Hiirimorsian hakusessa

Hiiri.

Puolivuotias ruskeanharmaa poikahiiremme etsii vaimoa, jonka kanssa saada poikasia. Asumme Itä-Helsingissä. Laita meiliosoitteesi.

9

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiirestäjä

      Mulla olis ruskea hiiri naaras noin 5-6 kk vanha.

    • Hiiri.

      Laitatko meilisi?

    • Hiiri.

      Edelleen hakusessa hiirimorsian Hesaan!

    • not happen

      Jos haluatte poikasia, käykää ostamassa jostain tyttöhiiri. Harva hesassa asuva (tai muuallakaan) haluaa oman hiirensä tiineeksi jollekkin tuntemattoman hiirelle niin että se haluaa käydä kylässä kattomassa poikasii aina ja naaraan omistajan pitää maksamaan kaikki ruuat ja siivota häkkiä useammin ja muutenkin käyttää aikaa ja vaivaa poikasten hoitoon ja sosiaalistamiseen

      • Hiiri.

        Emme halua ostaa turhaan.Eläinkaupoissakin maksavat 30 euroa.


    • not happen

      No suurimmassa osassa eläinkaupoista hiiret on 15-25 e. Ja miten paljon luulet että sen tyttöhiiren omistaja joutuu maksamaan poikasten hoitokuluja? Tai paljonko aikaa niihin menee? PALJON! Joten jos et itse voi maksaa hiirtä ja sen poikasia, niin älä hanki poikasia! Kukaan tuntematon ei halua sinua nurkkiinsa joka päivä samalla kun hoitaa SINUN poikahiiresi poikasia, ja maksaa niistä. Ja tuskin kukaan sinulle lainaakaan hiirtään paritettavaksi. Joten, osta hiiri tai jos joku tuntemasi henkilö(esim. kaveri) haluaa poikasia tyttöhiirilleen, siitä vaan! Mutta noissa 8 vuotiaiden paritushommeleissa käy sit kalpaten, kun ei karsita, poikasia kuolee synnytyksessä, emo kuolee synnytyksessä, emo saa halvauksen synnyttäessän kun on liian nuori...

      • Hiiri.

        Tuon kirjoituksen perusteella et tunnu kyllä tietävän hiiristä yhtään mitään.


    • Niin siis yleensähän uroksen lainasta palkkio uroksen omistajalle on yksi poikanen, ja emon omistaja pitää ja myy loput. Eläinkaupasta ostaminen on hemmetin huono lähtökohta poikasille, ehkä kannattaisi mieluummin kääntyä kasvattajan puoleen? :P Pk-seudulta löytyy montakin virallista...
      http://hiiret.fi/fin/yhdistys/?pg=1&sub=3

    • Hiiri. (alkuper.)

      Hei. Outoa, mutta minä olen ketjun aloittaja, vaikka joku pimeä täällä kirjoittaa samalla nimimerkillä (outo tyyppi).

      Kysyimme morsianta täällä, koska emme halua ostaa lisää hiiriä. Poikasia olisimme uteliaisuuttamme teettäneet ja niitä mahd ystäville myyneet, kun muitakin eläimiä olemme kasvattaneet. Ne poikaset ovat tietty rakkaimmat, kun ovat oman hiiren sukua.

      Kysymys/aloitus oli kovin viaton; siksi ihmettelen kovaa kinastelua täällä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe