Olen jo 50 ylittänyt naisihminen, jolle kalastus on jo teinitytöstä ollut intohimo. Tosin kalastamiset on tätänykyä vaan sellaisia mökkikalastamisia, ei sen kummempaa. Yksin kalastelen, miehestä en kalakaveria saa :) Olisi kiva lähteä vaikka Lappiin kalastamaan jonkun ryhmän kanssa. Mutta mistä sellaisen löytää ? Taitavat nuo kalastusmatkoja järjestävät yrityksetkin olla sellaisia, että muille yrityksille niitä reissuja järjestävät. Mitenkäs kalastusseurat, oliskohan niissä mitään meikäläiselle ?
Kalastushimo
2
220
Vastaukset
- fiske, javisst!
Hei Pauliina,
Olet oikeassa ettei naisille oikein järjestetä mitään kalastukseen liittyvää toimintaa. Linkin takana oleva yritys on ainakin tarjonnut ennen pelkæstææn naisille tarjottavia kalastusohjelmia joten kerää pieni ryhmä naisia kalaan ja sinne ;) (http://pescamare.fi/fi/) Jos omatoimista kalastamista haluaa, kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen urheilukalastusseuraan ja kysellä matkoista jos sellaisia järjestetään. Helpoimmalla pääsee jos lähtee itse matkaan tavarat mukana ja nauttii yksin olosta. - Laskee,
Nykyään ei tarvitse rajoittua lähiseudun kalastuskerhoihin, sillä netti poistaa maantieteelliset rajat kun vain löytää itsensä sopiville keskustelupalstoille. Näitä on suomessa monia, ja useimmiltä löytyy oma ketjunsa aiheesta "kalakaveria etsitään" t.m.s.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194