Auto on saab 900 vm 1994 turbo 136Kw
Mistä kierrolukumittari saa impulssin??
Välillä mittari toimii, välillä ei.
Mikähän olisi apu kyseiseen vikaan.
saab 94 kierroslukumittari
jauho
4
402
Vastaukset
- pisti
Mulla 9000 samaa vikaa. rmp mittarin pistoke (mittariston takaa) oli huonosti kiinni. Ilmeisesti työssyistä löystynyt.
- Kypsä
niin pysy poissa täältä, mikä on työssy?
- Äiti
Kypsä kirjoitti:
niin pysy poissa täältä, mikä on työssy?
Osaatko itse aloittaa lausetta,et.
Erillisnimi ei ala isolla kirjaimella!
Mene kouluun,oletko edes suomesta? - 9-5 '00
Äiti kirjoitti:
Osaatko itse aloittaa lausetta,et.
Erillisnimi ei ala isolla kirjaimella!
Mene kouluun,oletko edes suomesta?Jätä pilkun jälkeen väli ennen seuraavaa sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503768Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163635Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983431Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813237Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363019Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582508- 502365
- 1022237
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142039Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182029