Varokaa SOKOS HOTEL RIKALAA Salossa, itse törmäsin haju- ja meluongelmiin ongelmiin yövyttyäni siellä. Minun piti saada hiljainen huone, mutta haisevan kokolattiamaton ja heikon ilmanvaihdon takia jouduin pitämään tuuletusikkunaa koko yön auki, jolloin Asemakadun parkkipaikalta ja grilliltä kuuluva humalaisten huutelu ja autojen sudittaminen esti tehokkaasti nukkumisen puoli viiteen asti. Piste i:n päälle oli läheisestä koskesta kuuluva lokkien kirkuminen, joten en voi mitenkään suositella ko. hotellia. Huonosti nukutun yön takia en pääsyt edes aamiaiselle.
Valitusta tehtäessä huomasin, että hotellin virkailijat olivat tietoisia ko. ongelmasta, he eivät vain viittsineet siitä etukäteen mainita minulle mitään - SOKOS petti luottamukseni myymällä kuraa minulle.
SOKOS HOTEL RIKALA SALOSSA
entinen asiakas
0
242
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2866425Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653489- 2003021
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242607- 741872
- 1461612
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1991592Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881363