Puumalan alasajo§

Mökkiläinen

"Laatuaikaa loppuelämään". Unelma todeksi-Puumala kodiksi -teemapäivä kiinnosti noin kolmeakymmentä vapaa-ajan asukasta tai Puumalaa vakituisena asuinkuntana harkitsevaa.

Pelastushelikopteri lakkautettu.
Ympärivuorokautinen ambulanssikuljetus lakkautettu. Perustuu vapaaehtisuuteen - epäpätevä henkilökunta. Odottele hengenhädässä ambulanssia vaikka Rantasalmelta.

Minä maksan kinteistö- ja autoveroni viestillä, en viitteellä. Biestiin kirjoitan sopivan tekstin päättäjille.Pankista saan arkistotunnuksen, jonka pistän talteen karhukirjettä varten. Tee samoin, saat viestiä perille.

En muuta mökille vakinaiseksi asiakkaksi peruspalvelujen alasajon takia.

1

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumis

Puumalassa asuva ihmettelee myös noita asioita.lisäksi sitä miksi esimerkiksi kunnalla on huoltotyömiehiä monia vaikka heidän työpäivänsä ovat esim.kai sulla itelläskin ruuvimeisseli kädessä pysyy tai eti jakoavain ja käännä sillä vastauksia puhelimessa. Samaan aikaan kyseiset miehet eivät vaivaudu kunnan huoltotiloilta kahvikupin äärestä tekemään töitänsä.kunnan autoilla ajellaan kesken työpäivän kotiin asioille ja monesti työaikana tehdään töitä toisen yrityksen piikkiin.ja entä kouluavustajat?...puumalassa vaikka kuinka monta.erityistarpeisia lapsia ei niin montaa...lisäksi hekin jaksavat valittaa kun oli kiireinen viikko.eli eikö kunta voisi vaikka näissä asioissa säästää ja pitää ambulanssin? Asiat meni erittäin huonosti kunnanjohtaja kitusen kohdamla mutta eipä tämä hildeen myöskään loista.paitsi ehkä pubivisailussa ja työntekijöiden iskemisessä.tervetuloa kauniiseen puumalan kuntaan jossa mennään perse edellä puuhun ja valitetaan kun ei nähdä metsää puilta! P.s. en silti halua muuttaa täältä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3550
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      65
      3304
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      74
      3114
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2582
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2402
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2131
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      44
      1157
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1065
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1018
    Aihe