Neuvoja kiihottaa mies?

joooooöööööö

Joo eli.. Mä tiiän et olisin voinut jättää kirjoittamatta mutta mä haluisin joltai neuvoi miten vois kiihottaa mun poikaystävää:) et olisko jollain omii kokemuksii mitkä vois tehota tai jotain sellasii ? Ollaan oltu yhessä jo 2vuotta. Ollaan molemmat 17v:) olis kivaa jos jollain olisi jotai neuvoja

19

298

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainnjooko

      ??:) onko jotain

      • Ppp.ccc

        Kik: Ppp.ccc


    • raW

      Nooh, varmaan ihan perus hipelöinti haarovälistä vaivihkaa toimii aika tehokkaasti.

      • metsäjäniksenpenis

        Asia puhetta onko tutkitusti tehoava myös toisinpäin?:)




        -----------> WwW.WoWomg.com < -------


    • Jgfosdgj

      Lapdance

    • jooooooooööööö

      Kiitos neuvoist!:) vielä?

    • AH..... I love it!

      Meet syliin istuu ja hierot perseelläs sen munaa.. Siitä pojat tykkää ;b

    • joooooöööööö

      Onk jotai viel lisää?:) jotai erityist

    • Hei!

      Mee joskus sen kainaloon ja paina pää rintaan, puhu jotain söpöö sille ja silittele samalla ihan mistä haluat... :)

    • Sormi_perseeseen

      Sido poikaystäväs tuoliin kiinni ja rupee masturboimaan sen edes ku se ei voi tehä mitää. Nojoo toi menee varmaa jonku fetissin puolelle jo :D No lapdance ja muuten vaan perseel hinkkaa munaa niinku kerrottiinki jo niin toimii kyl varmaan jokaselle maailman pojalle :D Me äijät ku ollaan sen verran yksinkertasia tän kannalta et eipä siihen kiihottamiseen paljoa muuta tarvi.

      • jooooööö

        Kiitos vinkeist eiköhä se onnistu:)


    • runkRunkrunk

      Ota siltä kulli esiin ja runkkaa....ihme jos ei kiihotu !!!!

    • öpä

      Kysy siltä mistä se tykkää

      • jooooööö

        No tää on tavallaa yllätys :3


    • Kamalatyttö

      Haha, ite menin istuun punamustissa pitsihepenissä ja sukkanauhoissa pojan syliin, kyllä oli kovana :Dd

      • jooooööö

        Haha voi hyvin toimiakki :D:)


    • Hörökorva

      Jos haluat herättää pojan huomion, niin laita push up rintsikat ja toppi joka paljastaa vähä enemmän rintojen kohdalta :3

    • mopojonne overload

      keuli ktm:mällä yms. sen ikkunan ohi!

    • banaaaani

      Syö sen banaani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe