Sain vuosi sitten tietää olevani XXY-mies. Aloitin vaimoni kanssa lapsettomuushoidot 2 vuoden lapsettomuuden jälkeen vuonna 2012. Asiaa seulottiin vuoden ja kahden sperma-analyysin verran jolloin tuli verikokeiden aika ja totuus paljastui. En voi saada lapsia koska kiveksissäni ei kasva siittiöitä.
Asia olisi helppo käsitellä mutta kun aikasemmasta avioliitosta on 2 lasta. Lääkärit sanoivat etteivät voi olla lapsiani koska kuulun ryhmään johon sisältyy lapsttomuus siittiöitä ei ole siis kehittynyt murrosiän jälkeen ja vaikka niitä olisikin kehittynyt ne eivät ole tulleet ulos asti ja ainoa tapa miten olisin silloin voinut saattaa ex-vaimoni raskaaksi oli ICSI hoidot joissa emme olleet missään vaiheessa.
En syytä lapsia siitä mitä on käynyt kun olen kasvattanut kahden eri miehen lapsia yli 10 vuotta mutta en myöskään pysty enään olemaan se paras tuki heille. Ahdistun heidän läheisyydessään ja tiuskin heille vain vaikka eivät olisi tehneet mitään väärää.
Olen miettinyt että antaisin lapset asumaan äitinsä luokse koska tällä hetkellä heidän olisi parempi asua siellä. Olen myös miettinyt pystynkö enään perumaan isyyttäni kun en tunne että olisin enään ns. isä vaikka olen kasvattanut heitä ja pitänyt ominani mutta viimeisen vuoden aikana totuuden tultua esille en vain enään jaksa. Olen etsinyt tietoa miten voisin kumota isyyden ja miettinyt onko tämä kromosomi virhe tarpeeksi pätevä syy tuomioistuimelle sen kumoamisessa. Mutta jos ei ole niin sitten on vain tyydyttävä kohtaloon mikä on. Tosin elatuksista olen päättänyt sen verran että ne menevät lapsille, heidän omiin tarpeisiin, omille tileille että voivat matkustaa äitinsä luota minun luo kylään, ostaa vaatteensa ja lauantai karkkinsa yms. maksamillani rahoilla.
Olen myös miettinyt että kerron lapsille totuuden ja saisin hieman lievitettyä ahdistustani ja he saisivat vastauksia siihen miksi olen ollut huono isä viime aikoina.
Jos joku osaa auttaa asiassa minua niin kertokaa mikä olisi parhaaksi..
Klinerfelterin Oireyhtimä XXY-Mies
XXY-mies
1
112
Vastaukset
- tiedan taman
xxy-miehen on mahdollista saada lapsia. Vanhaa tietoa tuo, ettei olisi mahdollista. Google kylla todistaa jos viela epailyttaa. Eli eikohan lapset sinun ole tai sitten sanot vaan lasten aitille etta jaahas muija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 966366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283180Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859