M-->N

M-->N

Uskallanko ottaa sinuun yhteyttä? Aikaa on kulunut jo niin tavaton määrä. Pelottaa. En uskalla. Annan olla.

24

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl mä täst viel sau
    • Varmasti uskaltaisit

      jos tunteesi olisi yhtä suuria kuin minulla. Jos annat olla niin ehkä se kertoo jotain.... myös minulle.

    • mällit ruutuun

      vedä käteen vaan samalla kun vedätät runkkupetteri.

    • odotan

      Uskallat, jos todella haluat. Ehkä hän odottaa vielä.

    • Sanoin kerran...

      jo ajat sitTEn et voit soittaa vaikka klo 3 yöllä,tuskin edes muistat :)

    • go for it

      Se on iso askel sulle, mutta sen kun uskallat ottaa niin olet yhtä kokemusta rikkaampana.
      Jos tulee pakit, niin voit ainakin kiittää itseäsi rohkeudesta.
      Jos ei tule pakkeja, niin voit saada jotain upeaa.
      Joka tapauksessa, saat selvyyden itsellesi ja pääset jatkamaan elämääsi tavalla tai toisella :)
      Mitä voit menettää?

    • KysyjäN

      Mitä sulla on hävittävää?

    • Miksi sitten

      täällä kysyit? Olisit pitänyt omina mietteinäsi ja tehny päätöksen joko/tai.

    • s nainen

      hei

      ota yhteyttä

      • joskus voi onnistaa

        Älä anna olla ei tiedä vaikka yllättyisit positiivisesti ;)


    • ~Shosh~

      Anna mennä vaan :) minä ainakin toivon että eräs mies ottaisi yhteyttä, vaikka sitä aikaa on todellakin kulunut. Tosiaan, mitä hävittävää sinulla on?

    • mievaan...

      Mitäs sinä häviäisit sillä jos yhteyttä ottaisit? Ehkä hän odottaa yhteydenottoasi.

    • jos on tunteita

      ja haluat olla yhteyksissä niin uskalla edes itsesi tähden - eipähän jää vaivaamaan. voitkai kysellä kuulumisia ja pyytää kahville vaikka ihan kavereina miettimättä sen pidemmälle...edeten askel kerrallaan

    • jos hän uskaltaisi

      Jos hän ottaisi minuun yhteyttä, niin oisinpa silloin aika onnellinen nainen.

    • syy mun hymyyn

      Mua puolestaan pelottaa, ettet ota yhteyttä.... Jos tunnet edelleen jotain mua kohtaan, niin tavataan ja puhutaan asiat selviksi...

    • 1nainen

      Odotan koko ajan:)

    • En ummarra

      Miten sellaanen testosteronipaukku voi olla tollanen pupupöksy?

    • mä vaan

      Älä anna olla. Ota yhteyttä.

    • EverythingUWishFor

      Be a man! :) Kysy esimerkiksi mitä kuuluu? Jos ei vastaa, niin mitä sitten?

    • tuskin syö sut

      Mä en sinuna edes kysyisi täällä. Jokainen kuitenkin tyylilleen uskollisena.

    • fghujiok

      Kerranhan tässä vain eletään... eli go for it! Lähetä aluksi jotain neutraalia, vaikka joku sellainen vitsi-kiertokirje mitä nyt kenelle tahansa hyvänpäiväntutulle voi laittaa (laita muitakin tuttuja vastaanottajaksi, niin ei näytä siltä että se on vain häntä varten, jos haluat vieläkin neutraalimman vaikutelman). Hän voi sitten halutessaan jotain siihen kommentoida jos haluaa jutella kanssasi. Tai pyydä facebook-kaveriksi jos sitä käytät, sekin on aika neutraalia. Pikkuhiljaa siitä eteenpäin.

    • En pidä tuollaisesta

      Aloitus on ihan turhaa epämiehekästä lätinää ja nössöilyä.Inhoan tuollaista.

    • laita pois

      Voihan sitä viestin laittaa. Fiksut ihmiset reagoivat ja vastaavat ystävällisesti.

    • Kai sinä

      aikuisena ihmisenä tiedät halusi ja toiveesi.
      Kokeile, kauan siitä on jo aikaa, viimeisestä kerrasta, mutta kokeile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe