Olen 40-vuotias mies ja ole ollut työelämästä vuoden verran pois,ja työni oli aika liikkuvaa ja ruumiillistakin että käsiä joutui käyttämään aika paljon.Nyt sitten olen huomannut ihme oireen oikealla puolella päätäni.Sellainen aivankuin puutuisi,se kestää vähän aikaa ja sitten ykskaks päivän mittaan vaan loppuu.Saattaa olla pitkiäkin kausia ettei niitä tule ollenkaan.Sitä vaan että voiko vaiva johtua ihan niska-kautta hartioiden jäykkyydestä ku en enää niitä silleen joudu käyttään kun töissä en ole.Entä voiko johtua peräti hampaista,yläälle on puhjennut iso viisuri.Olen miettinyt että pystyykö se säteilemään noin ne hermot?pelottaa,aina kun pää on kyseessä.kiitos paljon joka jaksoi kirjoitella takasin.hyvää kesän odotusta:)
Apua kaivataan
seuk12
3
58
Vastaukset
- lihasjumi?
lihasjumi?
käy hierojalla ja venyttele sekä liiku
muista magnesium ja D-vitamiini
molemmat tärkeitä lihaksille ja niistä puutetta jos ei purkista syö - sass-u
Viisaudenhammas kannattaa otattaa pois. Itselläni aiheutti kovaa kipua.
Ja niskahartia-jumppa voisi myös auttaa.
Jos ei mene pois niin lääkäriin vaan ettei ole mitään vakavampaa.- seuk12
terve,kiitos vinkeistä.olen venytellyt ja jumpannut niin oireilua ei tulekaan niin paljoa.eli hyvinkin voi johtua jumiutumisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042