Oli vuosi 2012. Olin keskellä korpea, ilman sähköä. Olin mennyt jo nukkumaan perheeni kanssa, kun heräsin siihen kun äitini herätti minut keskiyöllä (rannekello pöydällä). Äiti kertoi että kuulee kaksijalkaisen olion askelia, murinaa ja koiramaista sähinää. Kuulostelin itsekkin, ja kuulin selvästi kuinka kaksi otusta tappelivat, murisivat ja välillä kuului sähinää/vikinää. Toinen lähti äänistä päätellen ja toinen tuntui lähestyvän mökkiä. Se alkoi kaivaa jotain maasta, mutta pian se tuntui juoksevan pois.
Seuraavana päivänä joku kolisteli rantasaunassa, ihan kuin olisi tippunut lauteelta ja yrittänyt päästä pois. Ovi oli auki, se oli kai mennyt ulos silloin kun tunnin päästä isäni katsoi saunaan. Kaikki olivat samassa mökissä nukkumassa, ja kaikki kuulivat ne.
Olivatko ne kenties ihmissusia? En usko että se mikään mäyrä oli, mäyrät ei kävele kahdella jalalla :) ja karhultakaan se ei kuulostanut, ennemmin sudelta tai koiralta. Mutta koiratkaan eivät kävele kahdella jalalla. Kuulimme kaikki kaksi jalkaisen murisijan. muita ei ollut, kaikki olivat sisällä samassa huoneessa.
Tapasinko ihmissusia?
Mökin tappajat
1
229
Vastaukset
- Ihmissusiko
Kävelevätkö ihmissudet kahdella jalalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222