Romani työnantajana!

Johanna

Itse olen valkoinen nainen ja mulle maksaa Romaninainen palkkaa siitä jos hoidan sen lasta! Aatelkaaapa!

11

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarski

ajatella,kuulosti liian hyvältä ollakseen totta,siis tarkoitat varmaan että kaupunki tai kunta maksaa sulle liksan lastenhoidosta,on puheenlahjat kun jos kerta työtönkin saa lastenhoitajan kotiin kun normaalisti jos toinen vanhempi on kotona niin et saa lastas edes kunnalliseen päivähoitoon.

• hankittu

sun palkka rahasi on 101%:sti hankittu pimeenä.

• NO HUHUH

Oletko noin sairas vai oletko kateellinen vai muuten vaan katkera ? Kannattas käydä lääkärissä tuntuu et sulla ei ihan kaikki ole kohdallaan!!!

• mä vaan

Hei tietämätön romaneilla on myös yrityksiä...ja niisä työntekijöitä enemmän kuin valkolaiset itse uskaltavat palkata romaneita.

• No hei! Tarkenampa..

Ei tässä ole nyt kyse mistään muusta kuin satunnaisesta muutamien tuntien lastenhoidosta! Jotta äiti pääsee välillä "rilluttelemaan" jne. Eli ei siis ole kysymys mistään suurista rahoista tai muutenkaan yrityksistä. Itse olen työtön niinkuin lapsen äitikin. Mutta maksaa silti jos hoidan hänen lastaan! Kaikki me ollaan samanlaisia, vaikka tapoja on erilaisia joita minäkin olen oppinut.

• juulitar

aina voi ahistaa. teillä on aina paha olla. kaikesta näätte vaivaa ja ootte pahoillanne. Onko teillä ollut pienenä liian pieni pipo. pökähtuisitte
      Ja vielä lisäksi pimeestä työvoimasta, eikä teikäläisten edustajat ole jatkuvasti otsikoissa, kun ulkomailta palkkaatte pimeetä työvoimaa iöman työlupaa, oikeata palkkaa jne.

Kommentoikaa nyt välillä teidän tekemiä paloittelusurmia, raiskauksia jne.

• finpojk

nyt oot kiinnostunu noista paloittelusurmista ja raiskauksista - ettet vaan vähän liiankin kiinnostunut... Taidat itse olla seuraavaksi otsikoissa ;) Muista kuule juulitar, ettei moralla (ainakaan tylsällä) ketään paloitella, otat sitten järeämmän aseen hameen alle - sinne sitä mahtuukin ;)

• kyllä ne paloittelujutu
        finpojk kirjoitti:

nyt oot kiinnostunu noista paloittelusurmista ja raiskauksista - ettet vaan vähän liiankin kiinnostunut... Taidat itse olla seuraavaksi otsikoissa ;) Muista kuule juulitar, ettei moralla (ainakaan tylsällä) ketään paloitella, otat sitten järeämmän aseen hameen alle - sinne sitä mahtuukin ;)

on kokonaan ihan teidän juttuja. Joten älä tyrkytä tapojasi mulle.

Outo tapa kääntää toikin juttu kaaleiden päälle. Kyllä paloittelusurmat ja raiskaukset on ihan teidän heiniä. Ettet vaan ite olis otsikoissa esim. perheesi surmaamisesta tai raiskaamisesta.

• romani
        finpojk kirjoitti:

kun nyt olet lukenut nim. "juulittaren" viesteistä noin sadannen kerran syytöksiä valkolaisten paloittelusurmista ja raiskauksista, voit miettiä miten nuo teidän syytökset meitä romaneita kohtaan vaikuttavat.

jo muutaman viestin jälkeen, jossa yksi romani toistuvasti piikittelee tapahtuneista rikoksista, saa sinutkin ärsyyntymään. kuvittele, että n. 5 000 000 ihmistä yli 500 vuoden ajan syyttäisi sinua ja sukuasi päivittäin, tunkeutuen joka ikiseen paikkaan, ihan vain sinua syyttelemään ja haukkumaan. syytöksiä tulisi jopa paikoissa, jotka olisi tarkoitettu vain sinun ja sukusi käyttöön (kuten tämä keskustelu foorumi). tämäkin foorumi on saanut aivan uuden merkityksen; täällähän valkolaiset tavoittavat paljon romaneita ja heitä voi ivata ja ärsyttää henkilökohtaisesti.

• juulitar
        romani kirjoitti:

kun nyt olet lukenut nim. "juulittaren" viesteistä noin sadannen kerran syytöksiä valkolaisten paloittelusurmista ja raiskauksista, voit miettiä miten nuo teidän syytökset meitä romaneita kohtaan vaikuttavat.

jo muutaman viestin jälkeen, jossa yksi romani toistuvasti piikittelee tapahtuneista rikoksista, saa sinutkin ärsyyntymään. kuvittele, että n. 5 000 000 ihmistä yli 500 vuoden ajan syyttäisi sinua ja sukuasi päivittäin, tunkeutuen joka ikiseen paikkaan, ihan vain sinua syyttelemään ja haukkumaan. syytöksiä tulisi jopa paikoissa, jotka olisi tarkoitettu vain sinun ja sukusi käyttöön (kuten tämä keskustelu foorumi). tämäkin foorumi on saanut aivan uuden merkityksen; täällähän valkolaiset tavoittavat paljon romaneita ja heitä voi ivata ja ärsyttää henkilökohtaisesti.

aivan oikeessa olet. Sen takia olenkin kommentoinut kaajeitten tekemisiä ja syyllistänyt kaikkia, koska niinhän ne tekevät meille.

Ihan tarkoituksellista ja harkittua. Nytpähän tietävät miltä se tuntuu, kun kaikkia syyllistetään

• mustalainen
        juulitar kirjoitti:

aivan oikeessa olet. Sen takia olenkin kommentoinut kaajeitten tekemisiä ja syyllistänyt kaikkia, koska niinhän ne tekevät meille.

Ihan tarkoituksellista ja harkittua. Nytpähän tietävät miltä se tuntuu, kun kaikkia syyllistetään

se on ihan oikein syytetään vain valkoturpia ja kaikkija valkoturpia koska nehän ovat apinan sukulaisia annetaan mennä vaan raskaanman mukaan että tietävät että miltä se tuntuu kun jos yksi tekee pahaa niin syytetään vain kaikkia siittä olet niinkuin taivaan lahja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe