Varokaa SOKOS HOTEL RIKALAA Salossa, itse törmäsin haju- ja meluongelmiin ongelmiin yövyttyäni siellä. Minun piti saada hiljainen huone, mutta haisevan kokolattiamaton ja heikon ilmanvaihdon takia jouduin pitämään tuuletusikkunaa koko yön auki, jolloin Asemakadun parkkipaikalta ja grilliltä kuuluva humalaisten huutelu ja autojen sudittaminen esti tehokkaasti nukkumisen puoli viiteen asti. Piste i:n päälle oli läheisestä koskesta kuuluva lokkien kirkuminen, joten en voi mitenkään suositella ko. hotellia. Huonosti nukutun yön takia en pääsyt edes aamiaiselle.
Valitusta tehtäessä huomasin, että hotellin virkailijat olivat tietoisia ko. ongelmasta, he eivät vain viittsineet siitä etukäteen mainita minulle mitään - SOKOS petti luottamukseni myymällä kuraa minulle.
SOKOS HOTEL RIKALA SALOSSA
entinen asiakas
0
395
Luetuimmat keskustelut
- 361932
- 41600
- 30504
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne58447- 37435
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6397- 53395
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393- 32381
- 40381