Hei,
Miten myrkyllinen on japanin ihmekukka, onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?
Ovatko kaikki kasvin osat myrkyllisiä?
Japanin ihmekukan myrkyllisyys?
5
141
Vastaukset
- Tämätämä 8
Jos niin sanotaan, luu8ltavasti se on jollekin myrkyllinen. Kerrohan hei laji tieteellinen nimi, jos tiedät sen!
Ihmekukka-nimi epäilyttää minua, on niin, että loiistavalla värillä_ulkonäöllä on usein varoittamisen tarkoitus. Eräs kasvi houkttelee kärpäsiä ja syö ne. Ihmiselle viestiksi Älä koske minuun ennen kuin tunnet minut!- Temeteme9
Leipä loppui eilen tai toissapäivänä. Söin puolukkasurvosta ja hapankaalia; ylen määrin c-vitamiinia. - Ei hätää!
Tämä vitamiini on vesiliukoinen, = kusiliukoinen. Jos tarvitsee kompostiin appelsiinin tai satsuman kuoria, voi ajaa ostamaan noita hedelmiä. Ne on pestävä jo ennen kuorimista! - selaht
Mirabilis jalaba, on tieteellinen nimi.
- syötä leipää..
Ihmekukka..Japanin ihmekukka, Mirabilis jalaba , on myrkyllinen, mutta kukapa niitä syömään menee.
Melkein kaikki kukat ovat myrkyllisiä , eihän sitä mitään uskaltais maahansa laittaa, jos sitä pelkää ja luonnossa niitä on pilvinpimein.
En ymmärrä tätä vouhotusta.... - 25+100
On totta, että lähes kaikki kukkakasvit ovat myrkyllisiä. Siitä ei toitoteta, koska kukapa kukkia syö. Jotkut koristelevat ruokiaan ruusunterälehdillä ja muilla ei myrkyllisillä, mutta ei tulis kuitenkaan itselle mieleen.
Kukat kukkana. Ruoka ruokana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882