Honda cr 125

Honda cr

poika osti Honda cr 125 vuosimallin 97 nyt olis pieniä ongelmia syö tulppan noin 20 min ajon jälkeen sitten käyntiin laitettaessa kierrokset ovat korkeat tasaantuu kun laittaa ryypyn tai rikastimen päälle.
Kaasutin oli säädettävänä mutta ei mitään apua.
kaasarin kyljessä lukee ryyppy päällä silloin pyörä käy mutta polttaa tulpan kun taas
ryyppy on poispäältä niin kierrokset ovat korkeat.
Mitä tehdä!!!!!

13

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjj

      seokset väärät... tai jotain muuta vikaa kaasarissa...

      • crrrr

        Voi johtua imuvuodosta esim. Kaasarin imukaula, jos on kuminen/muovinen.


      • weryyty
        crrrr kirjoitti:

        Voi johtua imuvuodosta esim. Kaasarin imukaula, jos on kuminen/muovinen.

        Täältäkin ääni imuvuodolle.


      • Jep.
        crrrr kirjoitti:

        Voi johtua imuvuodosta esim. Kaasarin imukaula, jos on kuminen/muovinen.

        Joo, imukaulassa hapertumaa tai kampiakselin stefat (tai ainakin magneeton puoleinen stefa) valmiit.


    • Honda cr 125

      Kiitos vastauksista. Vaihdoimme imukaulan ja säädimme kaasarin nyt toimii
      muuten paitsiei lähde kylmänä käymää kuin lisäämällä polttoainetta tulpanreikään
      sen jälkeen toimii lämpimänä hyvin. voiskohan olla mäntä ja syyläri väljähtänyt vai olisiko muita vaihtoehtoja?

      • huehuehue

        Vai että väljähtänyt syyläri :DD katoppa googlesta mikä on syyläri.

        Mutta joo, jos pytty on väljä niin huomaat kyllä polkiessa.


      • honda cr 125
        huehuehue kirjoitti:

        Vai että väljähtänyt syyläri :DD katoppa googlesta mikä on syyläri.

        Mutta joo, jos pytty on väljä niin huomaat kyllä polkiessa.

        HUPS, joo kun tekee kahta asiaa niin menee nimet sekaisin mutta kun
        on asiansa osaavia henkilöitä lukemassa näitä mun viestjä ja osaa silti lukea rivien välistä mitä mitä tietoa mä haluan .KIITOS


    • Honda cr 125

      Mistä tietää minkä kokoinen mäntä koneessa on, Honda on lievästi väljä ja haluaisimme vaihtaa uuden männän?

      • sylinteri mittaus

        Koko saattaa näkyä männässä painettuna esim. B tai voi näkyä ihan mittakin voi olla kulunut pois. Kannattaa käyttää sylinteri mittautettavana, vaikka jossain koneistamolla sen mukaanhan sinne mäntä sitten valitaan. Ellei löydy sopivaa mikrometriä. Ei männän koon mukaan kannata ostaa kun on vielä väljäkin.


    • honda cr 125

      Mistähän mahtaisi löytyä ostopaikka mistä voi ostaa hondaan pytyn kun vanha on vähän väljä, olen kysellyt kaikkialta mutta en ole saanut yhteystietoja vielä.
      Olemme hankimassa uutta tai B pyttyä.

      • crrr

        Voit myös ostaa sylinteri putken, minkä voi asentaa koneistamolla. Uusi sylinteri on kumminkin parempi, mutta jos ei tahdo lyötyä niin putkitus on yksi vaihtoehto. Onkohan tuohon suurempaa mäntää kuin b, jotain ylikoon mäntiä luulisin ainakin olevan silloinhan sylinteri pitäisi porauttaa, hoonata ja pinnoittaa.


    • honda 125 cr

      Mitenkä suureen sylinteriin voi putket asentaa kun männän koko tällähetkellä
      56,00 mm. mikäläinen operaatio on sylinterin pinnoitus?
      Vakio mäntä eli A on 53,94 ja neljä kokoa d olisi 53,97 ja ylikokoja olisi
      saatavilla 54,50,55,00 ja suurin mikä on meilläkin on 56,00 mm

    • crr

      Ei pitäisi vaikuttaa putkittamiseen koska putki on n.4 mm paksua eli vähän päälle 60 mm ulkohalkaisija putkessa, mutta yleensä kanavien saanti kohalleen/sopimaan voi olla haastavaa. Prox merkkisiä sylinteri putkia on ainakin myynnissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe