Tarina Suonistolaisista

Muistatteko ajan sen? Sen ajan kuin kaikki oli viälä hyvin täälläkin kylässä?
"Kyllä ne olivat hyviä aikoja", Siiliö huokaisee.
"Olivat, olivat, mutta mitäs nykyään?" ,Kurpizza mainitsee masentuneena
"Älä huoli kurpisaiseni, kaikki järjestyy viälä kaikki järjestyy." ,Rugaru toteaa masentuneena.
"No haluatteko tiätää mistä kaikki sai alkunsa?", Kurpizza kysäisee.
"Joo, mutta kerro se jossain suojassa!", Siiliö huomauttaa, kun hän näkee Sateenkaari Viivan sotilaiden tulevan. Kaikki säntäävät taloihin piiloon.
"Emme saa jäädä kiinni, niinkuin Fluttershylle

21

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei urpo, mie en ole uusi naama. Mie olen ET, Eräs trotskilainen. Mie rekkauduin siun poissaolosi aikana, vai etkö tunnista minua murteestani ja profiilikuvastani?

      • Nimeni on "RAINBOWDASH120" Josethuomannut sitä.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Nimeni on "RAINBOWDASH120" Josethuomannut sitä.

        Huomasin. Urpo on haukkumanimi.

        Muuten soisin kyllä Prepperin jatkavan omaa tarinaansa, sillä haluan tietää, kuinka minun kävi.


      • icepicked kirjoitti:

        Huomasin. Urpo on haukkumanimi.

        Muuten soisin kyllä Prepperin jatkavan omaa tarinaansa, sillä haluan tietää, kuinka minun kävi.

        pistetään korvan taakse


    • Se ei ole paljoa, mutta mainittakoon tämä parhaaksi kirjoittamaksesi suolistotarinaksi, koska et käyttänyt hassuja ala-asteella opittuja sanoja...

    • Ja Prepperi ei ole noin vihainen, kuten hän itse sanoi. :D
      Tässä tarinassa oli monta juoniaukkoa.
      Tämä oli tosiaan tähän mennessä paras, mutta ei se tosiaan ole paljoa.

    • Siitä että tuo käy ihan kunnon tarinasta. Ja siitä ettei enää ole niitä ala-asteen pylly/kakka-huumoria. Vaikkei Jokutyyppi mitään sopimuksia sinun kanssasi olekaan tehnyt... Sinä van yksinkertaisesti ärsytät kaikkia liikaa, mutta kirjoittajallahan on eräänlainen taiteilijan vapaus....

      • Totta, jatkoa on tulossa :)


    • Fluttershy

      • cherry^^

        Missä mä olen? >:C *loukkaantunut x3*


    • No nyt alkaa jo vaikuttaa hyvältä. :D

    • Olen oikeasti yllättynyt! Osaathan sinä kirjoittaa oikeita tarinoita!

    • "Perkele, kun ärsyttää kun valoakaan ei saa enään!", Oceania mumisi ärtyneesti.
      "Miten me pysäytämme Sateenkaarirunkkarin?", Cherry mietti.
      "Meidän on mietittävä suunnitelma!", siiliö huomautti itsevarmana.
      "Onko kukaan nähnyt objektiiviani, jonka kadotin pimeässä?" ,Nappula kysäisi .
      "Mitäpä jos aloittaisimme kapinan?", Assasin ehdotti.
      "Väkivalta on ratkaisu kaikkeen!" ,Prepper huudahti.
      "Juu näytetään sille Sateenkaarirunkkarille!, Siiliö huudahti itsevarmuutta täynnä.
      "Mitäpä, jos aloittaisimme sodan Sateenkaari runkkaria vastaan?" ,HeKekee ehdotti.

      Kaikki pitivät ideasta ja niimpä he aikoivat valmistautua sotaan.
      "Voisin kouluttaa lintuja, jotka hyökkää RainbowDash120 kimppuun" Veh huomauttaa.
      "Minä voisin auttaa sinua!", Nappula sanoo innoissaan.
      "Minä ainakin uskon, että Jumala auttaa meitä sodassa" Lomatoyt toteaa.
      "Se kuvitteellinen tulpako?" , Preppertow naurahtaa.
      "Uskonto on vain ihmisten mielikuvituksen tuotetta." ,Preppertow ilmaisee mielipiteensä.
      "Voin kouluttaa siilejä sotaan" , Siiliö saa idean.
      Kaikki alkoivat valmistautua sotaa varten, he paiskivat töitä hiki hatussa.
      "Jaahas vai aikovat aloittaa sodan minua vastaan!", RainbowDash120 katsoi ärtyneenä kiikareillansa suolistolaisten puuhia.
      "Pomo, ehkä meidän pitäisi perääntyä", Fluttershy

    • Pisteet kotiin. :)

    • ""Minä ainakin uskon, että Jumala auttaa meitä sodassa" Lomatoyt toteaa.
      "Se kuvitteellinen tulpako?" , Preppertow naurahtaa."

      EIEIEI!!!
      EI JUMALA OLE TULPA! KUVITTEELLINEN SE VOI OLLA, MUTTA EI TULPA!!!

      • cherry^^

        6/5 C:


    • vitun pellet

      Miksi kutsutte sitä suolistoksi jos vietätte kaiken aikanne täällä?
      Ei, te ette ole hauskoja, nokkelia tai fiksuja millään tavalla.

      Siis oikeasti olette säälittäviä (kaikki sen tietää) mutta älkää Suomi24 mollakko vaikka teillä asiat on huonommin ku muilla

      • Suomi24 on kutsuttu Suolistoksi/Suoli24 iät ja ajat. Tätä huomaa myös aikuisten palstalla. Olisi rikos lopettaa perinne....


      • Minun mielestäni on kylläkin monin verroin säälittävämpää tulla Suolistoon haukkumaan suolistolaisia. Kaikki tietävät meidän olevan luusereita, joten sitä ei tarvitse erikseen osoittaa.

        Vähän sama kuin mie menisin AA-kerhon kokoukseen julistamaan, että vitun pellet olette alkkiksia. Ei mitään järkeä.


      • cherry^^

        Luuletko, että meitä kiinnostaisi kaltaisesi vitun randomin pellen mielipide? Näytät itsekin päivystävän täällä aika säännöllisesti, kun kerran noin hyvin osaat sanoa, että olemme vitun noloja ja "vietämme kaiken aikamme täällä".
        Olen siis mielestäsi säälittävä? Voi kiitos. Olen kuitenkin kiitollinen elämästäni - ainakaan en ole samanlainen idiootti kuin sinä, ja ainakin olen mieleltäni ihan terve C:
        Hauskaa kevättä Sinulle


    • Hienon tarinan olet saanut aikaan. Teksti oli erittäin lukuselkoista ja ymmärrettävää. Jatka ihmeessä kirjoittamista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe