Ostin pari viikkoa sitten Jaguar S-typen vm 2001(oikea helmi!). Autossa tuli mukana kesärenkaat alkuperäisin alumiinivantein ja Nokian hakkapeliitat ilman vanteita. Koska en haluaisi vaihdella renkaita vanteilta,niinkuin ehkä edellinen omistaja on tehnyt, ajattelin ostaa talvirenkaita varten toiset vanteet - alumiinia tietenkin. Koska alkuperäiset Jaguaarin vanteet tuntuivat kalliilta, tiedustelin Euromasterista mitkä tarvikevanteet sopivat Jaggeeni. (Rengaskoko on 225/55 16). Hyvästä yrityksestä huolimatta sopivia renkaita ei löytynyt, koska heidän renkaidensa tarkat mitat eivät vastanneet alkuperäisen vanteen mittoja. Osaako joku antaa vinkin mistä kannattaisi tiedustella täsmälleen sopivia vanteita?
Vastaukset 3
- Styperisti
Matin Rengas, Malmi, Helsinki autoi minua.
Heidän kataloogeistaan löytyi muutama sopiva merkki/malli, ja mielestäni edullisesti vielä.
Kysy sieltä.- renkaanvaihtaja
Päädyin varmuuden vuoksi ostamaan auton maahantuojan tarjoamat alkuperäiset vanteet. Varma on lopulta varmaa vaikkakin vähän kallista.
- XJR-S
Kokeiles www.eurovanne.fi olisko apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598