Eka kerta (todellinen)

kinkytyty

Koputin hänen oveen 25 minuuttia sovitun jälkeen. Hän avasi oven ja hymyillen sanoi: "Sinä! Tule toki sisään." Menin sisään lämpöä puhkuvaan huoneistoon. Hän sanoi: "Luulin ettet koskaan tulekaan, miksi tulit näin myöhään?" Hymyilin ja syytin bussien myöhästymistä, enkä kertonut ujouteni olevan todellinen syy. Hän nyökkäsi hyväksyen tämän syyn ja tarjosi juotavaa. "Ei tarvetta, kiitti."
Seisoimme toisiamme tuijottaen hetken. Hän puri huuliaan. Minä päätin tehdä jotain, lähestyin hänen komeaa vartaloa ja pehmeitä huulia. Suutelin häntä. Hän hymyili ja sanoi: "Oletko nyt aivan varma?". Tiesin, mitä hän ajatteli, joten nyökkäsin. Hän kaappasi minut syliinsä yhdellä nopealla liikkeellä ja toisti: "Oletko nyt aivan todella varma?" Nyökkäsin toistamiseen. "Sano se, sano oletko." Hän tahtoi kuulla ne sanat suustani. "Olen, olen varma." Hän rentoutui ja suuteli minua. Hän kysyi "makkariinko?" ja sanoin "sinne kai..." Hän suuteli ja lähti liikkeelle. Törmäsimme joihinkin karmeihin ja ne tuntuivat ikävästi selässä. Hän pahoitteli ja hymyili. En voinut vastustaa. Hymyilin vain.

9

6171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän laski minut makuuhuoneen sängylle ja otti paitansa pois. Avasin oman paitani ja hymyilin kai hieman vihjailevasti. Hän tuli päälleni kevyesti ja todella sulavasti. Tunsin kuinka jännitykseni ikä eromme ja ujouteni takia kasvoi. Suutelin ja yritin päästä yli jännityksestä.
      Hän avasi minun paitani ja yritti avata rintaliivejäni takaani. Naurahdin ja sanoin: "ne aukeavat kyllä edestä..." Hän alkoi nauraa ja sanoi liian vaikeaa minulle. Hän etsi oikeaa nipukkaa, joka vapauttaa rintani ja kun se löytyi hän suuteli kaulaani ja avasi ne. Samalla kun rintaliivini tippuivat, tippuivat itsetuntoni rippeet. Jännitys kasvoi melkein ylitse pääsemättömäksi.
      Hän avasi farkkunsa, varmaan koska tila alkoi loppua tai joku muu syy... En tiedä. Hän otti käteni ja asetti sen farkkujensa sisään. Katsoin epäilevästi häneen ja hän vaan nyökkäsi. Kädessäni tuntui jotain isoa ja tavallaan todella pelottavaa. Hän hymyili ja suuteli minua ja hiplasi rintojani samalla.
      Sitten hän avasi farkkuni ja veti ne pois jalastani. Jännityin ja tartuin hänen käteen. Hänen keskittynyt ilme muuttui hämmennykseksi ja hän kysyi mitä nyt. Halusin sanoa jotain, mutten voinut tunsin vaan punastuvani. Hän sanoi: "älä huoli, otetaan ihan rauhassa, okei?" nyökkäsin.

      • Hän alkoi hieroa minua pikkuhousujeni päältä ja suuteli minua. Hetken päästä hän otti farkkunsa pois ja hymyili taas. Avasin jalkani kai vahingossa, tai sitten se oli joku automaattinen reaktio, mutta hän otti sen kutsuna. Hän laskeutui takaisin päälleni ja työnsi käden pikkuhousujeni sisään. Hän vain hieroi ja suuteli kaulaa ja välillä hiplasi rintaani.
        Yksi sormi sujahti sisään, voihkaisin tahattomasti. Se vain tuli ulos suusta. Hän vilkaisi minuun ja hymyili sitten. Hän jatkoi sormittamista ja laskeutui suutelemaan mahaani ja sen jälkeen kosteaa tussuani. Se tuntui niin hyvältä, että jalkani alkoivat täristä. Hän katsoi minuun ja laittoi sitten toisen käden mahalleni ja piti minua tiukassa otteessa.
        Olin aivan kostea ja tunsin hirveää painetta ala vatsassa. Hän lopetti kun huomasi kuinka olin jo lähellä h-hetkeä. Hän ei puhunut tai hymyillyt enää, hän oli keskittynyt ja tarkkana. Hän nousi ja riisui bokserinsa. Sisältö oli hirveän iso, tai siltä se silloin tuntui. Oli se ensimmäinen mitä näin.


      • kinkytyty kirjoitti:

        Hän alkoi hieroa minua pikkuhousujeni päältä ja suuteli minua. Hetken päästä hän otti farkkunsa pois ja hymyili taas. Avasin jalkani kai vahingossa, tai sitten se oli joku automaattinen reaktio, mutta hän otti sen kutsuna. Hän laskeutui takaisin päälleni ja työnsi käden pikkuhousujeni sisään. Hän vain hieroi ja suuteli kaulaa ja välillä hiplasi rintaani.
        Yksi sormi sujahti sisään, voihkaisin tahattomasti. Se vain tuli ulos suusta. Hän vilkaisi minuun ja hymyili sitten. Hän jatkoi sormittamista ja laskeutui suutelemaan mahaani ja sen jälkeen kosteaa tussuani. Se tuntui niin hyvältä, että jalkani alkoivat täristä. Hän katsoi minuun ja laittoi sitten toisen käden mahalleni ja piti minua tiukassa otteessa.
        Olin aivan kostea ja tunsin hirveää painetta ala vatsassa. Hän lopetti kun huomasi kuinka olin jo lähellä h-hetkeä. Hän ei puhunut tai hymyillyt enää, hän oli keskittynyt ja tarkkana. Hän nousi ja riisui bokserinsa. Sisältö oli hirveän iso, tai siltä se silloin tuntui. Oli se ensimmäinen mitä näin.

        Hän hieroi sitä kädellään ja toisella veti minut ylös. Hän asetti minun käteni siihen ja katsoi kattoon. Minä aloin hieroa sitä edestakaisin ja katsoin hänen kasvoihin jotain reaktiota etsien. Hän katsoi kattoon ja voihki/mölisi hiljaa. Ajattelin mitä minun pitäisi tehdä/uskallanko... Sitten kumarruin ja laitoin huuleni sen ympärille. Hän säpsähti ja katsoi minuun tyytyväisenä. Hän hymyili ja sanoi "hyvä tyttö." Päätin jatkaa. Yritin ottaa sen suuhuni niin syvälle kun pystyisin.
        Jonkun ajan kuluttua hän työnsi minut selälleni ja tuli ylleni. Yhtäkkiä mahaani alkoi kauheasti koskea, mutten antanut sen häiritä.
        Hän suuteli ensin rintaani ja sen jälkeen kaulaani ja sen jälkeen huuliani. Toisella kädellä hän riisui pikkuhousuni ja tunsin jo hänen mulkun todella lähellä koloani. Hän lopetti suutelun ja asetti kätensä minun lantioluille tiukkaan otteeseen. Sitten hän työntyi sisääni. Voihkaisin ja puristin petauspatjaa kuin viimeistä elinkorttani.


      • kinkytyty kirjoitti:

        Hän hieroi sitä kädellään ja toisella veti minut ylös. Hän asetti minun käteni siihen ja katsoi kattoon. Minä aloin hieroa sitä edestakaisin ja katsoin hänen kasvoihin jotain reaktiota etsien. Hän katsoi kattoon ja voihki/mölisi hiljaa. Ajattelin mitä minun pitäisi tehdä/uskallanko... Sitten kumarruin ja laitoin huuleni sen ympärille. Hän säpsähti ja katsoi minuun tyytyväisenä. Hän hymyili ja sanoi "hyvä tyttö." Päätin jatkaa. Yritin ottaa sen suuhuni niin syvälle kun pystyisin.
        Jonkun ajan kuluttua hän työnsi minut selälleni ja tuli ylleni. Yhtäkkiä mahaani alkoi kauheasti koskea, mutten antanut sen häiritä.
        Hän suuteli ensin rintaani ja sen jälkeen kaulaani ja sen jälkeen huuliani. Toisella kädellä hän riisui pikkuhousuni ja tunsin jo hänen mulkun todella lähellä koloani. Hän lopetti suutelun ja asetti kätensä minun lantioluille tiukkaan otteeseen. Sitten hän työntyi sisääni. Voihkaisin ja puristin petauspatjaa kuin viimeistä elinkorttani.

        Hän suuteli ja jatkoi ensin hitaasti ja rauhallisesti. Minä voihkin ja tärisin. Sitten vauhti nopeutui ja suutelu loppui.
        Hän otti rinnoistani kiinni todella tiukasti ja pani minua kuin viimeistä kertaa, vaikka tämä olikin ensimmäinen. Kiedoin jalkani hänen ympäri ja revin häntä minuun päin. Jännitys oli kadonnut, kiima oli ottanut vallan.
        Olin taas tosi lähellä, joten hän käänsi minut mahalleni ja asetti tyynyn lantioni alle. Hän työntyi sisääni takaapäin. Tuntui ihanalta. Tahdoin häntä jo tosi paljon. Halusin kiljua nautinnosta. Hän alkoi voihkia.
        Hetken päästä hän käänsi minut viimeisen kerran ja työntyi sisään pari isoa vetoa. Sitten minä tunsin oman kuumuuteni ottavan jo vallan koko vartalosta. Hän yritti jatkaa. Selkäni kääntyi kaarelle ja voihkaisin kovaa.
        Hän jatkoi hetken vielä lämpimyydessäni niin että lutina kuului. Sitten hän tuli mahalleni. Voihkaisin vielä kerran ja hän yritti haukkoa happea. Sitten hän kaatui viereeni ja minä pyyhin mahani. Hän oli aivan uupunut ja minä myös. Jäimme siihen makaamaan ja nukahdinkin pian.
        Aamulla heräsin ja herätin hänet suudelmin uusintaan. Uusinnan jälkeen kävimme yhdessä suihkussa ja söimme aamupalaa.


      • LISÄÄ!!!!!
        kinkytyty kirjoitti:

        Hän suuteli ja jatkoi ensin hitaasti ja rauhallisesti. Minä voihkin ja tärisin. Sitten vauhti nopeutui ja suutelu loppui.
        Hän otti rinnoistani kiinni todella tiukasti ja pani minua kuin viimeistä kertaa, vaikka tämä olikin ensimmäinen. Kiedoin jalkani hänen ympäri ja revin häntä minuun päin. Jännitys oli kadonnut, kiima oli ottanut vallan.
        Olin taas tosi lähellä, joten hän käänsi minut mahalleni ja asetti tyynyn lantioni alle. Hän työntyi sisääni takaapäin. Tuntui ihanalta. Tahdoin häntä jo tosi paljon. Halusin kiljua nautinnosta. Hän alkoi voihkia.
        Hetken päästä hän käänsi minut viimeisen kerran ja työntyi sisään pari isoa vetoa. Sitten minä tunsin oman kuumuuteni ottavan jo vallan koko vartalosta. Hän yritti jatkaa. Selkäni kääntyi kaarelle ja voihkaisin kovaa.
        Hän jatkoi hetken vielä lämpimyydessäni niin että lutina kuului. Sitten hän tuli mahalleni. Voihkaisin vielä kerran ja hän yritti haukkoa happea. Sitten hän kaatui viereeni ja minä pyyhin mahani. Hän oli aivan uupunut ja minä myös. Jäimme siihen makaamaan ja nukahdinkin pian.
        Aamulla heräsin ja herätin hänet suudelmin uusintaan. Uusinnan jälkeen kävimme yhdessä suihkussa ja söimme aamupalaa.

        Toi oli tosi hyvä, LISÄÄ!!!!!


      • Kinky
        LISÄÄ!!!!! kirjoitti:

        Toi oli tosi hyvä, LISÄÄ!!!!!

        Eka kerta oli vähän sumuinen kun vanhemmat miehet vei jonnekkin kellariin. Laitto patjan lattialle ja riisuvat minut, siinä vaan vuoronperään panivat.Sinne jäin makaamaan alasti yksin. Löysin kotiin housut märkäna kun viiden miehen spermat valu kokoajan.


    • vinter

      jee,olpas hyvä

    • Hey vähän kiva, et tätä on noin moni lukenut ja tykännytkin kenties.
      Kirjoitin muuten uuden tuossa ihan äskettäin, että käykääpäs sekin lukemassa ;) ja kertokaa mitä piditte...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe