Moro
Ajattelin lähteä kokkikouluun. Kysysmys kuuluukin, että joudunko ottamaan korvikset, nenäkorun ja rastat pois vai riittääkö jos peitän tukan siisyisti hatulla?
Kokilla lävistyksiä tai rastat
6
1167
Vastaukset
- hyyyygienia
Jos saat tukan sullottua kokonaan hattuun, niin eiköhän se käy. Muuten on pakko lyhentää. Mutta kaikki korvikset ja muut hilavitkuttimet joudut varmasti poistamaan. Keittiössä kun ollaan hygienin kanssa hyvin tarkkoja.
- aehrh
Tuskin ne tukasta käy nillittämään, kunhan pidät sen kiinni ja myssyn alla.
Mutta noita läväreitä tuskin saat pitää keittiötuntien aikaan. - .............
Rastojen ei pitäisi olla este. Yhdellä työkaverilla on valtava rastapehko, jonka hän peittää omatekoisella myssyllä. Korut ja lävistykset pitää ottaa pois työn ajaksi. Tästä ollaan tosi tarkkoja. Nyt on tämä uusi OIVA-naamajuttu, niin keittiö voi saada huomautuksen tai surunaaman siitä, jos työntekijällä on koruja tai lävistys. Ja ei kannata ajatella vain hygienian kannalta vaan myös itsesi takia. Koru voi jäädä laitteeseen kiinni tuottaen pahaa jälkeä.
- Kotikokki
Asiakkaana en mene enää kebabbilaan jossa työntekijällä oli hyvin karvaiset käsivarret, olisi voinut peittää ne pitkähihaisella kokintakilla. Kerran kävi sama juttu Hesburgerilla: silloin jätin ruuan tilaamatta.
Sama koskee tatuointeja ja lävistyksiä.
Parempi olla täysin huomaamaton kuin herättää asiakkaassa negatiivisia tunteita.
Yhdellä ravintolareissulla tarjoilijalla oli kielikoru, ja kun sen huomasi, niin vei koko ajan huomion. Häiritsi jutella hänen kanssaan.
Nyt olen päättänyt että seuraavalla kerralla juoksen pakoon....
Asia on eri jos itse omistat ravintolan voit olla juuri sellainen kuin haluat.- ykskokkivaan
Et oo tosissas??? :D:D voi luoja....
- kokkityttö
eiköhän tuo oon pikkasen liiottelua? :D voin kertoa, että useammallakin kokilla/tarjoilijalla on esim. kielikoru, koska ainoastaan näkyvät lävistykset on kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490