Muistatteko ajan sen? Sen ajan kuin kaikki oli viälä hyvin täälläkin kylässä?
"Kyllä ne olivat hyviä aikoja", Siiliö huokaisee.
"Olivat, olivat, mutta mitäs nykyään?" ,Kurpizza mainitsee masentuneena
"Älä huoli kurpisaiseni, kaikki järjestyy viälä kaikki järjestyy." ,Rugaru toteaa masentuneena.
"No haluatteko tiätää mistä kaikki sai alkunsa?", Kurpizza kysäisee.
"Joo, mutta kerro se jossain suojassa!", Siiliö huomauttaa, kun hän näkee Sateenkaari Viivan sotilaiden tulevan. Kaikki säntäävät taloihin piiloon.
"Emme saa jäädä kiinni, niinkuin Fluttershylle
Tarina Suonistolaisista
21
82
Vastaukset
Hei urpo, mie en ole uusi naama. Mie olen ET, Eräs trotskilainen. Mie rekkauduin siun poissaolosi aikana, vai etkö tunnista minua murteestani ja profiilikuvastani?
rainbowdash120 kirjoitti:
Nimeni on "RAINBOWDASH120" Josethuomannut sitä.
Huomasin. Urpo on haukkumanimi.
Muuten soisin kyllä Prepperin jatkavan omaa tarinaansa, sillä haluan tietää, kuinka minun kävi.icepicked kirjoitti:
Huomasin. Urpo on haukkumanimi.
Muuten soisin kyllä Prepperin jatkavan omaa tarinaansa, sillä haluan tietää, kuinka minun kävi.pistetään korvan taakse
Se ei ole paljoa, mutta mainittakoon tämä parhaaksi kirjoittamaksesi suolistotarinaksi, koska et käyttänyt hassuja ala-asteella opittuja sanoja...
Ja Prepperi ei ole noin vihainen, kuten hän itse sanoi. :D
Tässä tarinassa oli monta juoniaukkoa.
Tämä oli tosiaan tähän mennessä paras, mutta ei se tosiaan ole paljoa.Siitä että tuo käy ihan kunnon tarinasta. Ja siitä ettei enää ole niitä ala-asteen pylly/kakka-huumoria. Vaikkei Jokutyyppi mitään sopimuksia sinun kanssasi olekaan tehnyt... Sinä van yksinkertaisesti ärsytät kaikkia liikaa, mutta kirjoittajallahan on eräänlainen taiteilijan vapaus....
Fluttershy
- cherry^^
Missä mä olen? >:C *loukkaantunut x3*
No nyt alkaa jo vaikuttaa hyvältä. :D
Olen oikeasti yllättynyt! Osaathan sinä kirjoittaa oikeita tarinoita!
"Perkele, kun ärsyttää kun valoakaan ei saa enään!", Oceania mumisi ärtyneesti.
"Miten me pysäytämme Sateenkaarirunkkarin?", Cherry mietti.
"Meidän on mietittävä suunnitelma!", siiliö huomautti itsevarmana.
"Onko kukaan nähnyt objektiiviani, jonka kadotin pimeässä?" ,Nappula kysäisi .
"Mitäpä jos aloittaisimme kapinan?", Assasin ehdotti.
"Väkivalta on ratkaisu kaikkeen!" ,Prepper huudahti.
"Juu näytetään sille Sateenkaarirunkkarille!, Siiliö huudahti itsevarmuutta täynnä.
"Mitäpä, jos aloittaisimme sodan Sateenkaari runkkaria vastaan?" ,HeKekee ehdotti.
Kaikki pitivät ideasta ja niimpä he aikoivat valmistautua sotaan.
"Voisin kouluttaa lintuja, jotka hyökkää RainbowDash120 kimppuun" Veh huomauttaa.
"Minä voisin auttaa sinua!", Nappula sanoo innoissaan.
"Minä ainakin uskon, että Jumala auttaa meitä sodassa" Lomatoyt toteaa.
"Se kuvitteellinen tulpako?" , Preppertow naurahtaa.
"Uskonto on vain ihmisten mielikuvituksen tuotetta." ,Preppertow ilmaisee mielipiteensä.
"Voin kouluttaa siilejä sotaan" , Siiliö saa idean.
Kaikki alkoivat valmistautua sotaa varten, he paiskivat töitä hiki hatussa.
"Jaahas vai aikovat aloittaa sodan minua vastaan!", RainbowDash120 katsoi ärtyneenä kiikareillansa suolistolaisten puuhia.
"Pomo, ehkä meidän pitäisi perääntyä", FluttershyPisteet kotiin. :)
""Minä ainakin uskon, että Jumala auttaa meitä sodassa" Lomatoyt toteaa.
"Se kuvitteellinen tulpako?" , Preppertow naurahtaa."
EIEIEI!!!
EI JUMALA OLE TULPA! KUVITTEELLINEN SE VOI OLLA, MUTTA EI TULPA!!!- cherry^^
6/5 C:
- vitun pellet
Miksi kutsutte sitä suolistoksi jos vietätte kaiken aikanne täällä?
Ei, te ette ole hauskoja, nokkelia tai fiksuja millään tavalla.
Siis oikeasti olette säälittäviä (kaikki sen tietää) mutta älkää Suomi24 mollakko vaikka teillä asiat on huonommin ku muillaSuomi24 on kutsuttu Suolistoksi/Suoli24 iät ja ajat. Tätä huomaa myös aikuisten palstalla. Olisi rikos lopettaa perinne....
Minun mielestäni on kylläkin monin verroin säälittävämpää tulla Suolistoon haukkumaan suolistolaisia. Kaikki tietävät meidän olevan luusereita, joten sitä ei tarvitse erikseen osoittaa.
Vähän sama kuin mie menisin AA-kerhon kokoukseen julistamaan, että vitun pellet olette alkkiksia. Ei mitään järkeä.- cherry^^
Luuletko, että meitä kiinnostaisi kaltaisesi vitun randomin pellen mielipide? Näytät itsekin päivystävän täällä aika säännöllisesti, kun kerran noin hyvin osaat sanoa, että olemme vitun noloja ja "vietämme kaiken aikamme täällä".
Olen siis mielestäsi säälittävä? Voi kiitos. Olen kuitenkin kiitollinen elämästäni - ainakaan en ole samanlainen idiootti kuin sinä, ja ainakin olen mieleltäni ihan terve C:
Hauskaa kevättä Sinulle
Hienon tarinan olet saanut aikaan. Teksti oli erittäin lukuselkoista ja ymmärrettävää. Jatka ihmeessä kirjoittamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165