Voiko Suomessa missään opiskella Hindiä? kansalaisopistot? avoin yliopisto? tai jokin muu...?
Missä Suomessa voi opiskella Hindiä?
3
623
Vastaukset
- Tapio R
Onnistuu ehkä parhaiten, kun keräät sopivan kaveriporukan, jotka ovat innostuneet opiskelemaan hindiä ja ehdotatte hindinkurssia paikalliselle kansalaisopistolle. Yleensä riittävä opiskelijamäärä riittää perusteeksi aloitta ko. kielen opiskelu, edellyttäen, että sopiva opettaja löytyy.
Opettajia löytyy yleensä maahanmuuttajista, joille lisäansiot ovat hyvin tervetulleita.
Intiassa voi myös opiskella hindiä, jos on mahdollisuus oleskella pidempään Intiassa, niin mukavaa vaihtelua sielläkin oleskeluun. - mira7
Oi voi.. Itsekin haluaisin oppia hidiä! Pari kertaa lainasin kirjastosta oppikirjaa ja melkein ehdin jo aakkoset oppia.. Yksin se on niin vaikeaa, että tarvisisi vain olla tosi pitkäjänteinen ja kärsivällinen.. Itse asun Tampereella, mutta en tunne ketään, joka olisi kyseistä kieltä kiinnostunut opiskelemaan.
- Tapio R
Tampere voisi olla hyvinkin potentiaalinen paikka opiskella hindiä, luulisi löytyvän halukkaita opiskelijoita vaikkapa kansalaisopiston kurssille. Kannattaa ottaa yhteyttä kansalaisopistoihin jo nyt, niin syksyn kursseja voidaan varmaan vielä perustaa.
Yksi vaihtoehto on, että keräät porukan kokoon itse ilmoittelemalla vaikkapa netissä ja sopivalla porukalla palkkaatte opettajan opettamaan taikka yritätte päästä jonkun kansalaisopiston opetettavaksi. Omat kokemukset tälläisestä omatoimisesta opiskelusta ovat ihan hyvät, nimittäin aikoinaan suoritimme kaveriporukalla lentolupakirjat ja säästimme rutkasti rahaakin. Opetuspaikan saimme erään ravintola kabinetista, joka oli tyhjillään tietyn ajan vuorokaudesta ja maksoi ainoastaan sen, että ruokailimme porukalla ko. ravintolassa lounasaikaan koko kurssin ajan. Myöhemmin samalla konseptilla olimme opiskelemassa erään kansalaisopiston meille räätälöimällä kurssilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876