Eli tulevana kesänä olisi tarkoitus suunnata Manner-Kreikkaan, ilman minkäänlaista aikaisempaa kokemusta Kreikasta. Teen kuitenkin heti alussa selväksi ettei nyt ole kyse Rodoksen turistirannoista haaveilevasta kokemattomasta matkailijasta, vaan lähes kaikki euroopan maat (lukuunottamatta Valko-Venäjää ja Kosovoa), Kaakkois-Aasian ja Oseanian kolunneesta matkailijasta, joka on päättänyt matkustavansa seuraavaksi Kreikkaan (luonnon, rantojen ja kulttuurin takia), mieluiten pahimpien turistirysien ulkopuolelle. Eli muutama kysymys johon olisin erittäin kiitollinen jos saisin vastauksia. ( luen tässä samalla myös vanhoja viestiketjuja yms. eli ei tarvitse muistuttaa niistä :). )
1. Potentiaaliset kohteet Kreikassa
2. Asunnon/huoneiston vuokraus (onko paljon valikoimaa eri kohteissa ja mitä hintaluokkaa?)
3 .Moottoripyörän vuokraus ( on ollut tapana vuokrata auto tai moottoripyörä jotta pääsee liikkumaan omin ehdoin)
Kreikkaa kiertäneet / kokemuksia ja vinkkejä kreikasta?
matkailija2
1
183
Vastaukset
- Matkaileva Eva
Kokeneena matkailijana varmaan tiedätkin, että majoituksen sekä ajoneuvojen hintoihin ja saatavuuteen vaikuttaa suuresti, oletko liikkeelle sesonkiaikaan elokuussa vai kesäkuussa, jolloin kreikkalaiset eivät vielä rynnistä itse lomille. Kohteiden suhteen riippuu paljon siitä mitä itse haet, kannattaa tutustua johonkin siellä reissanneen tekemään, suht tuoreeseen opaskirjaan. Yleisesti voisi sanoa, että näkemistä on aikalailla eri puolilla Kreikkaa. Auttaa, jos vähän osaa aakkosia, että pystyy tavaamaan erilaisia kylttejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823