Onkohan kotipizzaan mahdollista päästä töihin jos ei ole ravintola alan koulutusta eikä työkokemusta? Hygieniapassi varmaan pitää suorittaa ja sen oon suoritamassakin pian.
mutta pääsisköhän?
Kotipizzaan töihin?
4
679
Vastaukset
- srherjetj
Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään ravintola-alan koulutusta!!!!
Kyllä pääset jos olet reipas ja avoin.
Ja niinkun itekkin jo kirjoitit... tarttet sen hygieniapassin.
Tosta ravintola-alan koulutuksesta. Itselläni on kolme tutkintoa, ja suoraan sanoen jokainen niistä silkkaa ajanhukkaa!!!
En tiedä mitä ihmeen aikakautta ravintolakoulut elävät, ainakaan niillä ei ole mitään hajua siitä mitä tuolla oikeassa työelämässä oikeasti tapahtuu, ja miten hommat hoituu. Asiat oppii nopeasti työpaikassa.. kouluissa vaan sievistellään ja sen jälkeen sieltä oppilaat lähtee opettelemaan oikeata työelämää.
Monta kertaa on nähty sekin että "kouluttamaton" oppii ja omaksuu hommat paremmin kun ravintolakoulun käynyt nuori... nää ravintolakoulun käyneet nuorilla hommat jää jumittamaan niihin asioihin mitä koulussa on opetettu.. "kun koulussa sanottiin ja opetettiin näin".
Eikun rohkeesti vaan ja tsemppiä!!!
Ja tän sanon kaikille aina jotka miettii ravintola-alaa... käy, mutta ÄLÄ JÄÄ!!!! - Ihmeissään
Onko totta että Kotipitsassa pitäisi heittää niitä pitsapohjia ilmaan? Jossain nettisivulla luki että jokainen Kotipitsan pohja on heitetty ilmaan, mutta taas telkkarissa sanottiin että se on markkinointitemppu ja ei mitenkään paras tapa muotoilla pitsapohjaa.
- entinen kotipizzalainen
Kuuluisi heittää jokainen pitsapohja, jotta leviää ja tulee nätin pyöree :) oikein hauskaa työtä muuten
- Pitsssaaa
Tähän pitää pystyä: https://www.youtube.com/watch?v=lGDUmGlMJzU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734