vapuselle kysymys

täällätaaaaas

Voitko kertoa miksi en saa sähköpostiani auki?
Tulee vaan että listaa ei voida ladata.....
siis tämä suomi24.fi postilooda
Kiitos

18

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilitko toisella selaimella?

• erster

Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.

joo firefoxilla...ja tällä... tollanen tulee.

• ggdted
        erster kirjoitti:

Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.

sitten näyttää että tilaa käytetty 1024...mistäs kautta mä mitään poistan jos en auki saa

• erster kirjoitti:

Kokeile esim IE selaimella. Toimiiko sillä?

• FIREFOX

Selain firefox ja on ja pysyy. Suomi24 korjatkoon asian en minä.

• FIREFOX kirjoitti:

Selain firefox ja on ja pysyy. Suomi24 korjatkoon asian en minä.

Vika on heidän suunnassaan eli käyttäjän selaimessa ei ole vikaa.

• peukaloinen82_

Täällä toimii kyllä, mutta on uudistunut hurjasti. Osaakohan käyttää edes...?

• eiautaeiodottalevjrj

kyllä mulla on tämä uusikin jo toiminut vaan nyt jumittui oudosti???

• SAMAA HERJAA!

ei aukee uudet ei vanhat ei mitkään!! VXXUN UPEATA JOO!!!

• Osallistu chattiin ! Ei sieltä kukaan vastaa eikä sieltä saa mitään tietoa. Kokeiltu on

• renais kirjoitti:

Osallistu chattiin ! Ei sieltä kukaan vastaa eikä sieltä saa mitään tietoa. Kokeiltu on

Ainakin minulla vastasi muutaman kerran. Täytyy muistaa että siellä on kymmeniä keskustelijoita ja muutama ylläpidon edustaja.

• 9-pallox
        vapunen kirjoitti:

Ainakin minulla vastasi muutaman kerran. Täytyy muistaa että siellä on kymmeniä keskustelijoita ja muutama ylläpidon edustaja.

Eli ylläpito ei vastaakkaan realiaikaisesti?

• 0hm0

Eivät ole huomanneet pyytää Vapusta jeesaamaan sen sähköpostipalvelimen kanssa.

Tästä poistui se viesti jossa kehuin, kuinka hienoa on se, että Vapunen opiskelee tietotekniikkaa..

• Nyt on kulunut jo muutama kuukausi tästä kysymyksestä, ja tähän asti en ole löytäny vielä vastausta. Miten tämän ongelman voi ratkaista ?

• fdsafdsa

Jos vika on edelleen olemassa, aloita siitä että sammutat kaikki selaimen lisäosat (adblockit ja muut siis), tyhjennä selaimen välimuisti ja poista evästeet. En tiedä voisiko ongelma olla myös varmenteissa.

Poistojen yms. jälkeen muista käynnistää selain uudelleen ja varmista että ne pysyivät pois päältä.

Jos nämä eivät toimi, disabloi väliaikaisesti virustorjunta ja jos sinulla on jokin ulkopuolisen tahon palomuuri. Näitä ei kannata jättää pois päältä, vaan miettiä jotain toista ratkaisua tai valmistajaa.

• Selaimen vaihtoa kannattaa kokeilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1883
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1786
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1614
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1218
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1215
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1178
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      358
      1024
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50