Juu kivaa!! xD Uusimman DragonBallin mukana tulee jokin Fanijuliste!! :D Onko jollakin jo se? Jos oon niin minkälainen se on?
DB:n mukana juliste
4
274
Vastaukset
- Chocoicu
se on sellanen jonkin verran isompi, kuin A4-kokoa ja siinä on Goku lentämässä sen pilvensä päällä käsi supermiesmaisesti ylhäällä.
Löytyy! ^^ Toisaalta tiesin siitä jo sarjisfestareilta saakka. Siellä sanottiin, että Dragon ball 14 mukana tulee fanijuliste!
- Moon bunny
No mulle se asia vasta valkeni kun kävelin ärrälle ja näin sen pienen tarran liimattuna siihen muoviin joka ympäröi sitä kirjaa. Ja koska se oli viimonen kirjanen ja se näytti niin orvolta niin piti tuhlata loputkin killingit sen ostoon.... Se juliste oli ihan hieno. Mutta mulla kun on jo kaiken näköistä seinillä niin eihän se sinne mahtunut. ^.^
- Meza
Pelkkää paperiroskaa se minusta oli, mutta saisivat pistää samanlaisen muovin kirjojen päälle muutenkin (ei pieni hinnankorotus minua tällöin haittaisi). Lienee näet yksi parhaimmassa kunnossa olevia DB-kirjojani tuo, yleensä kun näiden kunnot on vähän niin ja näin jo ostotilanteessa (mm. kulmissa kulumista, kolhuja sekä painaumia ja sivut/kannet taittuneet).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780