Harrastan taekwondoa opettelen sitä kotona kaverini kanssa. me ollaan katottu netistä hyviä opetus videoita ja ollaan edistytty jo aika paljon. miten me saataisiin meidän taitoja vastaavat vyö arvot? me ollaan varmaan sinisen vyön tasolla tai ainakin vihreän. taito on tietty tärkein mut vyökin ois kiva kun ollaan käytetty paljon aikaa tähän.
Vöiden saaminen
2
196
Vastaukset
- nettisensei
Hienoa kun teillä riittää intoa lajia kohtaan. Ihailen omistautumistanne, kotona opiskelu ilman opettajaa on vaikeaa mutta olette silti edistyneet tosi hyvin. Maksakaa 60e tililleni niin kirjoitan teille molemmille diplomit ja laitan siniset vyöt postiin. Jos toimitte viikon sisällä, saatte kaupan päälle punaiset natsat ja 10e alennusta tulevista punaisen vyön diplomeista. Toimikaa nopeasti koska tarjous on tosiaan voimassa vain viikon!
- Taekwon-Doka
Kumpaa Taekwondoa harrastat/harjoittelet? WTF vai ITF?
Ja varmaan ihan netistä saa tilattua :) Ja jos on tone verran intoo niin kannattaa hankita johonkin seuraan liittymistä, niin pääsee vyökokeisiin ja kisailemaankin :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391921Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721111- 631031