Samassa huoneessa

voimaton?

Onks teil oma huone vai joudutteks olee siskon tai veljen kaa samas huonees? Ootteko sen kaa samaa vai eri sukupuolta?

Kaikil ketkä mä tunnen ni on oma huone paitsi mulla. Tää ahdistaa ja ottaa päähän! Mitä mä teen?

20

1398

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11v tyttö

      6v pikkusiskon kaa jaetaan huone ja pikkusiskon takia ei saada uutta pöytää koska se piirsi siihen vanhaan (liiduilla) ja se muutenki naarmutti sen pöydän.

    • Hermoheikki

      Jaoin veljeni(olen mies) kanssa saman huoneen 13 vuoden ajan. Olihan siinä omat ärsyttävyytensä, mutta loppujen lopuksi ei mitään kummallista. Kaikilla ei omaa huonetta ole, mutta se ei kuitenkaan ole mikään syy tuntea itseään tai perhettään oudoksi.

      • voimaton?

        Minkä ikäsii te olitte kun viel sen veljesi kans olitte samas huoneessa? Onks siit nyt paljon jo aikaa?


      • Hermoheikki
        voimaton? kirjoitti:

        Minkä ikäsii te olitte kun viel sen veljesi kans olitte samas huoneessa? Onks siit nyt paljon jo aikaa?

        Veli oli 13v. ja itse olin 18v. kun muutin pois kotoa. Aikaa siitä on muutama vuosi.


      • utuer
        Hermoheikki kirjoitti:

        Veli oli 13v. ja itse olin 18v. kun muutin pois kotoa. Aikaa siitä on muutama vuosi.

        Sil oli varmaan jo ihan railakkaat yöstondikset 12-vuotiaana. Käytännös kaikilla äijillä on tsiinä iässä


    • praivit

      Miten sulla onnistui ns. yksityishomma sängyssä kun veli oli huoneessa? Oliko kiysallista tehdä salaa?

      • Hermoheikki

        Yksityishommat tein suihkussa, jos se kerta on tärkeäkin tieto. Tai sitten, kun kukaan muu ei ollut kotona, kuten muutkin teinit.


    • praivit.

      Pointtini oli oikeastaan se et kun veli tekee niit yksityishommia "salaa" huoneessa ja itse yrittää olla niinku en huomais niin miten pitäis reagoida?

      • Hermoheikki

        Tuosta minulla ei ole kokemusta. Ehkä kannattaa vihjaista veljelle, että voisi tehdä sen mieluummin jossain muualla ja joskus toiste?


    • praivit

      Niin kannattaiski, mut ku en millään kehtaa. Sit paljastuis että tiedän.

    • lolli

      Ite kyl teen niin ettei varmasti oo ketään hioneessa.

    • tirsk3

      Missä ite sit oot jos huoneessa ei KETÄÄN oo?

    • asddsa

      Bluh, jaan huoneen kahden siskoni kanssa, eikä mitään ongelmaa.

      • vai sekasin?

        Ootteko tyttöjä?


    • Onks kivaa?

      Mul o oma huone ja kaks veljee joil o myös omat huoneet...

    • unhappy

      Vtu leso

    • pikkuveljeni on lellikki

      Olin 5vuotiaaksi asti äitin ja isin kanssa samassa huoneessa ja ja sitten olin 12vuotiaaksi asti pikkuveljeni kanssa samassa huoneessa ja sitten pikkusiskoni kanssa samaan huoneeseen ja pikkuveljeni sai oman huoneen ja olen nyt 16 ja jaan huoneeni edelleen pikkusiskoni kanssa ja lukio menee päin persettä koska en saa lukea kokeisiin rauhassa

      • gufl

        Mä joudun jakamaan huoneen 8 vuotta nuoremman siskoni kanssa. Olen tosi surullinen, koska mulla ei ole omaa huonetta kuin mun kaikilla kavereilla on.


    • Ihan jees oli

      Joskus nuorempana jaoin huoneen siskoni kanssa (olen tyttö) minulla oli oma tuoli, kuulokkeet hyvää musaa ja eipä haitannut.

      • Emsar57

        Jaan huoneeni pikkusiskoni kanssa ja saatan saada parikin kertaa päivässä raivarit kun pikkusiskoni esim. kuuntelee musaa ilman kuulokkeita, säheltää sängyssään (jaamme suhtkoht pienen huoneen missä ei ole muuta kuin kaksi sänkyä hylly joka erottaa meidät toisistamme, siskollani isompi huoneen puolisko), lukee ääneen, pyytää äitiä tulemaan katsomaan jotai tai latelee kysymyksiä joihin tietää jo vastauksen. Mitä teen??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe