onko kenellekkään kenellä on nivelreuma niin tehty ranteisiin leikkaus?mulla itselläni on nivelreuma ja kankeat ranteet.reumalääkäri on suunitellut et mulle tehtäisiin ranteisiin leikkaus.haluaisin tietää että jos mulle nyt sit joskus tehdään se leikkaus niin vaikuttaako se mitenkään mun elämään,opiskeluun ja harrastyksiin.kiitos neuvoista etukäteen
ranteet
2
572
Vastaukset
- nivelpsori
Minulla on vasen ranne puhdistettu tulehduskudoksesta, ja sietämättömät kivut lähti samalla. Tosin nyt neljä vuotta myöhemmin tulehdus on nakertanut ranteen siihen kuntoon, että siihen on lääkäri ehdottanut tekoniveltä. Oikeaan ranteeseesn on viime vuonna jo laitettu tekonivel, alussa oli vähän ongelmia liikkuvuuden kanssa, mutta nyt se on täysin kuin terve käsi, tekonivel ei tunnu eikä rajoita mitään normaalia tekemistäni paitsi että kädellä on viiden kilon nostorajoitus. Tämä tietenkin rajoittaa, jos on aiemmin tehnyt jotakin kovasti fyysistä, mutta minullakin kun niveltulehdus jo sinällään tuo rajoituksia siihen mitä pystyy tekemään, niin eipä se juuri suuria vaikuttanut. Ehdottomasti olen sitä mieltä että paremmin pystyt tekemään kaikkea tarvittavaa leikatuilla, hoidetuilla ranteilla.
- nivelpsori
Minulla on vasen ranne puhdistettu tulehduskudoksesta, ja sietämättömät kivut lähti samalla. Tosin nyt neljä vuotta myöhemmin tulehdus on nakertanut ranteen siihen kuntoon, että siihen on lääkäri ehdottanut tekoniveltä. Oikeaan ranteeseesn on viime vuonna jo laitettu tekonivel, alussa oli vähän ongelmia liikkuvuuden kanssa, mutta nyt se on täysin kuin terve käsi, tekonivel ei tunnu eikä rajoita mitään normaalia tekemistäni paitsi että kädellä on viiden kilon nostorajoitus. Tämä tietenkin rajoittaa, jos on aiemmin tehnyt jotakin kovasti fyysistä, mutta minullakin kun niveltulehdus jo sinällään tuo rajoituksia siihen mitä pystyy tekemään, niin eipä se juuri suuria vaikuttanut. Ehdottomasti olen sitä mieltä että paremmin pystyt tekemään kaikkea tarvittavaa leikatuilla, hoidetuilla ranteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948