Ensimmäinen ulkomaanmatkani taisi olla joskus 60-luvulla Visbyhyn.
Muistan hyvin että laiva oli m/s Finnpartner.
Vaikuttaisi siltä että Suomessa on ollut kolme Finnpartner-nimistä alusta ja että ensimmäinen niistä toimi Suomen ja Ruotsin välisessä matkustajaliikenteessä joskus 66-67, joka täsmäisi ajankohtaan. Reittisatamien joukossa ei vaan näyttäisi olevan Visbytä.
Voiko joku vahvistaa, että laiva on sielläkin poikennut? Ja oliko se juuri noina vuosina? Täsmäisi hyvin...olisin silloin ollut 5-6-vuotias. Parhaiten on jäänyt mieleen katottomat kirkot ja Visbystä saamani hieno leikkimersu. Niin pienet on viisvuotiaan ympyrät.
Finnpartner
7
460
Vastaukset
- nostalgiaa
Haluaisiko muuten joku kuvia kun olen alasti Partnerin keulapakalla?
- kiittitarjouksesta
No, jos Sinulla on köydet nilkoissa ja ranteissa ja muu miehistö on juuri hilaamassa Sinut kölin ali, niin ehkä sitten?
- ettäsellaista
unohtakaa koko juttu, löysin jo muualta. Täällä vissiin enemmän tuota viihdepuolta...
- ½Tikka
http://www.faktaomfartyg.se/finnpartner_1966.htm
Hauskaa oli! - nurmen jussi
ex partner Sveaborg oli riemun ja onnen laiva! Homot sai kenkää ja hetskut herkkua!
- Näin se meni
Kyllä me homot saimme olla aivan rauhassa kyseisessä laivassa töissä. Tosin tuohon aikaan ei kovin avoimesti puhuttu homoseksuaalisuudesta.
- ½Tikka
"Kyllä me homot saimme olla aivan rauhassa kyseisessä laivassa töissä."
Niinpä, hetskut kyllästy siihen jatkuvaan bailaamiseen ja etenkin riitelyyn jota tapahtui yötä päivää! Kantelu asiasta kipparille Salmi, joka sitten antoi homopykälän mukaiset lempput parille jannulle..
Mainittakoon, että meno oli erittäin raavasta ja epäsiistiä, kun Mosse pyöri hovinsa kanssa Sbeaborgilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979