Mikä Kingin kirja????

kingfani

Eli olen kuunnellut tämän äänikirjana noin vuosi sitten, mutten millään saa kirjan nimeä tai edes kaikki tapahtumia mieleen. Mutta olen aika varma että kirjoittaja on Stepheng King.

Kirjassa on päähenkilönä ja ehkä kertojana nuori poika joka asuu isänsä ja veljensä kanssa maatilalla. (siellä ei kuitenkaan ole eläimiä) Isä ei muistaakseni käy missään töissä. Pojat leikkivät muistaakseni jotain sellaista että piti hypätä korkealta, mutta tämä nuorempi veli ei oikein uskaltanut.
Vanhempi veli kuoli, en muista olisiko johtunut siitä kun hyppäsi jostain liian korkelta. Sitten pojalle ja isälle tulee jotain riita ja isä yritti mielestäni tappaa pojan.
En ole varma mutta mulle tulee mieleen että sitten se poika olisi tappanut sen isän ja heittänyt sen kaivoon? tai sitten se oli se veli joka heitettiin kaivoon.

Muuta en tästä kirjasta muista.


Toinen kingin kirja joka rupesi mietittymään on joku sellainen jossa päähenkilönä on mies joka rakastuu todella kauniiseen naiseen. Mies on ehkä maalari, ja hän taisi maalata tämän naisen taloa. Jossain vaiheessa he juoksevat maissipellossa jossa he sitten panevat. Mies on rakastunut tähän kauniiseen naiseen, mutta jossain vaiheessa selviää että se nainen onkin paholainen(??)


Nämä kaksi kirjaa olen joskus äänikirjoina kuunnellut, mutta en millään saa päähäni kirjojen nimiä tai muita tapahtumia, olen koittanut etsiä netistä, mutta mitään en löydä.
Toivottavasti joku osaa auttaa!! :)

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoplaa.

      Olisikohan Pimeä yö, tähdetön taivas ja Yön äänet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe