Paljonkohan sen pitäisi kestää?
Minulla hihna vaihdettu 10tkm sitten ja nyt pamahti poikki,hihnanvaihto tehty merkkiliikkeessä onkohan mahdollista reklamoida?
Pitääkö hinata vai uskaltaako ajaa korjaamolle,Huomasin vian vasta kun käännyin pois valtatieltä kun ohjaustehostin oli pois pelistä...?
2004 2.5 legacy jakohihnan vaihtoväli?
Elin otsassa.com
3
5385
Vastaukset
- leg1
Eihän se jakohihna ohjaustehostimen pumppua pyöritä,sillä on oma hihna.2-litran koneessa vaihtoväli 120 000 km.
- jakohihna otsassa
joo jos jakohihna poikki itse ajoin vielä 237 km on se subaru vaan hiton hyvä peli, saa ajaa vaikka jakohihna poikki .
Itse ajoin forrella 105tkm ja remmi näytti hyvältä vielä niillä kilometreillä. Jos remmi katkeaa niin ajot on siinä. kurkkaappa lämpömittaria kun käynnissä laturinremmi poikki tilassa. - aivosyöpä
Onpas siinä nero subarun omistaja, onko ne kaikki yhtä neroja, taitaa olla se elin aivoissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433533- 362154
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301819- 171579
- 231538
- 141488
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781225Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko861174