vapuselle kysymys

täällätaaaaas

Voitko kertoa miksi en saa sähköpostiani auki?
Tulee vaan että listaa ei voida ladata.....
siis tämä suomi24.fi postilooda
Kiitos

18

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilitko toisella selaimella?

      • erster

        Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.



        joo firefoxilla...ja tällä... tollanen tulee.


      • ggdted
        erster kirjoitti:

        Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.



        joo firefoxilla...ja tällä... tollanen tulee.

        sitten näyttää että tilaa käytetty 1024...mistäs kautta mä mitään poistan jos en auki saa


      • erster kirjoitti:

        Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.



        joo firefoxilla...ja tällä... tollanen tulee.

        Kokeile esim IE selaimella. Toimiiko sillä?


      • FIREFOX

        Selain firefox ja on ja pysyy. Suomi24 korjatkoon asian en minä.


      • FIREFOX kirjoitti:

        Selain firefox ja on ja pysyy. Suomi24 korjatkoon asian en minä.

        Vika on heidän suunnassaan eli käyttäjän selaimessa ei ole vikaa.


    • vapunen
    • peukaloinen82_

      Täällä toimii kyllä, mutta on uudistunut hurjasti. Osaakohan käyttää edes...?

    • eiautaeiodottalevjrj

      kyllä mulla on tämä uusikin jo toiminut vaan nyt jumittui oudosti???

      • SAMAA HERJAA!

        Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.

        ei aukee uudet ei vanhat ei mitkään!! VXXUN UPEATA JOO!!!


      • Osallistu chattiin ! Ei sieltä kukaan vastaa eikä sieltä saa mitään tietoa. Kokeiltu on


      • renais kirjoitti:

        Osallistu chattiin ! Ei sieltä kukaan vastaa eikä sieltä saa mitään tietoa. Kokeiltu on

        Ainakin minulla vastasi muutaman kerran. Täytyy muistaa että siellä on kymmeniä keskustelijoita ja muutama ylläpidon edustaja.


      • 9-pallox
        vapunen kirjoitti:

        Ainakin minulla vastasi muutaman kerran. Täytyy muistaa että siellä on kymmeniä keskustelijoita ja muutama ylläpidon edustaja.

        Eli ylläpito ei vastaakkaan realiaikaisesti?


    • 0hm0

      Eivät ole huomanneet pyytää Vapusta jeesaamaan sen sähköpostipalvelimen kanssa.

      Tästä poistui se viesti jossa kehuin, kuinka hienoa on se, että Vapunen opiskelee tietotekniikkaa..

    • Nyt on kulunut jo muutama kuukausi tästä kysymyksestä, ja tähän asti en ole löytäny vielä vastausta. Miten tämän ongelman voi ratkaista ?

      • fdsafdsa

        Jos vika on edelleen olemassa, aloita siitä että sammutat kaikki selaimen lisäosat (adblockit ja muut siis), tyhjennä selaimen välimuisti ja poista evästeet. En tiedä voisiko ongelma olla myös varmenteissa.

        Poistojen yms. jälkeen muista käynnistää selain uudelleen ja varmista että ne pysyivät pois päältä.

        Jos nämä eivät toimi, disabloi väliaikaisesti virustorjunta ja jos sinulla on jokin ulkopuolisen tahon palomuuri. Näitä ei kannata jättää pois päältä, vaan miettiä jotain toista ratkaisua tai valmistajaa.


    • Selaimen vaihtoa kannattaa kokeilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe