Eilen siinä puolenpäivän aikoihin olin palaamassa kauppareissulta, olin autojonossa joka oli menossa saaristoon päin kun edessäni ajanut kuorma-auto painoi jarrua ja samassa huomasin kun helkkarimoisen kokoinen hirvi tuli vasemmalta tien yli kuorma-auton edestä ja hyppäsi penkalle oikealle puolelle ja kompaistui mutta nousi siitä aä lähti vetämään pensaikkoon päin piiloon.
Kaikki tapahtui salamannopeasti, oli ihme ettei mitään sattunut koska Nauvosta päin oli autojono siinä rytäkässä samassa myös paikalla..
Vieläkin näen silmissäni sen nopean tapahtuman ja kehun mielessäni kuorma-autokuskin nopeaa reaktioita tilanteeseen.
Koko juttu tapahtui paikassa, Saaristotie 2131, Parainen, kävin Google Maps sivulla katsomassa sen paikan vielä tänään.
Kyllä oli lähellä hirvikolari
Läheltäpititilanne
1
195
Vastaukset 1
- Tuttu tilanne
Nopeasti se tapahtuu. Ammattikuljettaja osaa katsoa muutakin kuin navgaattorin tai älypuhelimen näyttöä.Oli sinun onnesi että ajoit kuorma-auton takana ja seurasit liikennettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j861330Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79849- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden273748Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80612Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611- 46585
- 35568
- 25532
- 37532