Pääsiäisenä sain palstan istutusvalmiiksi. Yleensä istuttamaan on päässyt vasta toukokuun lopulla. Mitähän uskaltaisi tässä vaiheessa istuttaa, vaikka yöpakkasiakin saattaa vielä tulla. Tiedä vaikka tulisi lunta.
Porkkana ja retiisi ehkä kestäisivät kylmääkin. Oisko kellään vinkkejä muista?
Kevään ensimmäiset hyötykasvi-istukset
5
180
Vastaukset
- Nokkoset kukkivat
Varhaisperunaa voisi istuttaa. Kestää muutaman viikon ennen kuin varret tulevat pinnalle. Harsoa peitteeksi ja sitten kun ovat näkyvissä, pitää käydä multaamassa kunnolla, jos pakkasöitä tulossa.
Sipuleita, persiljaa, kehäkukkia, auringonkukkaa..
- Eedenistä itään
Sipuleille ja auringonkukalle maa saattaa olla vielä liian kylmää. Pakkasia varmaan vielä tulossa.
- tarhuri
Perunat ja valkosipuli on istutettu jo pari viikkoa sitten, siemenistä kylvetty persilja, porkkanat ja retiisi.
- näitä laitettu
Laitoin palsternakkaa ,porkkanoita, persiljaa ja toiseen kohtaan kaaleja siemenestä ja kehäkukkaa väleihin. Saa nähdä kuinka käy.
Lipstikka, raparperi, ruohosipuli, sitruunamelissa, viinisuolaheinä ja minttu on nousseet maasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321