oon ollu yhen tytön kanssa vasta vajaa viikon ja ainaku se on mun sylissä tai edes nojaa tai ees koskeekaan muhun nii mulla heti seisoo. se on mun ensimmäinen tyttöystävä. oon istunu tietysti monien muidenki tyttöjen vieres mutta silloin ei oo tapahtunu mitää mutta tämän tytön jonka kanssa oon nyt nii heti alkaa seisomaan. mites se on mahollista?
tää on aika villiä
Nokian puhelin
3
587
Vastaukset
- Jenni
olispa se tyttö onnelline et on noin "häävi" poikafrendi...
- minä
Taidat todella pitää hänestä! Tai ainakin kehosi, ehkä hänessä on loistavat perintötekijöitä. Se on vähän niin, että rakkaus ja kiihottuminen ovat biologian järjestämiä keinoja sukupuuton estämiseen.
- -mie vaan-
minkä ikäne sie oot?? :))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424