Hei,
Miten myrkyllinen on japanin ihmekukka, onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?
Ovatko kaikki kasvin osat myrkyllisiä?
Japanin ihmekukan myrkyllisyys?
5
173
Vastaukset
- Tämätämä 8
Jos niin sanotaan, luu8ltavasti se on jollekin myrkyllinen. Kerrohan hei laji tieteellinen nimi, jos tiedät sen!
Ihmekukka-nimi epäilyttää minua, on niin, että loiistavalla värillä_ulkonäöllä on usein varoittamisen tarkoitus. Eräs kasvi houkttelee kärpäsiä ja syö ne. Ihmiselle viestiksi Älä koske minuun ennen kuin tunnet minut!- Temeteme9
Leipä loppui eilen tai toissapäivänä. Söin puolukkasurvosta ja hapankaalia; ylen määrin c-vitamiinia. - Ei hätää!
Tämä vitamiini on vesiliukoinen, = kusiliukoinen. Jos tarvitsee kompostiin appelsiinin tai satsuman kuoria, voi ajaa ostamaan noita hedelmiä. Ne on pestävä jo ennen kuorimista! - selaht
Mirabilis jalaba, on tieteellinen nimi.
- syötä leipää..
Ihmekukka..Japanin ihmekukka, Mirabilis jalaba , on myrkyllinen, mutta kukapa niitä syömään menee.
Melkein kaikki kukat ovat myrkyllisiä , eihän sitä mitään uskaltais maahansa laittaa, jos sitä pelkää ja luonnossa niitä on pilvinpimein.
En ymmärrä tätä vouhotusta.... - 25+100
On totta, että lähes kaikki kukkakasvit ovat myrkyllisiä. Siitä ei toitoteta, koska kukapa kukkia syö. Jotkut koristelevat ruokiaan ruusunterälehdillä ja muilla ei myrkyllisillä, mutta ei tulis kuitenkaan itselle mieleen.
Kukat kukkana. Ruoka ruokana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298