Kananugetit

Läski Make

Minulla on 2 pakettia kananugetteja joista oli mennyt eilen päivämäärä. Laitoin nugetit pakastimeen äsken, kun ajattelin syödä ne vasta parin päivän päästä. Ovatko vielä syömä kelpoisia vaikka olikin mennyt 1 päivällä ohi päivämäärä? Tiukkaa vähän rahan kanssa, kun pitäisi oluttakin ostaa niin ei olisi ruokaan nyt niin kauheasti ylimääräistä laittaa.

10

6393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki eines

Kyllä ne nugetit olisi säilyneet sen pari päivää tai kauemminkin syömäkelpoisina ilman pakastamistakin.

• liyrydrt

kyllä säilyy on niin paljon suolaa ja lisäaineita.

• en kerro ; )

Moi"Läski Make" ja muut.Juu ei mitään ongelmia käytössä. Päivämäärä vain elintarvike lainsäädännön takia oltava, muutama pv ei haittaa ollenkaan ja usea tuote säilyy kauemminkin.Kunhan on kylmässä säilytetty ja on ollut avaamaton. Mukavaa sunnuntaita :).

• hyi vittu mitä paska

Meneehän ne kunhan ei ajattele mistä ne on tehty.

• Läski Make

Tiedän kyllä mistä ne on tehty, mutta omasta mielestäni on ihan hyvä, että käyttävät kaiken mahdollisen eläimestä. Kyllä maistuu tälläiselle vararikossa olevalle puolijuopolle. Tänään olen juonut melkein 1,5 litraa Marlinin simaa missä on 0,7 vol%. Eli muuta viinaa ei ole mennyt.

• keitä iltateetä
        Läski Make kirjoitti:

Tiedän kyllä mistä ne on tehty, mutta omasta mielestäni on ihan hyvä, että käyttävät kaiken mahdollisen eläimestä. Kyllä maistuu tälläiselle vararikossa olevalle puolijuopolle. Tänään olen juonut melkein 1,5 litraa Marlinin simaa missä on 0,7 vol%. Eli muuta viinaa ei ole mennyt.

Kuumenna keittämällä tai paistamalla ne nugetit, että mahdolliset mönkjät kuolevat.
        Siman sijaan oisi parempi juoda mineraalivesiä.

• Läskiloordi

kana nuggetit sisältävät hyönteisproteiinia. Eli niihin on jauhettu toukkia. Ei ne mene pakkasessakaan pilalle.

• Anonyymi

Onko aloittaja jo syönyt ne kananuggetit?

• Anonyymi

Varmaan on kuollut jo

• Anonyymi

Täällä kymmenen vuoden päässä on Ukrainan ja Venäjän sota, korona hössötys ollut, hinnat nousseet ja Kariniemen nuget paketissa puolet ilmaa. Jätin ostamatta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      26
      1916
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1759
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      33
      1462
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      72
      1134
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1069
    6. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      955
    7. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      883
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      874
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      178
      869
    Aihe