aitaan kun en nähnyt sitä, ja autoon tuli hirveät "naarmut"
Kyseessä beige joku 2000-luvun alun nissan almera, metalli- tai helmiäisväri. Naarmut on kyljessä ja aika pitkiä, mutta ei siis kunnon naarmuja, vaan sellaisia vaaleanvärisiä mitkä näyttää että lähtis hankaamalla pois mut ei lähde kuitenkaan, ja ei siis todellakaan mitään syviä eli ei ainakaan ole sinne pohjamaaliin asti mennyt.
Saako näitä korjattua jollain ettei tarvitsisi maalaukseen viedä? Toimisikohan semmoiset naarmukynät?
Auttakaa! "vaaleat" naarmut, saako pois muuten kuin maalilla?
aaaaaaapuuuuuuuua!
6
174
Vastaukset
- aaaaaaaaapuuaaaa
tai auttaako vahaus?
- filmi väärinpäin
älä vaan mene koittamaan millään naarmukynällä, ne on tv-shopin suurimpia kusetuksia.
- oon tehnyt...
Ps,,suihkauttaa lakan suoraan päälle,,,,antaa kuivuu kunnolla kiillottaa lakkasumun pois vaikka klineerillä..naarmut monesti katoo lakalla....
- ip jne.....
juu hienoja neuvoja, voihan kiesus. Voit joutua vastuuseen tuollaisesta käyttäytymisestä.
- mell55
tuusulas voin kattoa saako paremmaksi
autonpesu@gmail / 0465351930- ammattikuski
Kokeile Autoglymin SUPER RESIN POLISH vahaa, punainen etiketti ja maksaa noin 16 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693