Olen 40-vuotias mies ja ole ollut työelämästä vuoden verran pois,ja työni oli aika liikkuvaa ja ruumiillistakin että käsiä joutui käyttämään aika paljon.Nyt sitten olen huomannut ihme oireen oikealla puolella päätäni.Sellainen aivankuin puutuisi,se kestää vähän aikaa ja sitten ykskaks päivän mittaan vaan loppuu.Saattaa olla pitkiäkin kausia ettei niitä tule ollenkaan.Sitä vaan että voiko vaiva johtua ihan niska-kautta hartioiden jäykkyydestä ku en enää niitä silleen joudu käyttään kun töissä en ole.Entä voiko johtua peräti hampaista,yläälle on puhjennut iso viisuri.Olen miettinyt että pystyykö se säteilemään noin ne hermot?pelottaa,aina kun pää on kyseessä.kiitos paljon joka jaksoi kirjoitella takasin.hyvää kesän odotusta:)
Apua kaivataan
seuk12
3
60
Vastaukset
- lihasjumi?
lihasjumi?
käy hierojalla ja venyttele sekä liiku
muista magnesium ja D-vitamiini
molemmat tärkeitä lihaksille ja niistä puutetta jos ei purkista syö - sass-u
Viisaudenhammas kannattaa otattaa pois. Itselläni aiheutti kovaa kipua.
Ja niskahartia-jumppa voisi myös auttaa.
Jos ei mene pois niin lääkäriin vaan ettei ole mitään vakavampaa.- seuk12
terve,kiitos vinkeistä.olen venytellyt ja jumpannut niin oireilua ei tulekaan niin paljoa.eli hyvinkin voi johtua jumiutumisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993