Koira jokilaivaan

Koiramukaan

Tietääkö joku jos saa ottaa koira mukaan turun jokilaivoihin?

4

314

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xod

      saa. ainaki osaan :D kaikkiin saanu missä mä oon käyny

    • seurakoira

      Tätä tietoa toivotaan täälläkin... Eli mihin saisi ottaa, ja ennen kaikkea mihin ei kannata edes yrittää...

      Eli ihan laiturissa kiinni olevat terassit, tai tietysti jos on joku esim. 1-3 tunnin lounasristeilijä jolle saa ottaa risteilyllekin kiltin koiran seuraksi.

    • koi

      Tarviiko koiria viedä terasseille? mun kaveri pelkää kuollakseen koiria ja vitun kiva kun sellanen tuodaan terassille! istuu koko ajan paskat housussa peläten ja vaikka kuinka olisi kilti koira niin ei se pelkoon auta. Eikä TODELLAKAAN kehtaa sanoo, että poistuisitteko koiran kanssa mua pelottaa.. siitä seurais vain vihasiii tujotuksia.

      • saatullaystävät

        mä itse pelkään juoppoja. Onko kiva, kun joku humalainen alkaa vaihkota siinä terassilla! Ikävä sanoa, mutta tuo on kaverisi ongelma josta hän voi hakea apua... ei muiden, ja jos se koira vaan hengaa siellä, niin se on kaverisi joka voi poistua...

        Mulla on itsellä koira, mutta pelkään silti vieraita koiria. Se on ihan tervettä! Jos siellä on joku rakki (oli se koira tai ihminen) joka käyttäytyy uhkaavasti, pitää siitä kertoa henkilökunnalle, joka kyllä poistaa tapauksen.
        Mutta kun kyseessä on kuvailemasi asia, niin se on vähän sama kuin jos kertoisin fobiani punaisia paitoja vastaan,menepä siinä kertomaan tarjoilijalle, että voisitko poistaa kaikki punaisiin paitoihin pukeutuneet, kun he pelottaa minua...

        No niin siis asiaan, eiköhän sitä koiraa koske samat säännöt kuin muitakin. Ravintoloitsija saa itse päättää, ketä päästää anniskelualueelle (lain puitteissa humalaisia ei saisi päästää - mutta monesti juopuneita silti päästetään?)
        ja portsarit/vastaavat osaa kyllä sanoa, milloin koiran voi päästää ja milloin ei.
        Vihaisia, tai suurikokoisia koiria ei usein päästetä. Kuten ei myös juopuneita, joilla koira mukana. Mutta jos sekä koira että omistaja ovat asiallisia, ja ravintola sen kokoinen ettei koira häiritse esim. tukkimalla kulkuväyliä niin saa tulla...

        Helsingissä on ihan koiraravintoloitakin, joissa on erikseen lemmikilliset ja lemmikittömät puolet... olempa joskus nähnyt valjaissa olevan kissankin hengaamassa kahvikupin ääressä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe