Suomi24 Posti uudistuu 14.4. alkaen!

Hei!

Kauan odotettu Suomi24 Postin uudistus lähtee käyntiin tämän viikon alusta lähtien. Käyttäjiä siirretään uudistetun Postin käyttäjiksi vähitellen, joten jos sähköpostisi ei näytä uudistuneelta, älä huolehdi. Kaikki kyllä käyttävät uutta sähköpostijärjestelmää ennen pitkää.

Muista päivittää selaimesi uusimpaan versioon, uudistunut Suomi24 Posti ei toimi vanhemmilla selaimilla.

Siirrossa uuteen Suomi24 Posti palveluun siirtyvät automaattisesti seuraavat tiedot:
- Kaikki viestit kaikista kansioista
- Osoitekirja
- Suodattimet
- Automaattinen välitys
Huomioithan, että muut asetukset eivät siirry, esimerkiksi omat allekirjoitukset tai automaattiset vastaukset.

PÄIVITYS:

7.5.
Palautteet-palstalle on lisätty Usein kysytyt kysymykset osa 2. Kirjoitus löytyy osoitteesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12231292

25.4.
Posti Plus -käyttäjille: Uudessa Suomi24 Posti -palvelussa IMAP-salasanasi on sama kuin Suomi24 käyttäjätilisi salasana. Jatkossa ei ole erillistä IMAP-salasanaa. Mikäli käytät IMAP-yhteyttä, päivitäthän salasanasi IMAP-asetuksiin.

24.4.
Palautteet-palstalle on lisätty listaus käyttäjiä useimmin askarruttaneista kysymyksistä koskien uutta Postia.
Löydät kootut ohjeet ja ongelmat osoitteesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12205501
Muistathan laittaa ylläpidolle viestiä alla olevan ohjeistuksen mukaisesti mikäli ongelmaasi ei tästä listauksesta löydy vastausta.

23.4.
Sähköpostissa huomattiin toimintahäiriö joka kuitenkin on nyt korjattu. Häiriön aikana kansiot näyttivät tyhjiltä ja käyttäjä sai oletuskansioon liittyneen virheilmoituksen.

17.4.2014
Vanhasta Suomi24 Postista uuteen Postiin lähetetyt viestit eivät tule perille toistaiseksi. Ongelma on tiedossa ja tilanne korjautuu ensi keskiviikkoon mennessä.

16.4.2014
Uusi Suomi24 Posti ei enää tue POP3-vaihtoehtoa. Kaikkien POP3:a käyttäneiden Plus-käyttäjien tulisikin vaihtaa jatkossa yhteysvaihtoehdokseen IMAP.

Vanhassa sähköpostiohjelmassa oli mahdollisuutena myös piilottaa kansioita. Uudistuneessa Postissa piilotetut kansiot saa näkyviin menemällä sähköpostin Asetukset-sivulle ja valitsemalla sivun alalaidasta kohta IMAP kansioiden tilaus. Tämän jälkeen voit valita kaikki ne kansiot, joiden haluat näkyvän sähköpostilaatikossasi.


ONGELMATILANTEET JA PALAUTE:

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä palautelomakkeella osoitteessa http://www.suomi24.fi/palaute/lomake tai lähettämällä viesti osoitteeseen [email protected].
Laita otsikkokenttään teksti UUSI POSTI

Kirjoita viestiin seuraavat tiedot:
Käyttäjätunnuksesi Suomi24-palvelussa.
Mitä tapahtuu, mitä olet tehnyt ja mahdollisesti saamasi virheilmoitukset sekä mitä selainta käytät, mikä versio on käytössä


Terveisin,

Suomi24 Ylläpito

499

14638

    Vastaukset

    • Mihinhävisi salasana?????

      • mirzaa18

        Olipa kiva avata s-posti!!! voi pe...kele!!
        Miksi näkyy fb-keskustelutkin??? en halua sitä s-postiini!!
        aivan hanurista koko juttu,taidan vaihtaa toiseen s-postiin.


      • mirzaa181

        Kysyisin??? Miten on mahdollista,että Fb:n erään ryhmän viestit /keskustelut näkyy minun s-postissa viestinä?? olen aina estänyt fb kommentoinnit s-postiini!! sivu ensinnäkin niin sekava ja aivan epäkäytännöllinen :( tää likka lähtee nyt G-mailin matkaan.Nyt piti kirjoittaa toisella nimimerkillä,entinen on kuulema varattu??? kenelle?? se oli kyllä mun!!!


      • Ei kelpaa minunkaan salasanani.


      • voi v

        niinpä osoitekirja tuhoutui
        samalla ihmettelen miksi pitää olla toinen sp. osoite että saa uuden salasanan
        ei muutkaan sp. sitä vaadi.Nyt tuli sp vaihto


      • lollypop2
        mirzaa18 kirjoitti:

        Olipa kiva avata s-posti!!! voi pe...kele!!
        Miksi näkyy fb-keskustelutkin??? en halua sitä s-postiini!!
        aivan hanurista koko juttu,taidan vaihtaa toiseen s-postiin.

        Samaa mielipuolta. Ei näe alussa onko uusia viestejä tullut. Palkki liikkuu liian nopeasti. Kaikki sekamelskaa.
        Oliko tarkoitus ajaa käyttäjät hiiteen ? Jos, siinä on onnistuttu.


      • Ja taas
        mirzaa181 kirjoitti:

        Kysyisin??? Miten on mahdollista,että Fb:n erään ryhmän viestit /keskustelut näkyy minun s-postissa viestinä?? olen aina estänyt fb kommentoinnit s-postiini!! sivu ensinnäkin niin sekava ja aivan epäkäytännöllinen :( tää likka lähtee nyt G-mailin matkaan.Nyt piti kirjoittaa toisella nimimerkillä,entinen on kuulema varattu??? kenelle?? se oli kyllä mun!!!

        En ole vielä saanut kokea uuden S24 sähköpostin siunausta. Sen voin kyllä kertoa, ettei gmail ole hyvä. Se on kelvoton kaikilla mittareilla mitattuna.
        ***

        Olihan hauskaa monen päivän kuluttua saada tietää Suomi24:n postista, ettei vastaanottaja pysty lukemaan lähettämiäni sähköposteja. Nyt hän ihmettelee, mitä minulle on tapahtunut, ja minä kummastelen, miksei hän vastaa maileihini. Molemmat olemme ymmällä, kun Suomi24 ei vaivaudu paremmin kertomaan mokastaan.

        Vastaanottaja ei saa maileja, muttei lähettäjäkään saa tietoa siitä, ettei maili tule perille. Väärin kirjoitetusta osoitteesta postmaster kyllä tiedottaa heti, mutta Suomi24:n omista mokista postmaster ja koko poppoo vaikenevat kuin muuri.

        Joka kerta, siis joka ikinen kerta, kun Suomi24 uudistaa jotakin, niin se menee mönkään.


      • Gmail rules
        Ja taas kirjoitti:

        En ole vielä saanut kokea uuden S24 sähköpostin siunausta. Sen voin kyllä kertoa, ettei gmail ole hyvä. Se on kelvoton kaikilla mittareilla mitattuna.
        ***

        Olihan hauskaa monen päivän kuluttua saada tietää Suomi24:n postista, ettei vastaanottaja pysty lukemaan lähettämiäni sähköposteja. Nyt hän ihmettelee, mitä minulle on tapahtunut, ja minä kummastelen, miksei hän vastaa maileihini. Molemmat olemme ymmällä, kun Suomi24 ei vaivaudu paremmin kertomaan mokastaan.

        Vastaanottaja ei saa maileja, muttei lähettäjäkään saa tietoa siitä, ettei maili tule perille. Väärin kirjoitetusta osoitteesta postmaster kyllä tiedottaa heti, mutta Suomi24:n omista mokista postmaster ja koko poppoo vaikenevat kuin muuri.

        Joka kerta, siis joka ikinen kerta, kun Suomi24 uudistaa jotakin, niin se menee mönkään.

        @suomi24
        Suomi24.fi-osoitteesta lähetetty posti menee roskapostina Spam-kansioon ainakin Gmail:ssa


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!
        lollypop2 kirjoitti:

        Samaa mielipuolta. Ei näe alussa onko uusia viestejä tullut. Palkki liikkuu liian nopeasti. Kaikki sekamelskaa.
        Oliko tarkoitus ajaa käyttäjät hiiteen ? Jos, siinä on onnistuttu.

        Pakko vaihtaa sähköpostia! Tähän asti olin tyytyväinen 7 vuotta, mutta nyt tää on kyllä ihan perseestä!!! Entinen parempi ja selkeämpi.


      • tiskijukka
        mirzaa18 kirjoitti:

        Olipa kiva avata s-posti!!! voi pe...kele!!
        Miksi näkyy fb-keskustelutkin??? en halua sitä s-postiini!!
        aivan hanurista koko juttu,taidan vaihtaa toiseen s-postiin.

        TAIDAN KANSSA VAIHTAA JOSSEI PIAN ALA TOIMIA! jos vanhat saapuneet postit ei näy niin.. odotan sijoitustietoja Yhdysvalloista ja ei todellakaan ole varaa menettää saapuneita posteja, jotka ovat todella tärkeitä alkavan vaihtovuoteni vuoksi!!!! takaisin vanha suomi24!!!!


      • gmail PARAS
        Ja taas kirjoitti:

        En ole vielä saanut kokea uuden S24 sähköpostin siunausta. Sen voin kyllä kertoa, ettei gmail ole hyvä. Se on kelvoton kaikilla mittareilla mitattuna.
        ***

        Olihan hauskaa monen päivän kuluttua saada tietää Suomi24:n postista, ettei vastaanottaja pysty lukemaan lähettämiäni sähköposteja. Nyt hän ihmettelee, mitä minulle on tapahtunut, ja minä kummastelen, miksei hän vastaa maileihini. Molemmat olemme ymmällä, kun Suomi24 ei vaivaudu paremmin kertomaan mokastaan.

        Vastaanottaja ei saa maileja, muttei lähettäjäkään saa tietoa siitä, ettei maili tule perille. Väärin kirjoitetusta osoitteesta postmaster kyllä tiedottaa heti, mutta Suomi24:n omista mokista postmaster ja koko poppoo vaikenevat kuin muuri.

        Joka kerta, siis joka ikinen kerta, kun Suomi24 uudistaa jotakin, niin se menee mönkään.

        Gmailin monivuotisena asiakkaana olen jättityytyväinen!!!
        Vaihtakaa gmailiin - se toimii todella hienosti :)


      • s.l.a1
        !!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Pakko vaihtaa sähköpostia! Tähän asti olin tyytyväinen 7 vuotta, mutta nyt tää on kyllä ihan perseestä!!! Entinen parempi ja selkeämpi.

        Olen kanssasi samaa mieltä, uusi versio aivan peestä. Pakko kait vaihtaa paremmille ja toimiville vesille jollei vanha versio tule takaisin.


      • Voihan tornaado
        Ja taas kirjoitti:

        En ole vielä saanut kokea uuden S24 sähköpostin siunausta. Sen voin kyllä kertoa, ettei gmail ole hyvä. Se on kelvoton kaikilla mittareilla mitattuna.
        ***

        Olihan hauskaa monen päivän kuluttua saada tietää Suomi24:n postista, ettei vastaanottaja pysty lukemaan lähettämiäni sähköposteja. Nyt hän ihmettelee, mitä minulle on tapahtunut, ja minä kummastelen, miksei hän vastaa maileihini. Molemmat olemme ymmällä, kun Suomi24 ei vaivaudu paremmin kertomaan mokastaan.

        Vastaanottaja ei saa maileja, muttei lähettäjäkään saa tietoa siitä, ettei maili tule perille. Väärin kirjoitetusta osoitteesta postmaster kyllä tiedottaa heti, mutta Suomi24:n omista mokista postmaster ja koko poppoo vaikenevat kuin muuri.

        Joka kerta, siis joka ikinen kerta, kun Suomi24 uudistaa jotakin, niin se menee mönkään.

        Että voidaan uudistamisen nimissä mennä sotkemaan koko systeemi. Nyt haluan tekijät esiin vastaamaan aiheuttamastaan sotkusta
        Koko sivusto on tylsän näköinen ja kun lähettämästäni s-postiosoitteesta puuttui yksi kirjain, en löytynyt tapaa, miten sen osoitteen olisi voinut korjata.
        TÄYSIN ALA-ARVOISTA TOIMINTAA


      • en osaa
        s.l.a1 kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä, uusi versio aivan peestä. Pakko kait vaihtaa paremmille ja toimiville vesille jollei vanha versio tule takaisin.

        Ihan p..stä kuten moni muukin on todennut. Multa poisti viestejä joita en olisi halunnut poistaa! Enkä osaa lähettää uusia viestejä! MISSÄ ON UUDEN VIESTIN LÄHETYS?!!!!

        Ihan sekaisin koko homma!!!!!!!


      • s.l.a1
        en osaa kirjoitti:

        Ihan p..stä kuten moni muukin on todennut. Multa poisti viestejä joita en olisi halunnut poistaa! Enkä osaa lähettää uusia viestejä! MISSÄ ON UUDEN VIESTIN LÄHETYS?!!!!

        Ihan sekaisin koko homma!!!!!!!

        Joopa, kaikki aivan sekaisin. Ei meinaa avata s-posti sivua vaan aukaisee koko ajan uusi viesti. Sitten kun sain monen yrittämän jälkeen sivun auki niin yllätys suuri , kaiken maailman roskapostia täynnä. Jota ei ennen ollut. Liitteet ei aukene. Tosi kiva sillä siellä on erittäin tärkeää postia. Voihan hel.........Kyllä on vaihdettava uuteen osoitteeseen. Tämä leikki saa loppua ! Aivan p:stä koko touhu.


    • Ihan helppoa ei ole antaa palautetta uudesta postista, koska en pääse postiini ollenkaan. Ohjelma kyllä kirjasi minut sisään Suomi24.fi:hin, mutta yrittäessäni postiin sisään, ohjelma näyttää yrittävän siirtää minua keskustelupalstalle, mutta sekään ei onnistu, vaan "yrittäminen" jatkuu, jatkuu, jatkuu...
      Apua!

      • Surkeaa.

        Vieläkin uus avuttomia paukapäitä jotka käyttää suomi24 posteja.
        Jotka eivät toimi.


      • Kyllästynyt

        Voihan surkimus tätä postia, toimii kotikoneella, mutta ei lumia 625, tarjoaa vain keskustelupalstaa, alkaa kypsyttää


      • Toimii edes joskus
        Surkeaa. kirjoitti:

        Vieläkin uus avuttomia paukapäitä jotka käyttää suomi24 posteja.
        Jotka eivät toimi.

        Ja vieläkin paukapäitä jotka roikkuu sivuilla ja haukkuu niitä. Jos palvelu ei kelpaa, miksi valittaa?


      • asd653234
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Voihan surkimus tätä postia, toimii kotikoneella, mutta ei lumia 625, tarjoaa vain keskustelupalstaa, alkaa kypsyttää

        Juu ja ite koitin kattoo kaupasta muita selaimia ni en ainakaan löytäny...Ja tähän viestiin ei applen tai androidien kannata vastata.


      • minä osaan
        asd653234 kirjoitti:

        Juu ja ite koitin kattoo kaupasta muita selaimia ni en ainakaan löytäny...Ja tähän viestiin ei applen tai androidien kannata vastata.

        Kyllä pelaa minulla ei ole viellä uusi mutta vanha on pelannut.Taitaa olla ne paukapäät siinä koneen ja tuolin välissä.Hauskaa Pääsiäistä.


      • tyhmä olen
        Toimii edes joskus kirjoitti:

        Ja vieläkin paukapäitä jotka roikkuu sivuilla ja haukkuu niitä. Jos palvelu ei kelpaa, miksi valittaa?

        siksi kun en jaksa joka hemmetin paikkaan vaihtaa uutta sp osoitetta
        tämä kun oli ennen niin selkeä.Minulla tämä toimii ns. roskapostikansiona


      • tyhmä olen kirjoitti:

        siksi kun en jaksa joka hemmetin paikkaan vaihtaa uutta sp osoitetta
        tämä kun oli ennen niin selkeä.Minulla tämä toimii ns. roskapostikansiona

        Samat sanat, vaihtaisin sähköpostini, mutta kaikki se vaihtamisen vaiva. Todellakin ennen näki heti kymmeniä posteja ja avaamattomat erottuivat joukosta helposti. P-juttu tämä edistys. Hyvää Pääsiäistä kuitenkin.


      • Nimetöinen
        ihankumma kirjoitti:

        Samat sanat, vaihtaisin sähköpostini, mutta kaikki se vaihtamisen vaiva. Todellakin ennen näki heti kymmeniä posteja ja avaamattomat erottuivat joukosta helposti. P-juttu tämä edistys. Hyvää Pääsiäistä kuitenkin.

        Minä annan Luukun osoitteen aina, kun pitää antaa luotettavan sähköpostin osoite. Esimerkiksi pankin tai huoltoyhtiön kanssa asioidessa käytän sitä. Luukkuun ei tule koskaan roskapostia, mutta Luukun huono puoli on se, ettei siihen mahdu kuvia.

        Suomi24:n osoitteen annan mitättömiin ja vähäarvoisiin asioihin. Gmailia en anna mihinkään. Sinne kertyy kuitenkin roskapostia enemmän kuin muihin.


      • elisa62
        Nimetöinen kirjoitti:

        Minä annan Luukun osoitteen aina, kun pitää antaa luotettavan sähköpostin osoite. Esimerkiksi pankin tai huoltoyhtiön kanssa asioidessa käytän sitä. Luukkuun ei tule koskaan roskapostia, mutta Luukun huono puoli on se, ettei siihen mahdu kuvia.

        Suomi24:n osoitteen annan mitättömiin ja vähäarvoisiin asioihin. Gmailia en anna mihinkään. Sinne kertyy kuitenkin roskapostia enemmän kuin muihin.

        Itselläni hotmaili on toiminut jo vuosia todella hyvin. Paljon mahtuu sisältö
        ä ja hyvin pystyy lähettämään kuvia ym, kaikki on aina toiminut todella loistavasti. Ei mitään valittamista. Suomi24 sp ollut lähinnä varapostilaatikko tarvittaessa, jos en halua antaa sellaista sp osotetta jossa on nimeni...mutta nyt tämän uudistuksen jälkeen voinkin sanoa hyvästit kokonaan tälle suomi24 sp:lle :)


      • epätoivo
        Surkeaa. kirjoitti:

        Vieläkin uus avuttomia paukapäitä jotka käyttää suomi24 posteja.
        Jotka eivät toimi.

        ei toimi ei !! !!


    • kurre1

      Täähän on uudistunut n.5vuotta,mitään ei ole muuta tapahtunut kuin huonontunut jatkuvasti,tökkii tökkimisen jälkeen.Koskaan ei ole toiminut normaalisti.

    • Ketuttaa

      Suomi24:n posti toimii yhä edelleen todella huonosti!
      Kun kirjaudut postiin, et pääse sinne, mutta olet kuitenkin kirjautunut suomi24:een :((. Ketuttaa!
      Ettekö todellakaan osaa laittaa postiosioa kuntoon?? Hankkikaa töihin ihmisiä, jotka osaavat!

    • Mirkku2

      Ei anna lähettää sähköpostia ollenkaan. ei hlokohtainen eikä työposti. : (

    • mummu 64

      Ei tämmenen vanha mummu pysy uudistuksien kärryillä,ei,ei.EIKÖ VANHA SANONTA PIDÄ PAIKKAANSA ETTÄ VANHASSA VARA PAREMPI KUIN PUSSILLISESSA UUSIA

      • Toinen tollo

        täällä toinen mummu joka yrittää olla kehityksen mukana...
        ei jaksa enään eikä ole nuorisoakaan joka auttaisi.


    • Hyödytön.

      Posti jolla ei voi muualle lähettää tai vastaanottaa kuin s24 sisällä.

    • Hei,

      Huomaattehan että uudistus ei ole vielä valmis. Jos sähköposti näyttää vanhalta sähköpostilaatikolta, se ei ole uudistunut.

      Uusi Posti on täysin erilainen ulkomuodoltaan sekä toimivuudeltaan. Uudistusta silmällä pitäen kannattaa nyt päivittää selain uusimpaan mahdolliseen versioon.

      Pyrimme päivittämään kaikkien postilaatikot kuun loppuun mennessä.


      Terveisin,

      Suomi24 Ylläpito - Martta

      • Kusti polkee.

        Voi Martta-täti @suomi24
        "Pyrimme"..
        "Uudistus ei ole vielä valmis." Sehän tiedetään ihan kertomattakin. Kaikki mitä Suomi24 puuhaa ja nimittää uudistukseksi ei tule toiminaan vuosiin edes vanhan palvelun veroisesti. Ja se ei ole kovin paljoa se


      • voivoivoivoivoi

        On tämäkin..
        Eikö ikinä tahti muutu?
        Sama tyyli jatku vuodesta toiseen, uudistuksesta toiseen.. eikö @suomi24 opi tekosistaan mitään?


      • iimeil1

        Ei pääse ollenkaan sähköpostiin ja nyt olis just tarvis. Kiva


      • klyjdtshra

        vaatii muka wiwows 8;n päivittämistä 8.1;si ja ohjaa eteenpäin. päivitys ei kuitenkaan onnistu. enkä näin ollen pääse posia lukemaan. Taas onnistuneet "nörtit" sössimään koko P...:n aika hanurista tuo touhu...


      • highloaded
        klyjdtshra kirjoitti:

        vaatii muka wiwows 8;n päivittämistä 8.1;si ja ohjaa eteenpäin. päivitys ei kuitenkaan onnistu. enkä näin ollen pääse posia lukemaan. Taas onnistuneet "nörtit" sössimään koko P...:n aika hanurista tuo touhu...

        Sä et vaan osaa ;) =P


      • Chattaaja

        Minusta posti oli oikein hyvä. Modernimpi kuin ennen. Jospa chattikin saisi uuden asun:)


      • daneli

        @suomi24

        "kuun loppuun mennessä" - mitä se tarkoittaa?? Taitaa olla kovasti käsitöitä siirron yhteydessä.. Sitä ihan luulisi että teillä on käytössä ihan tietokoneita migraatiota varten?? Paljon isompiakin järjestelmiä on siirretty muutamissa tunneissa, Suomi24 käyttää vähintään kaksi viikkoa? Mihin aika hukkuu???????????

        Miksei uusille profiileille/postitileille tule heti uutta versiota?


      • FAIL24

        Kerroppa, Martta, miten voi poistaa saapuneista posteista postin, avaamatta sitä?

        Niin, ei mitenkään. Hieno uudistus, kun nyt pitää kaikki vähänkin epäilyttävät virus-postit jättää postilaatikkoon, kun niitä ei voi avaamatta poistaa.

        Ja jos kuitenkin poistaa jonkun tutun viestin, tämä teidän hieno uudistunut, varsinainen sähkö-Itella, avaa seuraavan viestin automaattisesti, VAIKKA EN HALUAISI!

        Ja tuossa teidän "uudistus" mainoksessa mainitsitte, etä siirrätte mm. KAIKKI vanhat sähköposti-osoitteet. EDELLEEN ODOTAN KADONNEITA OSOITTEITA.

        Miksi, miksi, miksi, miksi ..... Miksi aina kun soumilaiset "uudistaa" jotain, kaikki menee päin p*rsettä ....


      • Missä on postissa "torju viestit"???? Onko tarkoitus, että roskapostia/ei toivottua postia saa tulla hulvattomasti ilman ,että käyttäjä voi mitään?
        Nämä uudistukset ovat jatkuvia hankaluuksia aiheuttavia käyttäjille, entinen ulkoasu ja käyttäjäselvyys oli postissa ihan hyvä entisellään. Se, että nyt aukeaa hyvin, on hyvä.


      • Mannu1

        Näyttää ja tuntuu tosi sekavalta tämä uusi systeemi!


      • ?????

        Ja tosi huono ulkomuoto!! Ei kannata uusia uusimisen vuoksi.


      • jepulis1

        kun joku kertoisi muorille miten se tehdään
        meitä avuttomia on paljon jotka yrittää pysyä kehityksen mukana'
        mutta kun ei tajua.Nuoruudessa kun ei ollut edes tv eikä puhelinta.


      • NMarja kirjoitti:

        Missä on postissa "torju viestit"???? Onko tarkoitus, että roskapostia/ei toivottua postia saa tulla hulvattomasti ilman ,että käyttäjä voi mitään?
        Nämä uudistukset ovat jatkuvia hankaluuksia aiheuttavia käyttäjille, entinen ulkoasu ja käyttäjäselvyys oli postissa ihan hyvä entisellään. Se, että nyt aukeaa hyvin, on hyvä.

        Myös nyt suurena ongelmana:Missä on "torju viestit". Roskapostia tulee nyt ihan mieletön määrä.Tarpeellinen hukkuu joukkoon.HUONO UUDISTUS!


      • ONNETON SUOLI

        KUN KERRAN EI OLE VALMIS NIIN EI KANNATTAISI KÄYTÖÖNOTAA.KÄVITTEKÖ EES PERUSKOULUN LOPPUUN. HÄH!


      • mie vaan
        Chattaaja kirjoitti:

        Minusta posti oli oikein hyvä. Modernimpi kuin ennen. Jospa chattikin saisi uuden asun:)

        Täällä toinen joka tykkää, sillä kerrankin näyttää, että mentiin parempaan suuntaan.


      • Krääk
        FAIL24 kirjoitti:

        Kerroppa, Martta, miten voi poistaa saapuneista posteista postin, avaamatta sitä?

        Niin, ei mitenkään. Hieno uudistus, kun nyt pitää kaikki vähänkin epäilyttävät virus-postit jättää postilaatikkoon, kun niitä ei voi avaamatta poistaa.

        Ja jos kuitenkin poistaa jonkun tutun viestin, tämä teidän hieno uudistunut, varsinainen sähkö-Itella, avaa seuraavan viestin automaattisesti, VAIKKA EN HALUAISI!

        Ja tuossa teidän "uudistus" mainoksessa mainitsitte, etä siirrätte mm. KAIKKI vanhat sähköposti-osoitteet. EDELLEEN ODOTAN KADONNEITA OSOITTEITA.

        Miksi, miksi, miksi, miksi ..... Miksi aina kun soumilaiset "uudistaa" jotain, kaikki menee päin p*rsettä ....

        Eivät "soumilaiset" uudista, vaan venäläiset. Se täytyy muistaa.


      • surkeaa

        todella suorkea tämä uudistus!!!


      • Mummon käppänä

        Hienoa! Tänään posti oli uudistunut, toimi moitteettomasti. MUTTA! Menimpä tässä tarkistamaan sieltä asiaa, ei näyttänyt mitään...... Kiitos siitä. Maksatteko te ne laskuni, jotka olen ohjannut postiini, enkä saa postia auki, maksaakseni niitä?
        T. Kiukkuinen ämmä, jonka postiosoite muuttuu muualle


      • Tehokasta meilailua
        FAIL24 kirjoitti:

        Kerroppa, Martta, miten voi poistaa saapuneista posteista postin, avaamatta sitä?

        Niin, ei mitenkään. Hieno uudistus, kun nyt pitää kaikki vähänkin epäilyttävät virus-postit jättää postilaatikkoon, kun niitä ei voi avaamatta poistaa.

        Ja jos kuitenkin poistaa jonkun tutun viestin, tämä teidän hieno uudistunut, varsinainen sähkö-Itella, avaa seuraavan viestin automaattisesti, VAIKKA EN HALUAISI!

        Ja tuossa teidän "uudistus" mainoksessa mainitsitte, etä siirrätte mm. KAIKKI vanhat sähköposti-osoitteet. EDELLEEN ODOTAN KADONNEITA OSOITTEITA.

        Miksi, miksi, miksi, miksi ..... Miksi aina kun soumilaiset "uudistaa" jotain, kaikki menee päin p*rsettä ....

        Viestien poistaminen on nyt todella älyttömän hidasta, kun vielä kaikki viestit avautuvat ennen kuin niitä voi poistaa. Lisäksi viestit ovat niin harvassa, että vievät näkymästä turhaa tilaa on todella paljon. Aikaisemmin pystyi helposti valitsemaan 30 viestiä kerralla nopeasti poistettavaksi. Erilaisen mainospostien jne, joista haluaa päästä nopeasti eroon avaamatta, poistaminen on nykyään ihan liian hidasta ja hankalaa.

        Haluan myös ehdottomasti itse valita, missä järjestyksessä avaan/luen viestejäni. En siis missään nimessä halua, että automaattisesti avautuu seuraava viesti. Ajankäyttö ja tapa priorisoida viestejä on jokaisen itse pystyttävä hallitsemaan, ihan perusasia!!! Lisäksi tulee helposti poistettua vääriä viestejä, kun järjestelmän avaama viesti jääkin aktiiviseksi. Poista-nappia varten täytyy skrollata takaisin viestin ylälaitaan, joka hidastaa viestien käsittelyä entisestään.
        Olen käyttänyt suomi24-meiliä vuosia, mutta jos korjausta ei tule todella epäonnistuneeseen muutokseen, siirryn toisen spostin käyttöön. Nyt tuhlaantuu ihan liian paljon aikaa viestien käsittelyyn ja avaamisten odotteluun. Tehkää pliis asialle pian parannus, kiitos!


      • parannusta!
        Tehokasta meilailua kirjoitti:

        Viestien poistaminen on nyt todella älyttömän hidasta, kun vielä kaikki viestit avautuvat ennen kuin niitä voi poistaa. Lisäksi viestit ovat niin harvassa, että vievät näkymästä turhaa tilaa on todella paljon. Aikaisemmin pystyi helposti valitsemaan 30 viestiä kerralla nopeasti poistettavaksi. Erilaisen mainospostien jne, joista haluaa päästä nopeasti eroon avaamatta, poistaminen on nykyään ihan liian hidasta ja hankalaa.

        Haluan myös ehdottomasti itse valita, missä järjestyksessä avaan/luen viestejäni. En siis missään nimessä halua, että automaattisesti avautuu seuraava viesti. Ajankäyttö ja tapa priorisoida viestejä on jokaisen itse pystyttävä hallitsemaan, ihan perusasia!!! Lisäksi tulee helposti poistettua vääriä viestejä, kun järjestelmän avaama viesti jääkin aktiiviseksi. Poista-nappia varten täytyy skrollata takaisin viestin ylälaitaan, joka hidastaa viestien käsittelyä entisestään.
        Olen käyttänyt suomi24-meiliä vuosia, mutta jos korjausta ei tule todella epäonnistuneeseen muutokseen, siirryn toisen spostin käyttöön. Nyt tuhlaantuu ihan liian paljon aikaa viestien käsittelyyn ja avaamisten odotteluun. Tehkää pliis asialle pian parannus, kiitos!

        Minäkin luulin ensin, että kaikki joutuu avaamaan ennen poistamista, mutta ei tarvitse! Ota vas. alhaalta "viivamerkistä" käyttöön ruksauslaatikot, niin edelleen voi ruksata viestit, jotka haluaa poistaa ja sitten poistaa. Mutta aikaa siihen menee huomattavasti enemmän kuin aiemmin! Kaikesta muusta kirjoittamastasi olen samaa mieltä - minäkin siirryn toisen sähköpostin käyttäjäksi, jollei viestien käsittelyyn tule isoa parannusta!


      • ärsyttävää
        NMarja kirjoitti:

        Missä on postissa "torju viestit"???? Onko tarkoitus, että roskapostia/ei toivottua postia saa tulla hulvattomasti ilman ,että käyttäjä voi mitään?
        Nämä uudistukset ovat jatkuvia hankaluuksia aiheuttavia käyttäjille, entinen ulkoasu ja käyttäjäselvyys oli postissa ihan hyvä entisellään. Se, että nyt aukeaa hyvin, on hyvä.

        Juu kyllä alko tulee "roskapostia" ihan urakalla uudistuksen myötä!


      • TEHKÄÄ JOTAIN!!!

        Huomattu on!MIksi pitää laitta keskeneräinen tekeles ihmisten manattavaksi?
        Vieläkään ei saa torjuttua roskaposteja joita on alkanut tulemaan sietämättömiä määriä tän uudistuksen jälkeen?


    • Pettyny 06

      Vittu tälläsiäsiä uudistuksia,eihän ees postin paskaan pääse.. No,jää sit laskut maksamatta.. eihän vika sit mun ole vaan suomi24:n :D

      • postipate

        Älkää vaan laittako laskujanne tai mitään tärkeää s24 postin varaan. Itse hylkäsin s24 postin, kun siihen ei voi luottaa. Uudistus ei tuo mitään uutta toimivuuteen.


    • Hämmentynyt

      Posti ei toimi koska en ole vieläkään saanut emailia Sara Siepiltä koskien ensi viikon treffejämme vaikka hän sen jo perjantaina lupasi lähettää! Mitä teen, pitääkö minun etsiä uusi missi!?

      • Hämmentynyt

        sj,,¨¨¨¨¨se hutsu, missä mun kutsu?


    • sutta ja sekundaa!

      Edelleenkään @suomi24 ylläpito ei osaa asioista kertoa kuten asiakaspalvelussa pitää. Aina vain samaa epämääräisyyttä., ei mitään aikataulua siirrolle, lieköhän sellaista olemassakaan.

      Aina Suomi24 tekee 'uudistuskiaan' vähän sinne päin ja vasemmalla kädellä. Osaaminen on TÄYSI NOLLA!

      • Hei,

        Aikataulu on niin tarkka kuin näin monella käyttäjällä voi olla. Koska käyttäjiä on kymmeniä, jopa satoja tuhansia, siirto tehdään osissa. Sen vuoksi emme voi luvata että Posti uudistuu tänään, sillä kaikilla se ei niin tee.

        Kärsivällisyyttä. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Aikataulu on niin tarkka kuin näin monella käyttäjällä voi olla. Koska käyttäjiä on kymmeniä, jopa satoja tuhansia, siirto tehdään osissa. Sen vuoksi emme voi luvata että Posti uudistuu tänään, sillä kaikilla se ei niin tee.

        Kärsivällisyyttä. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta

        just niin - posti uudistui aivan mahtavasti!!!!!! EN pääse sinne enää ollenkaan millään koneella tai vehkeellä ( enkä tarkoita nyt SITÄ vaan esim tablettia tai kännykkää) enää!!

        Korjatkaa tämä nyt s...nan nopsaan takas vaikka entiseen ja testatkaa uudet versiot softista jossain muualla ennekuin otatte niitä mihinkään käyttöön.

        Miksi joka kerta kun otatte uusia asioita käyttöön aina AINA kaikki tökkii ja pahasti?


      • ????
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Aikataulu on niin tarkka kuin näin monella käyttäjällä voi olla. Koska käyttäjiä on kymmeniä, jopa satoja tuhansia, siirto tehdään osissa. Sen vuoksi emme voi luvata että Posti uudistuu tänään, sillä kaikilla se ei niin tee.

        Kärsivällisyyttä. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta

        Ei huolta, käyttäjät kyllä vähenee !


      • huh4

        hei jotain hienoa suomi 24
        niin paljon mainoksia että kuvottaa.
        kaikki sp joihin tehty esto nyt niitäkin tulviin ruudun täydeltä.
        Eli edessä postin vaihto


      • Nyt riitti!
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Aikataulu on niin tarkka kuin näin monella käyttäjällä voi olla. Koska käyttäjiä on kymmeniä, jopa satoja tuhansia, siirto tehdään osissa. Sen vuoksi emme voi luvata että Posti uudistuu tänään, sillä kaikilla se ei niin tee.

        Kärsivällisyyttä. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta

        Ettekö te edes kuuntele meitä käyttäjiä???? Pe...le, miten sekava näyttö. Ne kohdat, mitkä pitäisi oikeasti näkyä vahvennettuina vain heikkenevät. Älkää siellä suomi24:ssa pelkästään työttömäksi jäämisen pelossa koko ajan tehkö epäkäyttäjäystävällisiä uudistuksia! KYSYKÄÄ EDES ETUKÄTEEN, MITÄ me haluaisimme.

        Muut käyttäjät, kertokaa, mihin kannattaa vaihtaa???


      • tehokasta meilailua
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Aikataulu on niin tarkka kuin näin monella käyttäjällä voi olla. Koska käyttäjiä on kymmeniä, jopa satoja tuhansia, siirto tehdään osissa. Sen vuoksi emme voi luvata että Posti uudistuu tänään, sillä kaikilla se ei niin tee.

        Kärsivällisyyttä. :)

        Terveisin,

        Suomi24 Ylläpito - Martta

        Voi uudistuksen peruuttaa ja pysyä vanhassa näkymässä???


      • taruz1
        huh4 kirjoitti:

        hei jotain hienoa suomi 24
        niin paljon mainoksia että kuvottaa.
        kaikki sp joihin tehty esto nyt niitäkin tulviin ruudun täydeltä.
        Eli edessä postin vaihto

        joo'o, menee kauhiasti aikaa niiden perumiseen,vaikka ne on kertaalleen jo peruttu.... eikä pysty enään torjumaan niitä yksitellen.. tai ainakaan en löydä sellaista suoraa menetelmää siihen,niinkuin vanhassa postissa oli .. taidan minäkin lopettaa tämän postin käytön... :(


      • voihan tornaado
        Nyt riitti! kirjoitti:

        Ettekö te edes kuuntele meitä käyttäjiä???? Pe...le, miten sekava näyttö. Ne kohdat, mitkä pitäisi oikeasti näkyä vahvennettuina vain heikkenevät. Älkää siellä suomi24:ssa pelkästään työttömäksi jäämisen pelossa koko ajan tehkö epäkäyttäjäystävällisiä uudistuksia! KYSYKÄÄ EDES ETUKÄTEEN, MITÄ me haluaisimme.

        Muut käyttäjät, kertokaa, mihin kannattaa vaihtaa???

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. Nyt otetaan vastaan tieto, mihin kannattaa vaihtaa; siis sellaiseen, joka on selkeä, että tämmöinen 71 vuotias mummelikin pystyy homman hoitamaan. Kiitos jo etukäteen


      • ottaa päähän
        huh4 kirjoitti:

        hei jotain hienoa suomi 24
        niin paljon mainoksia että kuvottaa.
        kaikki sp joihin tehty esto nyt niitäkin tulviin ruudun täydeltä.
        Eli edessä postin vaihto

        KYLLÄ!!!!


    • LillerilalleriAlleri

      Tekeekö @suomi24 näitä uudistuksiaan pilaillakseen?
      Ainakin nämä ovat aina täysi vitsi.

      Esim. Tämä siirtymisen venyminen viikoiksi kuulostaa siltä että viestejä ja tietoja tulee katoamaan. Kokemus tuli tutksi reilu vuosi sitten kun Treffejä uudistettiin ja viestejä siirrettiin uuteen miten siirrettiin - täysi katastrofi: viestejä siirreltiin ja pitkään uudelleen ja uudelleen, mikään ei sujunut kuten luvattiin.

      Treffit-palvelun uusiminen piti olla lähtölaukaus Suomi24 palveluiden uudistamiselle, valittu arkkitehtuuri ja välineet, toteutustapa piti olla nyt Suomi24:n omissa käsissä.. Kaikki piti mennä hyvin ja viedä asioita viimeinkin järjestykseen. Mitä tapahtui??? Treffit-palvelu on edelleen täynnänsä bugeja ja toimimattomuutta, Suomi24 ei ole pyynnöistä huolimatta korjannut raportoituja virheitä. Nyt tehdään sitten sille samalle hyllyvällä suolle uusia 'uudistuksia'. Mikään ei tule koskaan toiminaan luvatusti, sama ala-arvoisten järjestelmien suoltaminen jatkuu.

      Käyttäjät eivät ole tyytyväisiä, mainostajat eivät ole tyytyväisiä - Allerin kärsivällisyys loppuu ja Suomi24 laittaa lapun luukulle.

      • daneli

        @suomi24
        Toivottavasti tähän sekoiluun uppoaa niin paljon rahaa että Suomi24 ja Aller joutuvat p.a.s.k.a.järjestelmineen ja p.a.s.k.a.lehtineen vasaran alle.

        **** JA SUOMI PELASTUU****


      • Voissa paistettu
        daneli kirjoitti:

        @suomi24
        Toivottavasti tähän sekoiluun uppoaa niin paljon rahaa että Suomi24 ja Aller joutuvat p.a.s.k.a.järjestelmineen ja p.a.s.k.a.lehtineen vasaran alle.

        **** JA SUOMI PELASTUU****

        Aller ei enää omista Suomi24:ää. Sehän myytiin venäläisille.


      • Ryssä24
        Voissa paistettu kirjoitti:

        Aller ei enää omista Suomi24:ää. Sehän myytiin venäläisille.

        Mitä helvettiä?! Ryssätkö tän omistaa? Mä lähden menee täältä, ADIOS!


    • S24:een kyllästynyt

      On tämäkin Suomi24 päivitykset ja uudistukset yhtä tyhjän kanssa. Sähköpostissa tärkeitä posteja ja ei pääse kirjautumaan. Jos pääsee kirjautumaan sähköposti toimii epävakaasti ja saattaa heittää ulos hetkessä. Tuntuu ikävältä S24 turhat uudistuspupaukset kun eivät kuitenkaan toimi.

      Moni kaveri on jo lähtenyt S24:la pois kun S24:lla ei toimi mikään ja jos toimii, se toimii vain hetken ja pian ollaan taas lähtöpisteessä. Itsekin olen jo katsellut muita vettisivuja sillä silmällä että vois vaikka lähteä kun kavereitakaan ei ole enää S24:lla.

    • Erusivu näkymä postissa muutui Miksi vanha oli parempi
      Torjutut viestit valikko puuttuu jolloin ei pysty plokaamaan
      roskapostia joka tukkii postin
      Nörtit taas keksinyt KUNINGASIDEAN
      Miks muttaa toimivaa systeemiä

    • Simasuu*

      Itselläni on "virallinen" s.posti muualla, jo siirretty aikoja sitten..hotmailiin,ei sekään paras, mutta parempi, kuin tämä. Oma täynnä täällä ns.roskapostia ja joku kirjoitti edellä, että uudistuneessa s.postissa ei voi ns. torjua roskaposteja. Sittenhän se täyttyy entistä enemmän ja ei voi torjua joltakin hlö:ltä viestejä, jos ei halua niitä häneltä. Treffit palvelu tosiaan tökkii, välillä näyttää erroria, etkä pääse edes kirjautumaan ulos palvelusta, joskus kun hakee profiilia nimim., näyttää "not found", vaikka profiili on aktiivisena ja online. Entinen treffi palvelu oli toimivampi.. ja koko suomi24.fi oli ennen paljon parempi. Ennen näitä ns."uudistuksia", toimi paremmin ja ei tökkinyt, kuten nykyään.

      • Ed Snowden

        Juu siirtäkää vaan NSA-postilaatikoille postinne, Googleen ja Hotmailiin. Sehän se vasta onkin järkevä siirto!

        Itse en ainakaan halua edes lähettää postia kenellekkään, joka on Hotmailissa tai Googlessa.

        Suomi24:ssä on kyllä ongelmia sen kanssa, että välillä lagittaa ihan kauhesti. Joskus ei pääse kirjautumaan lainkaan sisälle. Mutta kannattaa vaihtaa vaikka toiseen suomalaiseen postilaatikkoon, eikä mihinkään amerikkalaiseen ainakaan.


      • voissa paistettu
        Ed Snowden kirjoitti:

        Juu siirtäkää vaan NSA-postilaatikoille postinne, Googleen ja Hotmailiin. Sehän se vasta onkin järkevä siirto!

        Itse en ainakaan halua edes lähettää postia kenellekkään, joka on Hotmailissa tai Googlessa.

        Suomi24:ssä on kyllä ongelmia sen kanssa, että välillä lagittaa ihan kauhesti. Joskus ei pääse kirjautumaan lainkaan sisälle. Mutta kannattaa vaihtaa vaikka toiseen suomalaiseen postilaatikkoon, eikä mihinkään amerikkalaiseen ainakaan.

        Ei suomi24 ole suomalainen.


      • jkl3
        Ed Snowden kirjoitti:

        Juu siirtäkää vaan NSA-postilaatikoille postinne, Googleen ja Hotmailiin. Sehän se vasta onkin järkevä siirto!

        Itse en ainakaan halua edes lähettää postia kenellekkään, joka on Hotmailissa tai Googlessa.

        Suomi24:ssä on kyllä ongelmia sen kanssa, että välillä lagittaa ihan kauhesti. Joskus ei pääse kirjautumaan lainkaan sisälle. Mutta kannattaa vaihtaa vaikka toiseen suomalaiseen postilaatikkoon, eikä mihinkään amerikkalaiseen ainakaan.

        Eiköhän kaikkien palveluntarjoajien postit kulje tietoja kalastavien viranomaistahojen kautta??
        Minulla: gmail, yahoo, excite ja täällä suomi24:kin. Ihan yks haile, jos joku lueskelee niitä.
        Selaimena Iceweasel/debian lxde[IBMT20]. Kommentoidaan sitten, kunhan oma tilini on uudistunut...


      • "Suomi"24
        voissa paistettu kirjoitti:

        Ei suomi24 ole suomalainen.

        Tän nimikin pitäis olla Ryssä24...


    • Megaf33il

      Just, eipä taas yllätä ettei mikään toimi. ;(

    • Vanha takaisin

      Voi hele..... miksi meni? eikö saa pitää vanhaa versiota? Mä ainakin vaihdan sp jos se tällainen on.

    • ei toimi koko posti

      • voihan vitalis

        Juupa juu ei mullakaan :(


    • kiukkuuuu

      samat sanat liisap............................höh mitä ihmeen vikaa oli vanhassa systeemissä........????????????? p r k l

      • Ei toimi posti - minä olen niin mummo, etten käsitä termiä: vaihda selaimesi uuteen versioon... mitä ihmettä pitää tehdä? Ja suomeksi kiitos!


      • hupsis2

        ei mitään oli helppo jopa vanhallekkin ihmiselle
        nyt en osaa edes estää roskapostia jotka kaikki pöllähti eilen postiini.


      • ei tyhmä vaan vanha
        viisuäh kirjoitti:

        Ei toimi posti - minä olen niin mummo, etten käsitä termiä: vaihda selaimesi uuteen versioon... mitä ihmettä pitää tehdä? Ja suomeksi kiitos!

        Jipii minä odotan samaa vastausta


    • Huomenna päivä pn uu

      Posti toimii yleensä ok. kerran ei toiminut lainkaan.
      Kirjautumisen jälkeen herjaa "ei saada yhteyttä..."
      Paluu edelliselle sivulle ja taas homma pelaa.
      Mutta toisinnaan...
      Roskapostia omallta posti osoiteelta ja surkea viestien esto.

    • Veke99

      Mulle tuli myös ilmoitus että posti muuttuu eikä säilytä 90 päivää vanhempia viestejä... Mutta siihen sitten tyssäsikin, nyt ei päästä enää koko postiin. Nyt taisi tulla sitten lopulta se vaihto gmailiin jos vaan saisi postit pois täältä :( Voi PASKA!!!

    • Parempaa...

      Mikä olis paras sähköposti jos Suomi24.fi ei sitä ole? Mitä suosittelette ja mikä siellä on parempaa?

    • pettynyt5

      Meni huonompaa suuntaan.....

      • toinen pettynyt

        samaa mieltä, vanha oli selkeämmän näköinen


      • yksi mummu
        toinen pettynyt kirjoitti:

        samaa mieltä, vanha oli selkeämmän näköinen

        Vanha oli selvä ja oli helppo käyttää,, nyt ei mitään tolkkua koko postissa pitää vaihtaa johonkin toiseen postiin kun tämä ei toimi kunnolla.


    • karppa5

      Ja kestää viikon ennen kun avautuu koko hiton sähköposti, hyvä uudistus. :(

    • jaskaqo

      Ei pysty poistamaan montaa viestiä kerralla!! Päivittää kokoajan ja tekee tallennuksia ku yrittää vastata jollekkin. Ihan perseestä!!!

    • Postit kyllä aukeavat, mutta miten saa poistettua saapuneita posteja lukematta niitä? Joskus tulee sellaisia (mainoksia tms), joita en virusten pelossa halua edes avata. Edellisessä versiossa oli postien (sekä saapuneiden että lähetettyjen) vieressä ruutu, jonka ruksaamalla postin sai siirrettyä roskiin.

      Toinen ongelma pienellä läppärilläni postia lukiessani on, että se ei näy kokonaan. Tilaa vie kansioiden valikko ja saapuneiden postien lista. Näiden oikealle puolelle jää sen verran tilaa, että saapuneesta postista näkyy 2/3.

      Ahdistaa!

      • palautetta_perään

        Itse laitoin juuri näistä asioista palautetta


      • kjkljl

        ihan itkettää, miks vaihdoitte huonompaan, taas alkaa uusi rumba uusien emailien kanssa, ehkä gmail. olis parempi, hermot menee tämän suomi24. kanssa


    • hermanni111

      Vaikee puhelimella kirjoittaa viestiä ku ei kursori pysy siinä missä haluisi!!
      Ja päivittää kokoajan jotain niin pomppii minne sattuu!
      Tehkää eka valmiiksi ja sitten vasta esille uudistukset! Ette ainakaan saa uusia käyttäjiä tällä tyylillä ja vanhatkin lähtee !

    • Kyripiintynyt

      Puhelimella mahdoton käyttää postia !!!!!

    • Taas_kävi_näin

      Ei varmaan ole kenellekään yllätys, että uusi sähköposti ei toimi. En yleensä ole Suomi24:n sivustoja parjannut, koska ymmärrän, että kyseessä on sentään ilmainen palvelu. En kuitenkaan ole missään muualla törmännyt tämän kaltaiseen uudistamispolitiikkaan: Mikään ei toimi.

      Nyt on pakko vaihtaa - ainakin väliaikaisesti - toiseen sähköpostiin, koska nykyään ei ilman sähköpostia tule toimeen.

    • ei hemmetti.mä en pääse tonne sähköpostiin ,se vaan lataa...pitääkö jotain salasanoja vaihtaa,yrittää,vai mikä tossa maksaa...mua niin ärsyttää,sinne tulee kaikki tyttären treenit ja muut tärkeet asiat!!!! koittakaa nyt joku neuvoo ja ne jotka on uudistanu sitä niin pistäkää ne toimimaan että sinne pääse!!!!!!!!!TOSI TYPERÄ JUTTU MENNÄ VAIHTAMAAN !!!!!!

    • vihainen

      joo ei pääse postiin, lataa vaan. Mitä pitäisi tehdä

    • Kiitos kiitos kiitos. Olinkin jo vähän turhautunut vanhaan postipalveluun. Aina tervetullutta uudistaa sähköpostipalvelua. :-D

    • Miksi tällainen

      Olipa surkea uudistus, todella karmiva sähköposti. Osoitekirja ei toimi. Olen käyttänyt monia posteja,tämä on sekavin ja monimutkaisin.Tämä kyllä lähtee kun saan osoitekirjan toimimaan ja saan sieltä osoitteeni sieltä siirrettyä pois.

    • Vatausta odottava 74

      Uusi s24 sähköposti on tosi sekava, varmaan haluatte käyttäjämäärään pienemmäksi koska, tämä ei tule toimimaan. Tässä joutuu pakosti tekemään sähköpostiosoitteen vaihdon toisaalle. Koittakaa saada vanha järjestelmä takaisin
      ja vähän parannettua. ONKO TÄMÄ MAHDOLLISTA???
      VASTATKAA NOPEASTI

    • kermakakkua huuleen

      Kiitos synttärilahjasta. Uusi posti on vanhaan verrattuna sata kertaa ystävällisempi käyttää ja ulkonäöltään siistimpi.
      Hienosäätöä vielä toivon, kunhan saatte tuon valtavan muuttokuorman ensin perille.

      • Älä pelleile

        Taidat olla töissä siellä...


    • uuden pitää olla par

      Suodattimet eivät olleet siirtyneet. Heti oli torjuttujen listalta tullut postia. Vanhassa oli parempi, klikata vain että torju lähettäjän viestit. Nyt tarvii mennä erikseen lisäämään ehto.

      • metsään meni

        Kerro miten se tehdään en ymmärrä niitten koko
        sanavalintoja mitä asetuksissa pitää valita


    • Kyrpiintynyt

      Voi vittu kun te aina onnistutte pilaamaan kaiken.

    • HummeriPs

      Ei mitään toivoo käyttää puhelimella tuota postia!
      Kun yrittää vastata niin ei voi kirjoittaa haluamaan kohtaan vaan pomppii jonnekin lauseiden väliin.... KORJATKAA!!! Jännä että näin paljon tullut negatiivista palautetta niin teitä ei näytä kiinnostavan??

    • Mätä

      Kykkäpä on todella ihan sieltä itestään, TOSI MÄTÄ, vaihdan heti toiseen parempaan. Meileissä EI NÄY KOKOJA, MEILILISTA todella SURKEE ja lukukenttä on jätetty niin pieneksi, että EI nää VIESTIÄ KOKONAISUUDESSAAN. En löydä kohtaa, mistä voi POISTUA VIESTISTÄ ja AUTOMAATTISESTI LATAA SEURAAVAN VIESTIN KENTTÄÄN ja päivittää koko ajan, EN JAKSA... Entinen oli vielä edes jonkinlainen, mutta tämä ON TODELLA SUOMI 24 UUDISTUKSISTA SURKEIMMISTA SURKEIN!!!

    • jokke40

      Kyllä pisti vituttaan, kun näki miten sähköposti muuttunut. Harmittaa, kun pelkästään tätä osoitetta käyttänyt. Nyt tarvis tehdä jonnekin muualle sähköpostiosoite ja ilmoitella joka paikkaan, että osoite muuttunut. EI HYVÄ

    • Lähetetyt postit eivät näy. Ja mihin on hävinnyt osa @-osoitteista, joita olen vuosia kerännyt talteen?

    • !!!!!!!!!!!!!!!!

      KELE, TANA, TTU!!!!!!!!!!!

    • kikkelis kokkelis

      Suomi 24 teki sen taas ja "parannuksenne" kusi kintuille. Kyllä te olette oikein sössimisen mestareita siellä ylläpidossa, sillä eihän täällä toimi mikään.
      Kirjautuminen kyllä menee läpi, mutta sen jälkeen alkaa iäisyyksiin jatkuva loputon lataus, joka ei johda mihinkään. Eli et pääse lukemaan postejasi.

    • Pilalle meni

      Nyt meni postiosoite vaihtoon. Mihin kannattaisi avata uusi osoite joka myös toimisi?

    • samioiki

      Ylläpito mennyt ilmeisesti juhlimaan ku eivät voi vastailla kysymyksiin ?!?!
      Haistakaa pitkä.... !!!

    • Miettikää nyt vähän

      Mitä vikaa oli edellisessä sähköpostissa? Nyt kun hetken tuntui että kaikki toimii niin piti mennä ja muuttamaan kaikki päin ".........". Minä muutin gmailista pois kun se sähköposti oli niin sekava, no nyt täytyy mennä asiakkaaksi paikallisen puhelinyhtiön postiin. Missä muuten osoitekirjasta on osa osoitteista?

      • FAIL-MAIL

        Mun osoitekirjasta on kans osa hukassa ja ylläpito sanoi "tutkivansa" asiaa.
        Eniten vituttaa, kun omassa postissa on varmaan 20 kansiota ja nyt kun suoli24-mittari alkaa olla täynnä, pitää kans katsoa joku toinen posti ja noiden tiedostojen siirrossa menee varmaan yks työpäivä ....

        vitun hienoa ...


        =(


      • Gmail rules

        Jos ei pidä Gmail web-käyttöliittymästä, pitää sitä sekavana, voi tilalla käyttää mitä tahansa sähköpostiohjelmaa, Outlook, Mozilla/Thunderbird. IMAP/POP tuettuja ja ilmaiseksi!!


    • Ei tekniikkataituri

      Ei mullakaan toimi kunnolla, mutta käyttäytykää hyvät ihmiset ystävällisemmin.

    • Hyvin huono on uusi posti!!!
      Palautette entinen!
      Olen sairas koska käytin uusi posti. Tämä on jännite!
      .EI OLE MUKAVA!!!

    • murinaa2

      todella hyvä uudistus ku ei pääse sähköposteja lukeen!! harkitsee jo siirtymistä toiseen sähköpostiin, JOKA toimii

      • murinaa2

        ei edelleenkään aukee :/ mulle tulee tärkeitä posteja aika ajoin, eilen viimeks tullu tärkee posti johon pitäs vastailla (järjestötoiminnassa mukana)
        huono uudistus jos spostit säilyy 90 päivää, itsellä tärkeitä posteja vuosien varrelta tallessa :(((


    • wanha wakaa käyttäjä

      Älkää hosuko. Rauhoittukaa. Jos voitte.
      Itse olen samassa jamassa, uuden boxin kanssa vaikeeta, mutta uskon tässä nyt kärsivällisyyteen.

      Illansuussa ekan kerran kun kävin uudessa tutustulemassa, se äkkiseltään näytti Ok. Ihan äsken kävin tekemässä koe-mailin ystävälle, ja maili kyllä lähti (siinä muokkaustoiminnot yms. ihan hyvät!), mutta nyt en pääse 'Lähetetyt'-kansioon katsomaan lähettämääni.
      - Joten, vartoon, eiköhän se tästä aukene.

      Mä ainakin aion nukkua yön yli.
      Luotan, että S24-väki lujasti työskentelee...

    • mira4

      Vittu ihan perseestä!! Miks aina kaikki hyvä täytyy muuttaa paskaksi??? Vanha takasi, kiitos!

    • Ei aukene posti ollenkaan, mitä te oikein hölmöilette siellä?

    • 15+6?

      Tuota, oletan että vaikeudet ovat kohdanneet mobiililaiitteilla otettuja yhteyksiä, minä ottaessani ihan pöytäkoneella olen huomannut hitautta. Kuitenkin on pelannut kärsivällisen odottelun jälkeen, syytä hitauteen en tiedä, mutta mielelläni en käytä mobiililaitettani kiirelliseen yhteydenottoon, jos kestää, niin jätän sikseen.

    • Se on siinä

      En ole päässyt Suomi24:n sähköpostiin koko päivänä... Näyttö pyörittää vain kolmea pientä pallukkaa kuin työstäisi jotakin, mutta mitään ei tapahdu. - Ovatko viestini mennyttä kalua??

    • Pitkaaikainen kaytta

      Uusi sahkopostiruutu on todella vaikea kayttaa, koska viestit eivat nay kokonaan ja siten paadyn koko ajan siirtamaan palkkeja edestakaisin sivusuunnassa. Eli liian vahan lukutilaa. Sinansa on hyva etta kansioissa olevat viestit nakyvat mutta tama ei vaan kaytannossa toimi. Eli jos kansiot olisivat vaikka ylapuolella toimisi tama versio paremmin. Vanha version ei ollut taydellinen tosiaan, mutta ainakin silla pystyi lukemaan meilit.
      Myoskaan usemman viestin valinnan toiminnot eivat toimi, eli en pysty poistamaan montaa viestia kerralla.

      • Pitkaaikainen kaytta

        Ja osoitteet ovat suurimmalta osalta hukassa. voi itku!


    • 5+15

      Koetan uudestaan , äsken kommentoin, yli puoli tuntia kone jauhoi, ei kommentti tullut perille.

      • 5+15

        On näköjään pahoja häiriöita sivustolla aika-ajoin, tuo tuli läpi nyt aika äkkiä, mutta tämä kun on tuttua , suomohan uudisuu.................................


    • pullukka3

      No voihan perhonen sentään, että millaiseksi menivät postin muuttamaan. Siis kerta kaikkiaan typerä ulkoasu. Turhan pieni tila lukea saapuneita posteja, saa tosissaan tihrustaa lukemisen kanssa. Lisäksi kun vastaa viestiin, niin minulle tullut teksti näkyy ihan liian himmeenä, jotta sen näkisi selvästi lukea.

      Lisäksi ilmoitetaan, että lähetetyt ja luonnokset kansioista poistetaan yli 90 päivää vanhat viestit automaattisesti, miksi kummassa? Nehän voi jokainen poistaa itse sitten kun ei niitä enää tarvitse. Monellakin on siellä tärkeitä viestejä, joita syystä taikka toisesta tahtoo säilytellä. Nyt jo muutoksen yhteydessä oli ainakin minulta viestejä jo poistunut. EIKÖ tästä muutoksesta olisi voinut etukäteen varoitella, niin olisi osannut siirtää ne toisiin kansioihin jemmaan.

      Vanha posti oli huomattavasti käyttäjä ystävällisempi, vaikka se takkusikin enempi kuin laki sallii. Ei nämä tälläiset muutokset ole niitä parhaita, ainakin tässä tapauksessa mentiin vaan huonompaan suuntaan.

      Toivotaan siis vanhaa posti versiota takaisin ja pian. Tosin eihän ylläpito vaivaudu näitä meidän purnauksia täällä edes lukemaan, hehän vaan tekevät yksipuolisia muutoksia meitä käyttäjiä kuuntelematta.

      • antipropaganda

        Ihmisillä on sähköpostisalaisuus myös eikä tällaista saa tehdä edes ylläpito.
        Jokainen IT-henkilö kyllä tietää tämän, mutta S24:ssä toimitaan miten vain heitä käsketään. Ammattitaidotonta ja RIKOLLISTA!

        Viestien poistaminen ilman käyttäjän/asiakkaan lupaa on laitonta


    • tosi pettynyt jäsen

      Turha teille on palautetta laitella, kun ette koskaan vaivaudu siihen vastaamaan. Useamman kerran olen erilaisista asioista viestiä laittanut palautteenne kautta ja koskaan en ole vastausta teiltä saanut, joten älää naurattako ihmisiä lupauksellanne, että muka joskus vastaisitte.

    • Kirsi H

      Mihin minun vanhat viestit ovat poistuneet? Siellä oli tärkeitä liitteitä, kuvia, yms
      Ei voi olla totta!!!! Ja kaikki yhteystiedot hävinneet joka on tälleen yrittäjän kannalta tärkeitä tietoja! Ihme amatööri pelleilyä! Miksi ei ole ilmoitettu etukäteen??
      Miten saan noi takaisin vai pitääkö tässä mennä käräjille menetetyn tuotannon takia?

      • Rikosilmoitus???

        Mulla on myös hävinnyt kaikkea TODELLA tärkeää... :, ( Surettaa ja vituttaa niin paljon. Tuo oikeusjuttu ei muuten huono idea! Olen menettänyt sekä taloudellisesti että tunnearvoltaan tärkeitä viestejä kuvia enkä koskaan saa niitä takaisin.


      • pettynyt5
        Rikosilmoitus??? kirjoitti:

        Mulla on myös hävinnyt kaikkea TODELLA tärkeää... :, ( Surettaa ja vituttaa niin paljon. Tuo oikeusjuttu ei muuten huono idea! Olen menettänyt sekä taloudellisesti että tunnearvoltaan tärkeitä viestejä kuvia enkä koskaan saa niitä takaisin.

        VANHA SÄHKÖPOSTI TAKAISIN JA HETI!!
        ENEMMISTÖN ÄÄNTÄ ON KUULTAVA .


    • posti

      Niin,
      koskahan sinne sähköpostiin pääsee? Nyt on melkein vuorokauden joku palkki vain rullannu näytöllä, eikä mitään edistystä. ??????????????????

    • Milloin mahdollisesti sinne postiin taas pääsee? Menee samantien täälläkin vaihtoon, jos posteja on kadonnut! Missään nimessä en myöskään halua, että mun facebookkitili on minkäänlaisessa yhteydessä suomi24 kanssa!!! Olisiko ollut syytä infota käyttäjiä vähän paremmin uudistuksesta? Olisi ollut mahdollisuus pelastaa tärkeitä posteja ja mailiosoitteita!

    • ei kusti polje!

      @suomi24
      Itselläni edelle2nkin vanha posti käytössä. Ei enää toimi forward/edelleenlähetys. Lähetin eteenpäin postia eilen ja uudellen tänä aamuna. Ei vain mene enää perille.

      Uuden postin lähetys onnistuu samoille henkilöille, edelleenlähetys ei!!

    • Miten voi olla mahdollista että s posti väittää että sala sana on vaihdettu.
      Eikä aukaisee postia. Eilen lähetetty postiaan ei oo tullut vieläkään perille.
      Kyllä ei menny hyvään suuntaan tämä uudistus
      Vanha takaste

    • veeruska1

      AIVAN ÄLYTÖN!!!! Kiva katsoa diilejä kun joutuu renkkaamaan edestakas palkkeja että näkee koko sivun.. Onkohan mahollista saada vanha jotenkin takaisin??

    • raivostunut

      ei hemmetti! olishan se kiva katsoa muitakin kansioita eikä vain saapuneet. Onko muilla samaa ongelmaa että ei pääse esim, lähetetty, roskakori kansioon???

      vanha takas! surkea uudistus!

    • veeruska1

      Nii ja mistä näkee lähettäjän sähöpostiosoitteen? en löytänyt sellaista kohtaa mistään. Täytyyhän se näkyä, jos tarvitsee vaikka laittaa paperille ylös. HERMOT MENEEE!!!!

    • Selaimen päivitys???

      MITEN UUDEN SELAIMEN VOI PÄIVITTÄÄ? Tulee vaan "sivua ei voi näyttää" kun koitan kirjautua. :( Olisi sähköpostissa yksi laskukin maksettavana..... Eli oli siis aika tärkeää päästä kirjautumaan.

    • WIN 7 Professional IE 10 -> kolme palkkia rullaa eli ei toimi

      Android Chrome -> aukeaa joten kuten mutta kaatuu kun jotain tekee

      WIN 8 Chrome -> vaikuttaa toimivan

      Eli nuo 2 yleisessä käytössä olevaa ei toimi.

    • En saa postiani näkyviin päätteelle.Hakee ja hakee mutta mitään ei tapahdu. Mitä tehdä?

    • Joo ei vaan avaudu

      • Edelleenkin avautuu ainoastaan Saapuneet-kansio. Se on todella harmi, sillä olen tehnyt tulevaa matkaa varten oman alakansion, johon siirsin kaikki matkaa koskevat dokumentit (lentoliput, majoitusvaraukset, sähköpostiviestit ym.)

        Toivottavasti kadonneet osoitteet palautuvat osoitekirjaan...


      • Taikaranta kirjoitti:

        Edelleenkin avautuu ainoastaan Saapuneet-kansio. Se on todella harmi, sillä olen tehnyt tulevaa matkaa varten oman alakansion, johon siirsin kaikki matkaa koskevat dokumentit (lentoliput, majoitusvaraukset, sähköpostiviestit ym.)

        Toivottavasti kadonneet osoitteet palautuvat osoitekirjaan...

        Toivottavasti kaikki palautuu. Harmillisia uudistuksia.


    • ooosku

      Ei toimi ei. Ainakaan tabletilla. Ihan jumissa. Harmi!

    • Paniikki iskee!!! En pääse lainkaan sähköpostiin. Tosiaan moni tallennettu sähköposti tärkeä....nyt kun näit juttuja lukee, niin ihan paniikkiin menee -->en pääse edes kattoo onko kaikki kadonnut ...mmrr

      • MrBien

        joo rahastusta..eli kun ei toimi ..( lue tarkoituksellisesti ) .soita suomi24 tuki puhelimeen... vaatimattomasti 2€ minuutti.. 0600 01234


    • Järkyttävän huono käyttää uusi posti :( !!! Viesti luettelo (esim saapuneet viestit) erittäin vaikea lukuinen. Pinentäkää turhat välit pois ja laittakaa viivat väliin, niin näkee enemmän viestejä kerralla. On kyllä huomattavasti parempi, et kaikki viestit peräkkäin ettei näytä kerrallaan vain itse valitsemaansa määrää. Tarttis pystyä sorttaan esim saapuneet viestiti ajan, lähettäjän tai aiheen mukaan...

    • HUONO !!!!

      Ihan paska uudistus, haluan vanhan takas !!!

      • MrBien

        vitun runkkarit.. palauttakaa vanha takas...idootit..


    • Maratsi

      Vanha sähköposti takaisin - ja vähän äkkiä sittenkin! Tämä nk. "parannettu versio" on TÄYSIN hanurista!!!

    • Maratsi

      Vanha sähköposti takaisin - ja vähän äkkiä sittenkin! Tämä nk. "parannettu versio" on TÄYSIN hanurista!!!

    • Eipä ole pariin päivään päässyt sähköpostille lainkaan..

    • sdgdyf

      Miten sähköpostin saa auki? Kahteen päivään ei ole päässyt koko sähköpostiin sisään! Voitteko auttaa!

    • Sämpylät uunissa

      Kyllä on surkea uudistus...taidan vaihtaa spostin muuhun osoitteeseen. Kankea, hidas, sekava...ennen oli niin helppo katsastaa postit yhdellä silmäyksellä, nyt kelailet ja kelailet..ja suuri vaara poistaa joku tärkeä viesti...huhhuh...miks kaikkea pitää aina uudistaa uudistamisen ilosta ??

    • Miten voin antaa palautetta kun en pääse sähköpostiini ollenkaan. Kiva kun posti uusiutuu, mutta vielä kivempi olisi päästä lukemaan posteja. Miten tämä toiminta on aina niin hankalaa ja monimutkaista suomi24llä. Jos keksitte jotain uutta, niin järkihän sanoo, että asioiden pitäisi muuttua helpommaksi, mutta tässä jostain syystä menee asiat ihan päinvastaisesti!

      Jos nyt pääsisi pikapuolin edes lukemaan s-posteja niin olisi kiva homma! Luultavasti tulle lähiakoina vaihtaa sähköpostit jonnekin muualle kun jatkuvasti on Suomi24llä ongelmia toiminnassa. EI HYVÄ!

      • Taitaa olla aika amatöörit siellä töissä kun menee näin kauan, että ihmiset pääse edes posteja lukemaan....


    • tuhoa

      Mitään varoittamatta suomi24 tuhosi vanhat läheteyt postit. Oli vuodesta 2006 lähtien

      • Rikosilmoitus?

        Tehdään kaikki rikosilmoitus tästä. Minäkin menetin vaikka mitä tärkeää!!!


    • Voiskohan se ylläpito antaa jo ystävällisesti jotain vastauksia käyttäjille? Olisi varmasti ihan kivaa kaikista tietää milloin pääsee lukemaan sähköpostinsa.

    • voivoi-uutuus

      Ei mitään uutta....näinhän on mennyt jo pitkään. Toimivia osia uusitaan ja pilataan mutta vanhoja tiedossa olevia virheitä ei korjata. Esim.minä-profiili täynnä erilaisia virheitä. S-posti on vielä vanha varsio mutta toiminut ihan hyvin.

    • Ei ole todellista, miten nämä uudistukset voi mennä täällä aina näin...

      En pääse sähköpostiin enää lainkaan.
      Olisiko tästä 'uudistuksesta' voinut varoittaa ihan henkilökohtaisesti sähköpostilla, että olisin voinut vähän varautua?

      Ja mielelläni kuulisin mitä olette aikeissa asialle tehdä, ylläpito, asiallista informaatiota kehiin, kiitos.

    • Lähetin parikymmentä pääsiäistervehdystä sähköpostilla. Nyt en pääse katsomaan lähetettyjä posteja lainkaan. Epäilen, etteivät tervehdykset lähteneet mihinkään, kun ei ole tullut ainuttakaan vastausta.

    • persaukko

      Mistä löydän viestieni liitetiedostot?!,prkl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ullis

      APUA!!!
      Ei pelitä!
      Postit eivät aukea kuin todella hitaasti.
      Sivu on sekava, entinen oli huomattavasti parempi!!!
      Palauttakaa vanha malli takaisin pian!!
      Terv. Ullis

    • Ei roskap:lle

      Haluan poistaa suoraan osan saapuneista viesteistäni lukematta niitä . Miten se nyt tehdään ??? Vastatkaa suomi24:n viisaat, kiitos !

      • toimi täällä

        Hei minä laitoin ruksit vasemmalla olevien viestien kohdalle
        siinä on pieni neliö.
        sitten klikkasin poista kaikki meni roskikseen sen jälkeen tyhjensin roskisken.
        joten ei tarvinnut lukea roskaposteja joita taas tulvii.


    • hurski

      Olen laittanut ylläpidon viesteille peukun alaspäin..
      miks ne ei jää miinusmerkiksi? ottaako ylläpito ne pois?

    • Kiitti mulle riitti

      Harvinaisen surkea päivitys. Onko tämän tehnyt joku joka ei itse käytä sähköpostia? Ainakaan sähköpostin käyttäjien käytännöllistä käyttötapaa ei ole otettu lainkaan huomioon tässä "hienossa" muutoksessa!

      Haluan poistaa USEITA VIESTEJÄ kerralla LUKEMATTA niitä, vaan eipä onnistu ei...

      Kaikki valmiit allekirjoitukset ovat hävinneet savuna ilmaan, halusinkin tehdä kaikki uusiksi -kiitos ylläpito.

      Ja vielä en ole löytänyt miten saan viestit merkattua lukemattomaksi tai ettei seuraava viesti aukeaisi kun toisen poistaa.

      Kiitos yhteisistä vuosista ja näkemiin!

    • ei toimi

      ei toimi ei.. perk...

    • Hateyourstupidideas

      Adios sitten vaan Suomi24 postillekin. Pakko lienee vaihtaa johonkin muuhun. Postilaatikko on tähän asti ollut ainut mikä suoli24:ssa on toiminut mutta kyllä te senkin uudistatte kuralle.

    • pastori silli

      Kyllä meni surkeeksi koko s.posti...niin sekva ja surkea...taidan vaihtaa maisemaa...solong!!!!!

    • Silmälääkäri

      Voi paska. Vittu mitä paskaa..
      Viestit on jossain oikeanlaidan ja olkapään välissä. Ei sillä viestin sisällöllä väliä kunhan postilaatikkn otsakkeet näkyvät.

      Vittuuko mua kiinnostaa ne pelkät otsaketiedot. Ja miten selaat 11265 sähköpostin välistä sen oikean viestin.

      Kyllä Kiitos vanha posti takasin.
      Siinä näky viesti keskellä screeniä ja viestejä pystyi etsimään. Uuden roskapostin värimaailma ja viesti asettelu on sellainen että silmätväsyy.

      Uusi posti on nimensämukaisesti roskaposti. Kuka puusilmä teillä niitä ppäätöksiä tekee?
      Vanha posti takasin

    • daneli

      Aika metka tämä @suomi24 postin uudistus...

      Tein uuden profiilin ihan Treffi-käyttöö varten. Ajattelin että tulee samantien uudistettu posti käyttöön - paskanmarjat!!!!

      Käsittämätöntä pelleilyä!!! Eikö se olisi yksinkertaisempaa uusille tulijoille antaa hetii uusi posti??? Nyt kun uutena käyttäjänä joutuu ihmettelemään vanhaa versiota ja jonkun (epämääräisen) lukumäärän päiviä kuluttua tuleekin sitten ihan erinäköinen posti...

      Onkohan tätä kukaan oikein miettinyt koko operaatiota??
      Täydellistä osaamattomuutta tämä leikkiminen ja käyttäjien kiusaaminen.

      HOMMATKAA SINNE YLLÄPITOON TÖIHIN PORUKKAA JOTKA OSAA JA OVAT TEHNEET MUUTAKIN IMENEET RINTAMAITOA!!!!!

    • Herätkää mobiaikaan!

      Tabletissa postista näkyy vain postimerkin kokoinen yläkulma. Sitäkö rullaamalla pitäis sitten lukea koko kirje? Kännykässa kait mahdotonta jopa suurennuslasin kanssa. Viesti- ja kansioluettelo vievät yli puolet näytöstä. Ei hyvä.

      Herätkää! Suomi24 kaatuu!

    • Entinen parempi

      Liian hankalat ja hitaat sivut. En tykkää.

    • 007

      Kuka perse ja ihan siitä keskeltä suunnitteli uuden 24 postin? Tästä täytyy päästä eroon ja pian. Helvetin iso homma. KIITOS vaan uudistuksesta.

    • vanha takaisin

      Turhan työläs käyttää, suoraan sanottuna noin huonoa sähköpostia en ole koskaan käyttänyt. Miten torjutaan lähetteäjän viestit ?

    • nyt suututtaa

      Nyt täytyy sanoa et oon alusta asti käyttänyt suomi24 sähköpostia, niin tämä uudistus on aivan p....Heti kun näkee tulleen sellaisen meilin mitä ei hakua, ei sitä saa ylhäältä poistettua.Vaan se on pakko avata! Sekä kaikki meilit tulee peräkanaan, ei niitä voi hakea mirenkään numeroittain. Missä on yksityshakukin? Menee kymmeniä minuutteja ettiä jotain meiliä... ja paljon muuta. Haluan tuon vanhan takaisin! Oli selkeä ja hyvä kun toimi! Kuka tekee / suunnittelee näin surkeita uudistuksia? No täytyy alkaa katselee muita sähköposteja, kun noin hankala ja sekava tää uudistus on.

    • missä vika

      Yritin lähettää viesti sähköpostista, ei onnistunut.

      sähköposti herjasi väärää osoitetta, tuo [email protected]

    • Joku sentää toimii ?

      Ei tää oo nii paha ku milt aluks näyttää, ihmisille tiedoksi:

      Posteja saa poistettua monta kerralla pitämällä Ctrl-näppäintä pohjassa ja klikkailemalla roskia, tai jos pitää Shiftiä pohjassa ja klikkaa kahta postia niin kaikki postit niiden kahden välistä tulevat valituiksi.

      Näkymän saa leveämmäksi klikkaamalla avointa kansion kuvaa (kansiot menee piiloon) ja repimällä postilistaa oikeasta reunasta vasemmalle, jolloin se kapenee. Itse saan ainakin tällä tavoin luettua koko kirjeen miniläppärini näytöllä.

      On tässä parannettavaakin vielä mutta katsotaan paljonko tulevat minua haittaamaan.

      • Ja viestien järjestystä voi vaihtaa menemään jonkun muun kun päivämäärän mukaan klikkaamalla kahta vierekkäin olevaa nuolta viestilistan alareunassa. Ja löytyi raksiruudutkin mobiililaitetta varten :P niiden nuolten vierestä--

        Ja nyt toimii jo ie 11 kanssa ^^

        Haluaisin kuitenkin nähdä enemmän posteja listassa kerralla, eli niiden palkkien ei tarvitsisi olla niin korkeita, vaikka puhelimen käyttöä se tietenkin helpottaa. Sitä palkkien paksuutta voisi saada muuttaa?


      • partyspice1

        voi kun sais edes auki ton sähköpostin...


    • Vaihtoon

      Huononpaan suuntaa näköjään vaihdoitte, todella, TODELLA!!!! per...tä!!!! tä uus systeemi.

      Vaihtakaa takisin vanhaan tai tehkää tälle PAS...LE jotain!!!!!!!


      Tämän tempun takia menetätte satoja käyttäjiä.

    • voihan räkä,taidan lopettaa suomi sivut,menneet ihan pilälle,ehkä gmail järkevämpi!

    • En saa edes auki koko hemmetin sähköpostia... hyvä uudistus yeeeeess... entinen sentään aukes...voihan vitura....

    • DILLEDÖLLE DAA

      YLLÄPIDOLLE KYSYMYS:

      Miksi posti ei kulje esim. suomi24.fi -> gmail.com? Kun postia lähettää suomi24:sen tililtä toiselle niin tulee perille, mutta minne se muuten katoaa?

      • LillerilalleriAlleri

        gmailissa menee Spam-kansioon eli Gmail pitää roskapostina.


    • paluu vanhaan

      todella huono uudistus, eihän tota osaa enään käyttää ollenkaan, toivon paluuta vanhaan hyvään suomi24:seen!!Olen samaa mieltä monen kanssa täällä tämän muutoksen huonontuneisuudesta.

      • VERBINVERBAALISUUS

        Huonontuneisuus... onko se edes sana :D?


      • en tiedä

        kai kaikilta asiakkailta kysyttiin lupa vaihtoon?vai tehtiinkö kuten Putin teki venäjällä?
        miksi kaikki uudistukset täytyy huonontaa vanhaan hyvää systeemiä.olis kyllä hyvä
        siirtyä takaisin hyvään eikä kokeilla kaikkea tyhmää.ja kun häiriöitä on ollut aika paljon
        niin ei tämä ainakaan hyvää tuo.paska juttu.


    • ....................

      Mistä hitosta postit POISTETAAN ??!!!

      • pelokas täti

        ja miten postit poistetaan avaamatta? En myöskään halua automaattista avausta tiedä mitä viruksia ym tulee


    • Vituttaaaa

      Joo vanha takasin kiitos, tämä "uudistus" aivan suolesta. Taidanpa vaihtaa toiseen s-postiin...

    • olipa kerran toimiva

      miten pääsee eroon suomi24 postista,sais vaan vanhat muistit siirrettyä ja osoitteen muutoksen asiakkaille,kova homma mut pakko muuttaa jollei vanha posti palaa!

    • kaapelit irti

      @suomi24
      Minulla on yli 10 sähköpostitiliä SUomi24:n postissa. Osa vanhoja osa uusia, 2 tänään perustettuja. Yhdellekään tileistä ei ole uudistettua postia käytössä...

      Mikä mättää? Vai onko menossa "koekäyttö" pienepienelle joukolle postin käyttäjistä?

      Milloin Suomi24 oppii kertomaan tekemisistään käyttäjille, (maksaville) asiakkailleen? Tämä sama amatöörimäinen osaamattamuusa vain paistaa kaikessa läpi, aina.

      Kunpa joku vetäisi konesalin seinästä virta- ja verkkokaapelit irti kaikesta minkä kyljessä lukee Suomi24.

    • Pave

      Täysin epäonnistunut uudistus.Olisitte pitäneet entinsenlaisen sähköpostin,oli paljon selkeämpi.

    • Uusi posti

      Muuten hyvä, mutta spostit näkyy postimerkin kokoisena tabletilla. Kännykällä en ole edes kehdannut kokeilla. Kaksi kolmasosaa sivusta sivusuunnassa on viestien valintaa ja muuta turhaa. Myös pystysuunnassa spostista näkyy liian vähän rivejä. Lisäksi kursori hyppii miten sattuu kun yrittää muuttaa asetuksia tai editoida viestiä.

    • Harmia harmin päälle

      Meitä käyttäjiä on kehotettu ilmoittamaan vaihtoehtoinen s-postiosoite salasanan unohtamisen varalta. Voisiko sinne ilmoitettuun vaihtoehtoiseen s-postiin saada Suomi24-postin historian myös. Aiheuttamanne vahinko olisi minimoitu. Vai hukkasitteko senkin?

    • kiva.

      Hienoa, alkuviestistä tuli mieleen Suomen politiikka, väärät ja turhat asiat yritetään muuttaa paremmiksi samalla, kun suomi24:ssa on keskustelupuolella seksikuvia ja ahdistavia ja ikäviä kommentteja, mitkä alentavat foorumin tasoa.

    • Pettynyt myöskin :(

      Näkyy todella huonosti ipadilla nuo sähköpostit. Ei pysty katsomaan viestiä kokonaan. Pitää kelata ees taas että näkee edes jotain. :( :( :( uudistus olisi ihan kiva, jos se olisi myös toimiva. Tällähetkellä se ei ole sitä. Onko tämä nyt se lopullinen versio sitten sähköpostista?

    • ei toimi kunolla sähköposti kunse uusittin

    • jortnoåtyh

      Hassulta vaikuttu kun avasin sähköpostini.Menee opetellessa.Mutta kyllä se tästä.Ei kannata lannistua.Oppia ikä kaikki.tsemppiä ja kärsivällisyyttä.Vaihtelu virkistää sanoi ukko kun jäihin putosi!Pääsi omin avuin pois jäistä.

      • Kaikki lähettämäni pääsiäistervehdykset (liitteenä valokuvasta tehty kortti) olivat päätyneet luonnoksiin.

        Ainoastaan Saapuneet-kansio avautuu, kun käytän Mozillaa. Onneksi Explorerin puolella muutkin kansiot toimivat ja huomasin, etteivät postini olleet lähteneet eteenpäin.

        Osoitekirjaani tallentamistani @-osoitteista osa on hävinnyt, osa ystävistäni on saanut takaisin jo poistunut @-osoite, esim. entisen työpaikan osoite. Postit siis lähtevät mihin sattuu, jos en ole tarkkana. Onko mitään mahdollista saada tämä korjatuksi?

        Saapuneet postin näkymän saa suurennetuksi, mutta vain kertaluontoisesti. Seuraavalla kerralla näkyy taas vain osa tekstistä.

        Miksi ohjelma jatkuvasti herjaa, että istunto on päättynyt? Onko siellä joku sekuntikello käynnissä?


    • Hirvittävä määrä mainoksia joka kerta, kun avaan sähköpostin. Aiemmin on tila riittänyt mainiosti sähköposteille, mutta jos joka päivä tulee 50 kpl paskapostia, niin eihän sinne jää mitään tilaa jos olet vaikka pari viikkoa reissussa jossakin. Ei ole enää tämä sähköposti käyttökelpoinen. Alan järjestelmällisesti siirtämän kaiken gmailiin.

      • Harmittaa tämä uudistus! Käytän kannettavaa ja hyvin siitä on voinut aikaisemmin katsoa postit. Uudistus teki haittaa, kun roskapostia tulee muutenkin ja nyt sen tyhjennys meni tosi HITAAKSI! Joka posti pitää erikseen ladaten poistaa....? aikaisemmin vain klikkasin kaikki poistettavat spostit ja yhdellä klikkauksella sitten poistin. Onneksi on toinenkin sähköposti tai oikeastaan kaksikin. Toinen on kakkosposti ja yksi varalla vielä. Tosin tätä suomi24 olen käyttänyt eniten. Mutta kun meni niin epäselväksikin....!!!
        Kysymys muuten, onkohan tämän hitaan, varsinkin roskapostin poiston tarkoitus, että ottaisi maksullisen suodattimen käyttöön...? Jotain sellaista heti uumoilin?

        Tiedosta tai paremmista ohjeista tarkemmin selkoa, kiitos.


    • paluu vanhaan

      todella huono uudistus, eihän tota osaa enään käyttää ollenkaan, toivon paluuta vanhaan hyvään suomi24:seen!!Olen samaa mieltä monen kanssa täällä tämän muutoksen huonontuneisuudesta.

    • Nyt täytyy hylätä s24 postin, kun siihen ei voi luottaa.

    • Selko-sotku

      Aivan karmean näköinen sotku koko hoito.
      Vilpittömästi voin sanoa etten huonompaa kokonaisuutta ole nähnyt!

      Onneksi en oo ikinä käyttäny tätä muuhun kuin turhanpäiväisyyksiin.

    • upia24

      Hidas, ipadilla ei näy postit kunnolla, puhelimella ei tahdo toimia ollenkaan. Tietokoneella heittää ulos alle 30min käyttämättömyyden jälkeen. Ei tämä ole paras sähköposti koskaan ollut, mutta näiden mahtavien uudistusten myötä taitaa kamelin selkä katketa ja posti mennä vaihtoon.

    • Miksi?

      En pidä uudesta postista. Entinen oli selvempi. Kirjautumis- eikä muitakaan ongelmia ole, mut mut... Ku keksis viel, miten poistetaan viestit avaamatta niitä, kuten teen tuntemattomille ja roskapostille. Aiemmin ei suurempia ongelmia ole ollut. Olin tyytyväinen entiseen...

    • are3

      Ihan paska, ei tuu postit perille eikä lähetä postia ja olis kiireellisiä asioita!!!

    • PÄIN PERSETTÄ KOKO "UUDISTUS" MENI!!!!
      Nyt on vaikea saada laitettua viesti edelleen toiselle käyttäjälle.
      Entinen oli huomattavasti parempi!!!!
      TERVEISIN
      Salmonman

    • Keskisormi pystyssä

      Kiitos suomi24.fi

      Tämän teidän "uudistuksen" takia en saa koko sähköpostiani auki vaikka on uusimmat päivitykset. Ei tässä muuta, mutta en saanut ennakkoon tilaamaani bussilippua näytettyä kuskille, koska tämä teidän paskapostinne ei toimi!

      Paskan hajuista kevättä koko ylläpidolle! Vaihtuu s-posti välittömästi!

    • Uutta vastaan

      Paskaa vvanha TAKAS

    • käyttäjä

      sähköpostini ei avaudu.

      • ...........

        Eipä monen muunkaan. Ja tärkeitä maileja tullut jo päivien ajan...


    • minkä helvetin takia mä en pääse vieläkään sähköpostiin...
      miks tää ei toimi ees huonosti...mutsin tunnuksilla aukes edellinen versio ja pelas ihan hyvin mutta omilla tunnuksillani se alkaa heti etsiin sitä uutta versioo eikä se perkele aukea ollenkaa
      APUVA...

    • Eka posti oli paras

      Posti näyttää ja on toiminnallisuudeltaan/käytettävyydeltään sitä luokkaa kuin se olisi kolmasluokkalaisen suunnittelema. Iso pettymys, mutta toisaalta en muuta odottanutkaan.

    • Miksiköhän posti näyttää, että käyttämäni tallennustila on 681 kt vaikka todellisuudessa sen pitäisi näyttää 120

    • kurre1

      Todella tosi surkea uudistus ihan perseestä!!! Tämän päivän aikana tullut jos jonkin näköisiä mainoksia,osta sitä,ota lainaa y.m.y.m paska mainoksia n.10kpl.Ei voi estää lähettäjän viestejä!!!! MIKSI?? Tätä paskaahan tulee sitten jatkuvasti ellei voi torjua lähettäjän viestiä.

    • gergdf

      Täyttä paskaa roskapostia alko tulee oikeen kunnolla

    • nais58

      Pakko sanoa , että postin uudistus on aivan kamala! Luulin että posti muuttuisi paremmaksi, mutta postista tuli aivan hirveä.. Jos tätä uudistusta ei paranneta tai muuteta vanhaan niin vaihdan kyllä sähköpostiani johonkin muuhun palveluun.

    • "aika entinen ei koskaan enää palaa " Itellaposti " toimii toistaiseksi . Ei muuta kun kirjekuorien ja postimerkkien hakuun !

    • Vaihtoon

      Vai on odotettu uudistumista. Ainoa mitä olsi kannattanut muuttaa oli nopeus.

      Nyt tulleet 'ominaisuudet' ovat kaikki huonompia kuin entiset olivat. Osoitelistasta yhteystiedoista ovat kadonneet lähes kaikki muut tiedot paitsi etu- ja sukunimi.

      Reisille meni ja todella pahasti.

    • 2v toiminu??

      hyvimpä toi näyttää toimivan!! mut pitää koputtaa (puuta)!! ei töki kaikilla.....!???`

    • -T.L.-

      Juu...huonompaan suuntaan meni sähköposti.

    • Sähköposti suorastaan rupesi IMEMÄÄN ROSKAPOSTIA!. En pidä uudistuksesta. Myös se, että "heittää" seuraavaan viestiin, kun esim. aiemman poistaa, on huono ominaisuus. Tai no, toiset tykkää, toiset ei. Mutta mistä tämä valtava SHAIBAPOSTIN määrä tulee? Lukuisia päivässä??? YP??

      • Noin 30000 postia olis poistettava iteltâ, rastittaa one by one?
        Kai ne uudistetussa poistuu kertarastituksella per sivu(esim.100 per sivu)?!
        Muuten on sama ongelma ku ennenkin.Muiden s.postipalvelimis on tuo sarjaanpoistomahis!


      • swap kirjoitti:

        Noin 30000 postia olis poistettava iteltâ, rastittaa one by one?
        Kai ne uudistetussa poistuu kertarastituksella per sivu(esim.100 per sivu)?!
        Muuten on sama ongelma ku ennenkin.Muiden s.postipalvelimis on tuo sarjaanpoistomahis!

        Aiemmin pystyi poistamaan sivun kerrallaan, mutta se muuttui jossain vaiheessa.


      • Vanhat_viestit_pois
        swap kirjoitti:

        Noin 30000 postia olis poistettava iteltâ, rastittaa one by one?
        Kai ne uudistetussa poistuu kertarastituksella per sivu(esim.100 per sivu)?!
        Muuten on sama ongelma ku ennenkin.Muiden s.postipalvelimis on tuo sarjaanpoistomahis!

        Juu, mullekkin tulee postia aika lailla. Kyllä on kauheeta niiden poistaminen!

        Miksei voi olla että valitsee koko sivun viestit yhdellä klikkauksella? Tai vaikka edes koko kansion tyhjennystä (kuten roskakorin). Näitten vanhojen viestien poistaminen on yhtä tuskaa!


    • Pieleen meni

      Todella hirveä sähköposti, tuon on täytynyt insinööri keksiä, luultavasti vielä joku muu kuin suomalainen insinööri. Tuota ei kyllä viitsi kukaan käyttää, nyt täytyy vain jonkun ajan tehdä niin että otan sieltä posti vastaan ja lähetän postit toisella. Se on pakko sen vuoksi kun Suomi24 postin osoite on niin monessa paikassa, menee jonkin verran aikaa ennen kuin saan ne muutettua.

    • pylpyränpylpyrä

      Ihanaa kun tulee roskapostia saapuneet-kansioon, ja se viesti aukeaa automaattisesti... :):):) Mites sit jos kyseessä onkin virusposti?

      Kiitos Suomi24 tästä hyvästä, uudesta, vaivattomasta tavasta saastuttaa käyttäjien tietokoneet!

    • onsvalttih

      vanha takas! tää uus on ruma ja se on jotenkin ahdistava.

    • työtönkin osais

      Joo entinen yksi toimii tosi hyvin eli vanha ,nyt toinen uusi ei paskan vertaa,200 viestiä vaan tulee tyhjästä ja niitä sit kiva poistella.
      Toivottavasti tästä vielä paranee tai sulkeutuu koko suomi 24

    • vanhatakas

      Reteetä kun jää palkkalaskelmat ja seuraavan viikon työvuorot saamatta ku postit ei tuu perille... ja korjaantunee keskiviikkona? Roskaposti kyllä löytää tiensä perille..

    • En huomaa mitään muutosta vaikka tein juuri uuden tunnuksenkin..?

      • Ite huomasin yhden parannuksen vanhempaan.

        Mulla on aina useampi sivu auki samaan aikaan, niinkun varmasti melkein kaikilla. :)
        Siinä palkissa, jossa sivut on, niin lukee suomi24:n kohdalla "uusi viesti", jos on tullut postia. En tiedä toimiiko suomi24:n muilla sivuilla, mutta mulla on aina posti auki.


    • autocorrect.fi

      Www.auto-cleaning.fi

    • En saa sähköpostia näkyvviin kun, kirjoitan käyttäjätuunuksen ja salasanan niin tulee vain valkoinen taulu, eikä mitään viesteih näkyvää. tämä tapahtuu osoitteessa
      [email protected] millä saisin postin auki.

    • Mihin katosi uudistuksen myötä "esto" postista , tai opikeammin mainoksista , tyrkyistä, tai mitä ne nyt ovatkaan.
      On järkyttävää avata saapuva posti kun on 5-15 ensimmäistä viestiä on " olet voittanut" , saat ilmaiseksi sukat" saat ilmaiseksi kalsarit" saat ilmaista pelirahaa" ym ym ym täyttä roskapostia.
      MITÄ varten näitä tulee ???? Ei ole yhtään "ilmaista lahjaa" ventovierailta tai firmoilta.
      Aina niistä joku joutuu maksamaan. Ymmärrän mainokset , mutta en halua niitä henkilökohtaisiin posteihini. Olen antanut luvan "joillekin" yksittäisille lähettää kampanjakirjeitä , mutta en lupaa "YLEISEEN MAINONTAAN " henkilökohtaisessa postissani. Pitääkö vaihtaa pois Suomi24 stä että näistä pääsee eroon ???

      jorma

    • kysymys, mistä saan osoitekirjassa olleet sp-osoitteet takaisin,suurin osa on hävinnyt muutoksessanne.

    • S posti

      Nyt ei mennyt tämä uudistus putkeen.

      Ongelmia :

      1. tekstiä ei voi suurentaa (ei lukiessa eikä kirjoitettaessa)

      2. käytän Firefox selaimessa suomen kielen virheen korjauslisäosaa eli "Finnish Spellchecker" , joka toimii vanhassa postissa mutta ei uudessa

      3. jos käytän tekstin suurentamiseen crtl toimintoa niin postinäkymä ei skaalaudu dynaamisesti (siis ei levene yli näytön reunojen kuten Gmail) vaan skaalautuu staattisesti (eli painuu kasaan näytön laidoilta kohti keskustaa) ja haittaa ohjelman käyttöä

      4. ei voi enää torjua ei toivottuja eemeleitä

      5. skaalausongelman vuoksi en voi käyttää läppäritietokoneella, iPadissä, iPod Touchissa enkä Nokia E7:ssa

      6. 5 vuoden aikana Suomi24 sähköpostiohjelma kertoo minulle, että minä olen käyttänyt levytilaa 100 megaa niin mihin minä tarvitsen sitä 1 gigan (1000 megan) levytilaa jos yli 90 päivää olevat postit ja luonnokset hävitetään automaattisesti?

      7. joihinkin kansioihin (kuten lähetetyt ja luonnokset) pääsy kestää tolkuttoman kauan tai ei pääse sisään ollenkaan

    • ha-ha-haaaa

      Siis...onko todella joillakin tämä S24-postilodju jossakin todellisessa käytössä ??
      ..hankkikaa elämä..

    • kurre1

      Mikä saatana teidän uudistukset ovat?? Roska paska mainos postia tulee jatkuvasti samoista paikoista,ota lainaa,saat ilmasia kalsareita y.m.y.m. paskaa.Eilen tuli yli 10kpl ja tänäänkin lähes saman verran ja päivää vielä jäljellä.Miksi ei voi torjua lähettäjän viestejä niin loppuis tämä paska viestit?? Vanhan postin aikaan pystyi torjumaan,onko tämä sitä uudistusta??

    • ärsyyntynyt

      Ihan perseestä :-(

    • shitstorm

      Kaikki roskapostinsaajat;

      mullekin tulee sitä roskaa aina mut IKINÄ ei oo sellast roskaa ollu minkä lopussa ei olisi pienellä präntättynä "unsubscribe" tai "en halua enää ikinä saada tätä sontaa" ja siitä kun klikkaa niin saa ittensä pois siltä roskapostituslistalta.

      Yhtä helppoa on klikata siitä kuin laittaa esto päälle kyseiselle lähettäjälle?

      • Ikävää todellisuutta

        Eikö mieleesi ole koskaan juolahtanut että sinun nimenomaan HALUTAAN klikkaavan sitä "unsubcribe" tai vastaavaa painiketta, klikkaamalla sitä VAHVISTAT että se meiliosoite on käytössä ja siihen kannattaa laittaa mainospostia. Tuota postia ei tietystikään tule enää siitä samasta osoitteesta vaan jostain muualta. Toimivaksi varmistetut osoitteet (eli siis sellaiset joita joku lukee) ovat rahanarvoista tavaraa spammereiden keskuudessa ja osoitelistoilla käydään kauppaa, ei se sinun osoitteesi montaa sentin kymmenystä maksa sielä listalla mutta se satojentuhansien osoitteiden lista maksaa jo jonkinverran ja jos osoitteet on todettu toimiviksi niin hinta nousee moninkertaiseksi.

        Eli onnea vaan, olet ilmaissut roskapostaajille että sitä osoitettasi luetaan ja siihen kannattaa laittaa roskapostia!


      • shitstormille

        Ja eikö mieleesi ole juolahtanut sekään, että voi olla myös yksityisiä henkilöitä, joilta ei halua mailia???


    • aika erikoista

      lähinnä ihmettelen miksi roskaposti löytää perille, mutta ei yksityisiltä ihmisiltä tuleva posti. .. Jännä homma

    • Roskapostin poisto

      Miten roskapostin voi poistaa avaamatta viestiä? Käsittämätön turvariski! Korjatkaa mahdollisimman pian.

      • toimii kyllä

        klikkaa ruuruun ja poista onnistuu


      • Vaarallinen
        toimii kyllä kirjoitti:

        klikkaa ruuruun ja poista onnistuu

        Avaamatta viestiä! Jos klikkaat viestiä se avautuu. Ei auta vaikka mitä asetuksia muuttaisi. Kun viesti avaa roskapostittaja saa heti varmistuksen spostiosoitteen toimivuudesta kun seuraa kuvien latausta. Sitä paitsi jis viestissä oli virus tms. se tuli samalla. Automaattisesti! Järjetön toteutus tietoturvan näkökulmasta.


      • toimii kyllä
        Vaarallinen kirjoitti:

        Avaamatta viestiä! Jos klikkaat viestiä se avautuu. Ei auta vaikka mitä asetuksia muuttaisi. Kun viesti avaa roskapostittaja saa heti varmistuksen spostiosoitteen toimivuudesta kun seuraa kuvien latausta. Sitä paitsi jis viestissä oli virus tms. se tuli samalla. Automaattisesti! Järjetön toteutus tietoturvan näkökulmasta.

        Minä avasin yhden roskapostin, sitten ruksasin kaikki loput ja
        klikkasin poista kaikki sinne hävisi.
        Ainoa ongelma etten tiedä mistä saan estettyä ne tulemasta uudestaan
        kai pitää avata ja poistaa itsensä postituslistalta.
        muutenkin tääs uudistus on ihan p......


        enkä yleensä tajua miksi pitää Suomi24 varten olla toinen sp, osoite
        että saa salasanan.

        Sama kun avaan suomi24 Google Chromessa ja saan vastauksen
        tältä sivustolta niin avaa minulle Mozillan ??????? eikä googlea


    • kohta entinen käyttä

      Kyllä taas onnistuttiin pilaamaan koko sähköposti vanha oli parempi LOPETTAKAA NOI UUDISTUKSET IHAN PERSEESTÄ

    • jos ees joskus

      Rekisterinpitäjä
      Aller Media Oy (Y-tunnus: 0872238-2)
      Pursimiehenkatu 29-31 A
      00150 Helsinki
      puh. 09 86217 777
      Rekisteriasioista vastaava henkilö ja/tai yhteyshenkilö
      Vastuuhenkilö: Timo Kohtala, [email protected]
      Yhteyshenkilö: Arttu Ansamaa, [email protected], 09 8621 7116

      ALLER MEDIA OY JULKAISEE LAITTOMUUKSIA SUOMI 24 SIVUILLAAN?
      AIHEUTTAA TÄYSIN TURHAA YLIMÄÄRISTÄ TYÖTÄ MYÖS SUOMI24 YLLÄPIDOLLE.
      YLLÄPIDON PITÄISI ESTÄÄ TÄLLAISET ”RUNE REHNBERGIT”.
      RR on aivoinvalidi ja muutenkin mieleltään vakavasti sairas.
      VÄÄRENNETTYJÄ TOTUUDEN VASTAISIA SEPUSTUKSIA.
      VAADIN NÄITÄ VIESTEJÄ VÄLITTÖMÄSTI POISTETTAVAKSI.
      Julkisen sanan neuvosto:
      2. Toimituksen tulee viipymättä poistaa sen tietoon tulleet ihmisarvoa ja yksityisyyden suojaa loukkaavat sisällöt.
      4. Yleisölle on varattava mahdollisuus ilmoittaa toimitukselle asiattomasta sisällöstä niin, että ilmoittaja saa siitä vahvistuksen.

    • YKS VIHAINEN UNSKI

      JA ÄKKIÄ ROSKAPOSTISUODATIN TAKAISIN!!! EN HALUA KYMMENIÄ EI- TOIVOTTUJA ROSKAPOSTEJA! JA NYT EI NÄKÖJÄÄN PYSTY TORJUMAAN NIISTÄ ENÄÄ MITÄÄN- voiko tätä muka sanoa UUDISTUKSEKSI?? Kyllä nyt täytyy alkaa opetella käyttämään jotakin muuta s.postia! Miksi uudistukset eivät vie asioita ETEENPÄIN, VAAN TAAKSEPÄIN!?

    • miettiimiettii

      Otin ja lueskelin kommentteja kun olen ihmetellyt oman postini avaamattomuutta ja en näköjään ole ainoa.
      Ja kieltämättä mieleen tulee, haluanko minä enää sen edes aukeavan.
      En pitänyt treffisivujen uudistumisesta, koska siitä katosi kokonaisuus. Nyt kuulostaa siltä kun lukee kommentteja, että se kokonaisuus katosi myös sähköpostista.

      Itselläni ei ole mitään tärkeitä asioita sähköpostissa, eikä muutenkaan ole siitä elämä kiinni, mutta en kyllä ala etsimällä etsimään viestejäkään, jos tuo uudistus vei mahdollisuuden nähdä peruskokonaisuus suoraan avautumisesta.
      On lapsen tapa oppia osista kokonaisuuteen, aikuinen tarvitsee aina kokonaisuuden, josta oppii osia.

    • Voi harmi teidän uudistuksia, en saa lähtemään viestejä. Vanha olis ollu parempi . miten saan viestini lähtemään.

    • Pakko etsiä uusi palveluntarjoaja! Uusittu posti TOIMII HITAASTI!

    • petetty1

      Tämä uudistuksenne on jotain niin syvältä!!!!! En pysty enää puhelimen kanssa katsomaan sähköposti viestejä kun ne pomppii mihin sattuu ja latauskin kestää ikuisuuden vanhaan verrattuna!! Vanha takas tai vaihdan s.postia!!

    • Sarvi Otsassa

      Noniin ... päivä uus ja ajattelinpa aloittaa postikansioiden siirron suoli24:lta toiselle serverille.
      Hyvä. =)
      Aloitetaanpa tuosta helposta kansiosta, ei ole kuin 144 viestiä .... *klikkaan kaikki viestit* ... nuin, ja sitten "välitä" ....
      "Et voi välittää kuin 8 viestiä kerralla" .... no voi ny vittu ....
      noh, koitetaan uudestaa ... valitsen 8 viestiä ja klikkaan "välitä" .... oho! sinne meni ... nyt äkkiä toiseen postiin katsomaan, mitä tuli perille .... "yksi uusi viesti" !!!!!
      voi jeesus saatanan vittu sentään ..... välitin 8 sähköpostia, yksi tuli perille, JOSSA KAIKKI LÄHETETYT ON NYT SAMASSA POSTISSA ......... vitun vitun vitun vittu .....

      pikainen tsekkaus ... ja n. 4 000 viestiä pitää siis yksitellen VÄLITTÄÄ ... saatana ... kun saan tämän urakan tehtyä, en IKINÄ ENÄÄN, KOSKAAN MILLOINKAAN, KÄYTÄ SUOLI24:SEN "PALVELUJA"

      PS. "MUKAVA" NÄHDÄ, ETTEN OLE YKSIN ONGELMIENI KANSSA, VAAN PALAUTTEEN MÄÄRÄSTÄ NÄHTYNÄ, KOKO "UUDISTUS" ON NÄHTÄVÄSTI MENNYT PÄIN PERSETTÄ JA "YLKLÄPITOA EI PALJOA NÄY KORJAAMASSA VIRHEITÄ/KOMMENTOIMASSA "UUTUUDEN" HIENOUTTA!!!!

      • makro-marko

        Ainoo konsti saada ne viestit siirrettyä on tehdä jonkinlainen makro.
        Siis siltä kuulostaa..


    • Kuka on syyllinen

      Nyt äkkiä vanha posti takaisin, pakko on heti pääsiäisen jälkeen alkaa tekemään vaihtoa. Näin vanhemmalle henkilölle se ei ole niin helppoa. Pakko on kuitenkin jättää tämä vanha käyttöön, sillä minulla ainakin menee aikaa ennen kuin saan joka paikkaan uuden sähköpostiosoitteeni vaihdettua. Minä en kyllä millään jaksa uskoa että joku on voinut tehdä näin älyttömän sähköpostin. Mikä vika oli vanhassa?

      • VAASANLEIPÄ

        kyllä vanha posti toimi paljon paremmin!! tämä nykyinen on auttamattoman hidas(ainakin mulla) ja typerästi esim. kun poistan tulleita s.posteja niin siinä vasta hidasta onkin,ja kun lopulta saa merkit oikein ja pysymään niin ensimmäisenä tulee vastaan "poista kaikki valitut" ja siihen ei pidäkään klikata VAAN normaali "poista" tulee vasta kun mennään enemmän oikealle laidalle..mut on tää ihan susi verrattuna vanhaan,se oli jopa PALJON selkeämpi,ja mun mielestä se ei johdu tottumisesta!!


    • Roni Neutroni

      Aivan paska koko uudistus. Täytyy vaihtaa ehdottomasti jonkun toisen palvelun tarjoama sähköpostiosoite itselle.

      • gmail rules

        gmail toimii kaikilla laitteilla :)


    • Nyt loppuu tämän @-postin ja sivuston käyttö, uudistus aivan perseestä ei toimi enään minulla tabletissa eikä puhelimessa lainkaan, kaikki uudistus ei ole parempaa ja tässä on hyvä esimerkki siitä. PERSEETÄ JA SYVÄLTÄ!!!!!

    • Ei ei ei ei ei!!!!

      Ihan hemmetin sekavan näköinen posti ja kaikella tapaa epäkäytännöllinen! Miksi ihmeessä viestien sisällön ja viestilistan pitää näkyä rinnakkain?? Itse viestille jää tolkuttoman pieni tila, ja siinähän sitten kilkkailet ja skrollailet että saat edes yhden postin luettua!!! Helvetin hankalaa ja epäkäytänöllistä!! Ja miksi viestien lähetystiedot pitää olla niin harvaan kirjoitettuna / isoilla riviväleillä omassa palkissaan, ettei montaa tietoa mahdu samaan aikaan edes läppärin ruudulle?? Sairaan sekavan näköistä kaikki! Edes sitä ei kunnolla erota, onko joku posti uusi/lukematta - vahingossa voi bongata sen sinisen pallukan jos varta vasten katsoo. ENTINEN POSTI OLI JOKA TAVALLA PALJON KÄYTTÄJÄYSTÄVÄLLISEMPI JA SELKEÄMPI!!! HALUAN VANHAN POSTIN TAKAISIN!!!

    • Jormassa

      Kyllä on perseestä tämä zoumi24 uudistus, kaikki muu paska isompana ja itse postista näkyy puolet?

    • perukaa ny herranjumala tämä paskuus, vanha sähköposti takaisin ja heti! tää tempaus poisti teiltä kymmeniä-satoja asiakkaita ja loppuja vituttaa kun etteota vastuuta tai vastaa mihinkään, ja lopulta menetätte nekin. TEHKÄÄ ASIALLE JOTAIN JA ÄKKIÄ!!

    • Kommentteja_KIITOS

      Noin 100% viesteistä täällä kertoo, ettei uudistus ole onnistunut/toivottu.

      Voisiko Suomi24:n ylläpito kommentoida käyttäjien jättämää palautetta: Miksi uudistus on tehty? Onko odotettavissa parannuksia käyttäjien osoittamiin epäkohtiin?

    • ??????????????

      Mikä uudistus, ei oo tapahtunu mittää

      • Suomi24 osaa????????

        Mulla on enemmän kuin 10 sähköpostitiliä Suomi24:ssa. Kaikissa yhä vanha posti käytössä. Uudistus on valhe!!!! Joko valhe tai laitettu siirto jäihin. Vastatkaa @suomi24 ylläpito!!!

        Toki jos on uskominen kaikkeen negatiivieen palautteeseen tässä kejjussa, en halua enempää kuulla uudesta sähköpostista. Siis on vieläkin huonompi kuin vanha - miksi edes uudistaa kun ei löydy Suomi24:sta porukkaa joka osaisi tehdä jostakin palvelustaan toimivan. Treffit-uudistus liiankin hyvässä muistissa, hyvä palvelu pilattiin täysin.

        Kyllä Suomi24 osaa jotakin: Tehdä kehnoista palveluista aina entistä kehnompia. Se on jo merkittävää osaamista mitä ei eihan joka paikasta löydy. Onneksi olkoon Suomi24!!


    • tyytymätön

      Tää uusi sähköposti on aivan surkea. Ei pysty torjumaan roskaposteja, joten niitä sitten riittää. Ulkoasu on sekava. Vanha oli selkeä ja toimiva. Aivan järjetön tuo seuravan sähköpostin automaattinen avaus. Harkitsen kyllä postin vaihtoa muualle.

    • z24-kriisi

      @suomi24

      Jotain kertoo Suomi24-palveluista se että jos Suomi24:n postistä lähettää viestin Gmail-osoitteeseen, se luokitellaan automaattisesti roskapostiksi ja mene Spam-kansioon.

      Aikooko Suomi24 tehdä asialle mitään???????

      • z24-kriisi

        Näin on käynyt jo tovin aikaa.
        Ketä kiinnostaa? Vähiten Suomi24:sta, näköjään..
        Kyllähän @suomi24 osaa palvelujensa pilaamisen ihan kiitettävästi, olisi joskus kiva nähdä muunlaisia onnistumisia, jopa käyttäjiensä palautteen huomioimista.

        Odotellaan, joskus se paistaa päivä risukasaankin


    • oliennen

      Jos vanha posti vielä käytössä niin siirrä äkkiä talteen tarpeellinen ja posti muuhun osoitteeseen,tämä uusi on täysin P...SKA .Pientä ja sekavaa sähläystä,roskat avattava .Vanha takaisin,pitäkää vaikka äänestys kumpi halutaan.

    • nio

      USKOMATTOMAN EPÄSELVÄ .....

    • Kansalainen
      • uusi käyttäjä

        Kiitos vaihdan tänne en tarvitse mainoksia joita pitää koko ajan torjua.
        En myöskään tajua miksi suomi 24 asiakkaalla pitää olla toinen sp varalla.


    • Onks näin

      onko muille käynyt samoin kun tulee uusi viesti siinä näkyy vain kellonaika
      ei päivämäärää ?????????????????

    • Nyrkkipaja!

      Veikkaan Nokian kohtaloa tälle klafkalle. Perusteluni on ylimielissyys, joka oli loppujen lopuksi Nokiankin syy romahdukseen. Pitää kuunnella käyttäjiä ja olla nöyrä..
      Vertaaminen Nokiaan tällaista nyrkkipajaa on imartelevaa.
      Vaihdan postini muualle. Kiitos Teille suomi.24:n henkilökunta!

    • vanhatakaisin

      Täysin epäonnistunut uudistus.

    • täh

      Tulevatko ne postit ikinä perille, jotka on lähetetty vanhasta postista uuteen postiin?

    • valma1

      On tosi paha juttu tässä uudistuksessa se että ei saa viestiä poistetuksi avaamatta sitä.
      On tullut paljon epämääräistä postia ja kun en voi niitä avata niin postin on tosi pian täynnä.
      Posti pitäisi aina voida poistaa avaamatta, muuten turvariski on iso.

    • kuutamolla

      On tullut kokeiltua päivittäin pääsyä sähköpostiini uudistuksen jälkeen, mutta ei tahdo onnistua. Yhden kerran pääsin postiini ja kaikki vaikutti okoolta, ei turhia roskaposteja ja saapuneita posteja pääsi lukemaan. Lähettämistä ei tullut kokeiltua, toimiko, mutta kyllä ongelmana on saada auki koko postia. Tökkää heti salasanan annon jälkeen, näkyviin tulee tyhjä ruutu, alareunassa vilkkuu jatkuvasti erilaisia tekstejä, ei muuta.

      Lieneekö muilla samaa ongelmaa? Moni tuntuu kuitenkin saavan auki postinsa, vaikka muuta ongelmaa tuntuu olevan.

    • Pa.ska uudistus

      Nykyinen on sekava ja epäkäytännöllinen,ennen näkyi monta kymmentä viestiä kerta katsomalla,nyt vain muutama.
      Todella hankala etsiä jotakin vanhempaa viestiä.

    • Minne ovat hävinneet uusimmat postini???

    • palaute osoitteenne on epäkelpo, yritin lähettää omalta sp sivulta posti mut ilmoitti et osoite EPÄKELPO. Vanha sp takaisin, uusi on hidas avaamaan posteja, poistaminen hidasta ja jos klikkaa kaks kertaa poistoa niin ei tiedä mitä häviää.

    • mummu64

      Auttakaa miten päästä eroon Suomi24.fi sillä tulee aivan liikaa laina tarjouksia ja peliraha ehdotuksia postiini,haluan lopettaa käytön siksi

    • kissa4

      Saisiko nopeasti takaisin käyttöön viestien poistamisen ilman AVAAMISTA!!!! Posteja tulee tuhottomasti, ennen niiden poistaminen oli helppoa ja nopeaa, mutta ei enää.

      Esikatseluruutu on todella hidas ja toimimaton.

    • Hei hei Suomi24

      Uusi s.posti on ihan surkea....harkitsen vakavasti vaihtoa, näin kamalaa järjestelmää en ikinä ole nähnytkään!!!!

    • Olen nyt 3 päivää koittanut päästä suomi24 postiini, enkä pääse. Nyt menee hermo. Tähän asti posti toiminut moitteetta. Nyt en pääse edes sisälle. Voisiko nyt joku oikeesti tehdä jotain? Vanha posti kai lakkasi toimimasta, ja uudesta postista en ole nähnyt vilaustakaan. Korjatkaa!!!!!!!!

    • kynä

      Kyl meni huonompaan suuntaan aika pahasti !!!,,,jos tulee roskapostia ennen ne sai suoraan poistettua ettei tarvinnut avata ja nyt pitää avata ennen kuin voi poistaa,,täytyy varmaan vaihtaa postia parempaan...

    • mummu64

      Eipä taida Suomi24.fi toimihenkilöt osata lukea kun näin monta valitusta on tännekkin kirjotettu,mutta eivät kommentoi.Roskapostista posti täyttyy,vaikka kuinka yritän estää viestien tulon ,ei onnistu.kukahan tälläsenkin idioottimaisen tempun takana on,ei sillä paljon järki päätä pakota

    • Kuka ja miksi

      Teillä jolla on mahdollisuus osallistua tähän: "Ylläpitochat keskiviikkona klo 17-19", niin kertokaa nyt ihmeessä että peruuttaisivat nyt viikon taaksepäin. On karmeaa että tuollaisia sähköposteja oikein tosissaan yritetään meille käyttäjille tarjota.

    • Suolesta24h

      Kuinka sössiä kaikki= Suoli24 uudistus. Pahinta kuraa ikinä. Sähköposti vaihtoon.

    • Edelleenkään en saa Firefoxin puolella auki muita kansioita kuin Saapuneet. Ja monet lähtevät postit päätyvät Luonnoksiin.

      Enkä edelleenkään tiedä, miten saan poistettua saapuneita posteja avaamatta niitä. Ja miten torjun turhien lähettäjien viestit? Ennen se sentään toimi.

      Onneksi avasin aikoinaan myös gmail-postin.

    • ei riitä pelkkä päivitys ohje, tarvitaan joitakin puuttuvia osia windowsiin... Nyt vaihtui s.posti. Ei tälläisten asioiden kanssa viitsi tapella.
      Se järkyttävä mainoskin joka kerta aukeaa koko näytön kokoisena, ei viitsi kyllä sitäkään enän katsella...

    • vanha parempi

      Miksi hyvä systeemi vaihdettiin tähän sekevaan.
      Liian isot välit viesteissä ja otsikoissa, sivulle mahtuu vain vähän viestejä ym. ym. ongelmia.
      Laittakaa vanha takaisin, on parempi ja selvempi, uusi rasittaa silmiä, häikäisee.

      • pohjanjousi

        Jopas men vituralleen koko hyvä toiminto!!erroria pukkaa
        Joka tuutista!


    • sirii

      Täysin p...ka uudistus !!!

    • Korjatkaa

      Miksi ei näy lähettäjän koko sähköpostiosoitetta vaan vain loppuosa?
      Ei tunnista suoraan lähettäjiä, voi mennä lukemattomana roskiin tärkeitä viestejä, ei hyvä uudistus.

      Ennen mahtui näytölle 50 viestiä, nyt vai muutamia ja skrollaaamalla alas. Sekavaa kun ei näe mitkä jo tsekattu yhdellä silmäyksellä.

    • Hei
      En saa s.postia avautumaan
      Kolme valoa vilkkuu näytöllä.
      [email protected]
      Selain on Explorer
      Terveisin
      Harri Riikman

    • ktr1

      Tämä ei toimi. Kaikki osoitteet hukassa, en tajua tätä järjestystä

      • Mullakin on kaikki osoitteet hävinneet. Ihmettelen vaan, miksei useampi ole kysellyt osoitteittensa perään. Onko osoitteet hävinneet vain joiltain satunnaisilta tileiltä. Mistä sä aiot lähteä hakemaan apua tähän ongelmaan? Kerro mulle jos keksit.


    • pokemonkouluttaja1

      Uusi sähköposti avautuu anteeksiantamattoman hitaasti nykystandardeilla ja jumittaa selaimeni. Ja epäkäytännöllinenkin on vanhaan verrattuna, viestejä näkyy sivulla turhan vähän ja saapuneet on tungettu über-pieneen sarakkeeseen. En saa edes poistettua useampia viestejä kerralla?? Ja saapuneista roskakoriin hyppääminen kestää..

    • lautori

      Mihinkä hävisi mahdollisuus estää lähettäjän viesti nyt joutuu tekeen jonkun suodattimen mikä on tosi työlästä. Toiseksi nyt tulee aivan mieletön määrä roskapostia lähden G-mailin kyytiin, en ymmärrä miksi asiat tehdään näin vaikeeksi.

    • gkjmfkjf

      Kuka tän sotkun teki.. Meen vetään pataan henkilökohtaisesti


      Korrvavauksia tänne sano: ruurunen..

    • kiristää

      En halua avata jokaista mitä lie ja kenen tahansa laittamaa "kolikkopeli" yms.postia vaan poistaa suoraan avaamatta, näin tein aina vanhan postin aikana, miten onnistuu tässä uudessa ?? Eli se toiminto takasin saapuneisiin että voi poistaa suoraan avaamatta lainkaan !!
      En pidä kun postit ovat pienessä nipussa sivussa, kyllä se vanha tapa laittaa postit näkyviin oli paljon selkeämpi ja parempi.

    • dgvdfg

      Miksi piti mennä vaihtamaan vanha hyvä typeräksi versioksi. Vanha oli paljon selkeempi ja yksinkertaisempia! Minä vaihdoin saman tien toiseen palveluun!

    • Onpa hyvä kun muutkin samaa mieltä että sieltä ja syvältä uusi sähköposi

    • nainen54vuotta

      Meikä lähetti työhakemuksen suomen lootasta. Tsekkasin, että meili ceeveineen lähti. MUTTA ! Ei prr !! Tekstissä oli virheitä: sanoja oli liittynyt yhteen vaikka alkuperäinen teksti oli ihan selkokielinen. esim. Tulenmielelläni keskustelemaan sopivuudestaniavoinna olevaan ....

      Arvatkaa vaan minkälaisen kuvan työnantaja minusta saa !!!!!!

    • minä

      tää on ihan hirveä ja sekava nykyisin. Pysyin suomi24 sähköpostin käyttäjänä sitkeästi edelliset uudistuskaaokset koska se miten sähköposti näkyi oli niin toimiva koko ajan, nyt se on hirveä! ei näe kuin pari postia, poistaminen on hidasta ja hankalaa ja postilistan selaaminen suurinpiirtein mahdotonta.
      Eikö edellisistä uudistuksista voinut oppia että antaisi olla?!!

    • Ei voi olla totta

      Mitä h..vettiä ootte menny tekemään, tää on ihan sieltä

    • On varmaan joku tästä jo valittanut ja ehkä vastatukin, mutten jaksaa alkaa lukemaan n. 300 tekstiä... Mutta siis joops, ihan välttävä muuten MUTTA kun tuonne tulee postia, jota nyt en välttämättä haluais lukea, eli poistaa suoraan, kun on sitä roskapostia, niin siinä vieressä ei kumminkaan ole sitä neliötä johon vois klikata ja suoraan viskata roskikseen sen ja jos painaa sen postin päällä hiiren oikeella painikkeella, että sen sais sillä tapaa lukematta poistettua niin ei, kun se posti avautuu siihen viereen ja sit vasta voi poistaa... Kiva sitten jos sitä kautta tulee joku virus koneelle... :(

    • Veke2

      Minä myös sitä mieltä että uusi posti aivan PASKA. Jos olisitte tästä versiosta vaihtaneet siihen entiseen, niin olisi sa kuin ladan olisi vaihtanut mersuun. Mutta nyt toisin päin, mikä teitä vaivaa? Paska mikä paska, pitää alkaa vaihdella postiosoitetta joksikin toiseksi.

    • Uusi sähköposti toimii hitaasti ja huonosti. Ei liiku ylös ja alas odotetusti eikä viestejä pääse lukemaan hyvin tai poistamaan hyvin. Sähköpostin käyttäminen oli todella hidasta ja vanhojen viestien etsiminen ei ole vieläkään onnistunut, 5 minuutin käytön jälkeen, toisin kuin vanhassa sähköpostissa se vei 10 sekuntia.

      Nyt viimeinkin harkitsin vakavasti vaihtavani sähköpostiosoitettani johonkin toiseen sivustoon.

      • Luovutan vanhojen viestien etsimisen kanssa. Hermot menivät.


      • ei vastauksia vieläk

        On käynyt varmaan momnen muunkin mielessä, mutta se vaiva pidättelee jatkaa tätä kitkutusta. josta hyötyy ainoastaan S24. fi


    • öl pk,åp ,å

      Tää on sitä lopunalkua... Vaihdnan gmailiinn ihan just

    • raw

      AIVAN PERSEESTÄ!!! Vanha pelas HUOMATTAVASTI paremmin puhelimella (win8).

      • gubbjävel

        Perkelettäkö sitä puhelinta joka paikkaan pitää tunkea! Mun postin pitää toimia koneella! saatanan urpot uudistuksineen! Tää ei voi jumalauta olla totta! Kukas korvaa tästä tulleet viivästykset? Suoli24 vai?


    • pitäkää tyylinne

      Hyvin uudistu juu, roskapostia satelee enemmän kun kerkee poistamaan, kuinka koko 24 saa poistettua ja tulevat postit siirrettyä toiselle tilille?

    • pärepaloi

      Koska tänne sähköpostiin pääsee, nyt on keskiviikko. Postiin on tullut tärkeitä tietoja. En pääse myöskään palaute sivulle.
      Posti hyväksyy salasanan, mutaa sen jälkeen ilmestyy tyhjä sivu ja kolme vilkkuvaa pilkkua.
      Alanpa tässä katsella uutta sähköposti osoitetta, jos joku tietää luotettavampia, tieto otetaan kiitollisena vastaan.

    • Miksi?

      Jumalauta mitä tuubaa. Mistään ei saa enää mitään selvää. Toivottavasti edes vanhojen viestien pelastus onnistuu. Ei tätä pysty käyttämään. Kiitos ja hyvästi.

    • rautis1

      Kyllä nyt meni päin prinkkalaa koko suomi24 posti! nyt ei osaa poistaa pysyvästi roskaposteja ja mainoksia!!pakko vaihtaa johonkin järkevämpään ellei palaudu ennalleen?

    • Posti sekaisin

      Aivan järkyttävän huono uudistus on! Erittäin sekava, entinen oli paljon selkeämpi. Vaihdan johonkin toiseen pikimmiten. Harmittaa!!!!

    • Apua!

      HEI! Voitteko palauttaa vanhan postin viikon ajaksi jotta voin käsitellä vanhat postini ja siirtyä sen jälkeen käyttämään toista sähköpostia? Tämä nykyinen on käyttökelvoton.

      • Xxx24 käyttäjä

        Itse siirryin myös muualle. Hotmail nykyään. Toimii myös mobiilisti hyvin. Suosittelen.


    • elina5

      En tykkää, en saa poistettua viestejä enkä osaa lähettää edelleen niitä.. Tosi typerää uudistaa näin radikaalisti. Olen varmaan kymmenen vuotta käyttänyt vain tätä s-postia ja ollut tyytyväinen. En haluaisi vaihtaa.

    • Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.

    • Suotana

      Nyt se sitten tuli.
      Herjaa ettei salasana täsmää . No laitan kaikki mahdolliset versiot, ei täsmää. Jätän ruudun auki ja tadaa sähköposti alkoi toimimaan. Mutta millä ihmeen salasanalla ?

      Tulee postia tahoilta jotka olen estänyt ja jos tuo on totta että Gmail:iin lähetetyt postit menee suoraan roskakoriin niin eipä ihme ettei ole tullut yhtään tarjouspyyntöä remonttipyyntöihin. Ihan totta , tässä hommassa palaa rahaa ja varsinkin aikaa kun kesällä piti olla pirtti pystyssä. P-kele.

    • Vaihtakaaaaaa

      Ja nyt tämä pas** ei toimi!!!!!!!

      VAIHTAKAA TAKAISIN VANHAAN!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kukaan ei hallunut tätä uudistusta ja kukaan ei tykkää tästä uudesta versitosta joten vaihtakaa takaisin.

      Pitäisikai se vähemmälläkin uskoa!!!!!!!

    • Tyhjää täynnä

      Minne kaikki postini ovat kadonneet??? Onko ylläpidolla oikeus deletoida postini ilman että olen vahvistanut jonkin ennakkoilmoituksen asiasta?

    • ??????????????????

      Miks suomi24 ei vastaa näihin kirjoituksiin

    • Ritva Rautiainen

      Miksi sähköpostiin ei vieläkään pääse? Meneekö vielä kauan?

    • perkele66

      En saa auki sähköpostiani tai kansiota jossa on tulevia, lähteviä ym. posteja.

      Odotan tärkeitä viestejä!!!!

      Tulee tälläinen viesti:

      Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.



      Ja myös tälläinen:

      Virhe

      Yhteys palvelimeen suomi24-mfe.cloudapp.net evättiin tai yhteysyritys aikakatkaistiin vastauksen puuttuessa.



      Minulla on Windows 7 käyttöjärjestelmä

      • gubbjävel

        Samoin.


      • perkele77

        Samat ilmoitukset näyttää win8 ja ipadin Safarissa........


    • Tahvo

      Voi vittu! piti taas mennä uudisteleen, posti ei aukee ollenkaan!!!!!

    • gubbjävel

      Johan nyt on vittu taas, olis postia mikä pitäs saada auki NYT! Ei ens viikolla. Alkaa pikkuhiljaa riittämään nää tällaset postit, perseestähän tää on koko suomi24 kyl muutenkin. Eli tällanen leikkiposti siis tämäkin. Voi vitun vittu, kuka saatanan heebo se Aina on näiden "uudistuksien" takana? Jos se toimii, niin älä jumalauta koske siihen!

    • heissan

      Minulla on pieni tietokonenäyttö hassusti tulee nuo sähköpost näkyviin muutenkin paljon vaikeanpi kuin entinen Vaihddoin itseni luukku.comiin

    • Mariie8

      Hei! Miten saan viestini näkymään siis vanhat viestit oli muutama tosi tärkeä viesti ja nyt sanoo et tarvitsee päivittää? Siis mikä tarvitsee päivittää? Olisi voitu varoittaa että viestit häviää, sillä on todella tärkeästä asiasta kyse!

    • kynä

      No niin mihin se posti hävis kokonaan " kiitos vaan ylläpito" ku ei aukea ei mikään vaikka kuinka yrittää,,,

    • tympii...

      Olisihan se hirmusen mukava nähdä tulevat työvuorot ja muutkin postit..... Ilmoittaa ettei voi kansiota näyttää ja yritä uudelleen.....

    • WESIPÄÄ YLLÄPITO !

      Eikö nämä vesipäät ylläpitäjät käsitä että ilman meitä käyttäjiä, ei näillä olisi töitä !

      Wesipäät yrittävät vaan edelleen päteä, kuinka tärkeitä he ovat, he voivat vaikka pysäyttää POSTIN jos haluavat !

      Että osaavat he olla tyhmiä....lyövät kirveellä omaan nilkkaansa.

    • eitätäenää

      oishan tuo tietenkin ihan hyvä posti jos se vaan toimis. hyvä uudistus. vaihtoon menee.

    • "Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista."

      No mitäs tämä nyt on???

      • Sama vika täällä.. tulee samanlainen vastaus eikä postiin pääse


    • Vaihtui Hotmailiin

      Ei toimi täälläkään, ei saa sähköposteja auki. Nyt vaan muistelemaan missä kaikkissa palveluissa mulla oli S24, ja sähköpostiosoitteen vaihto...

    • Uusin paska24 posti

      Olihan se kiva tänään tuota uudistettua postia päästä ensimmäisen kerran kokeilemaan..kunnes yhtäkkiä kaikki postit kadonneet ja näyttää että tallennustila täynnä jota se ei siis todellakaan voi olla!

      teitte sitten uuden version toimimattomasta suomi24 postista, ei voi sanoa muuta kuin että kyllä osaatte! :/

    • 007

      Hienosti kaikki viestit hävinneet, onneks tulostin tärkeimmät tänään, jotenki näyttäny sen verran epävarmalta tää "uudistus"...ihan oikeesti mitä v*****??!

    • Eei perhana mihin hävisi kaikki entiset sähköpostit..!!! olen raivona! Eikä tämä uuusi sähköposti edes toimi!!!! Nyt pikkusen vauhtia asian korjaukseen.. ihmisten täytyy päästä hoitamaan asioita sähköpostilla! Nyt kannattaisi ylläpidon huomioida nämä viestit, ennen kuin menettää aika monta sähköpostin käyttäjää....

    • K-P4

      Missä on mun kaikki vanhat saapuneet sähköpostit?!?!? Sekä muut jutut?!?!?

    • Selkokielellä kiitos

      MITEN päivitetään selain? En ymmärrä. Auttaisitteko mummelia...

    • juhanialas1
    • kyllästynyt

      Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi odotetusti ennnen tämän ongelman korjaamista.
      Tätä luen ..luen mitenhän vika korjataan ja kuka ?????

    • entinen käyttäjä

      Koittakaa pitää, mitä lupaatte. Mikään ei ole siirtynyt teidän uuteen päivitettyyn versioonne vanhasta paitsi nimenne. Olisi todellakin mukava katsoa sähköpostit!!!!!!!!!!!! Kestääkö tämä uudistaminen päivän, viikon, kuukauden vai vuoden!!!!!!!!! Milloin ihmiset saavat saapuneet kansionsa takaisin ja voisitteko kertoa, millä ohjelmistolla tämä toimii!!!!!!! Olisiko ehkä kannattanut testata se ennen kuin alkaa päivittää=)))))))))))))))))))). Ei toimi googlella eikä toimi mozzillalla. Kiitos ihan p.................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ei pääse postiin PRKL!

    • kakapökäle

      ompas hirmu huono homma. huonompaan suuntaan menny viime vuosien aikana.. :/

    • prkl

      Kiitos ja ei kiitos. Liian pitkät vasteajat. Taidan vaihtaa palvelua.

    • aivan pers..stä tää uus postisysteemi!!!

    • The user name or password is incorrect. (LGI-0006) ei enää kelpaa entinen salasana, mitäs laitan tilalle???

    • MIKSI MENNÄ MUUTTAMAAN HYVIN TOIMIVAA VANHAA VERSIOTA,UUSI VERSIO ON HUONO EI NÄY KUNNOLLA ,EI TOIMI, IHAN ONNETON

    • mikä mättää?

      Luuleeko suomi24 että ihmiset käyttävät postia pelkkään chättäilyyn ja pelleilyyn?!!!! Ihmiset hoitavat aikuisten oikeasti tärkeitä asioita ja nyt homma kusee kintuille!! Nostakaa tasoanne siellä ylläpidossa, te olette meitä/asiakkaitanne varten eikö toisin päin!!!!

    • vihainen1

      Lumialla ei pääse enää ollenkaan sähköpostiin, todella huono ja epäselvä tämä uusi sähköposti, ei hyvältä näytä suomi24 puuhastelut.

    • vihainen1

      Lumialla ei pääse enää ollenkaan sähköpostiin, todella huono ja epäselvä tämä uusi sähköposti, ei hyvältä näytä suomi24 puuhastelut.

    • Että selkeä vanha posti saatiinkin noin sekavaksi.
      Vaihtoon meni

    • vittu minnuun nii vituttaa tääääää uuristus mutta ei kauvaa mä lähen...lähetään kaikki p....le uudistakoon ihan itelleen vaan

    • IMAP

      Samaan uudistukseen IMAP toiminto käyttöön ilman erillismaksua, kiitos!

    • Moi, te ääliöt jotka teitte tän uudistuksen ootte tosi hanurista,,vanha takas on paljon selkeempi, vaikka mitä se teille asiakkaitten valitus kuuluu,teette niin kuin teille sopii,aina vaan pahempaan suuntaan....ps.pitäkää postinne

    • Täydellinen susi. EI toimi alkuunkaan. Esiin tulee vain 5-6 viimeksi tullutta. Ei enempää. EI lähettämiäni. EN voi myöskään lähettää- Neljästi olen ottanut yhteyden palautteen ja kahdesti facebookin kautta. Eivät vaivaudu edes soittamaan. Olen jättänyt konkreettisen ohjeen, että antaisivat selkokielisen ohjeen.- MIkähän olisi tällaisen huippuosaajan palkkio, kun firmasta ei sellaista löytynyt!.

    • antipropaganda

      Miten on mahdollista, että kun asiakas on ottanut postin, joka rahoitetaan mainoksin, niin näin radikaalisti muutetaan käytäntöjä. Ihmisillä on tärkeitäkin posteja laatikossa. Eihän niitä tuolleen voi poistella ilman käyttäjän lupaa!!

      Millaista on olla työssä työpaikassa jonka tehtävänä on selkeesti haittata ihmisten elämää. Palveluja muutetaan alituiseen huonommaksi

    • linux1

      Kait toimii ubuntulla?

      Uusi viesti -nappula ei kyllä toimi ollenkaan. Vai enkö osaa?

      Mutta voi vastata jo tulleisiin, jotka näkyvät.

    • antipropaganda

      Kuka ottaa vastuun hyvin tärkeiden viestien poistamisesta ilman asiakkaan lupaa?? Minullakin on korkeimmasta oikeudesta saatua postia vastauksia viranomaisilta jne. Käyttäjälle on tarjottu alunperin postiloota koon mukaisesti.

      Poliittista kähmintää tuo on.

      Kokoomuksen sätkynuket ja globaalismin kannattajat tuolla ylläpidossa nauttivat "luottamustaan" ihmisiä vaivatessaan. Säälittäviä tyyppejä jotka eivät itse uskalla päätellä mikä on ihmisten parhaaksi. Eiväthän he itsekään suostuisi tällaiseen mutta kun joku vaikuttaja taustalla näin tahtoo niin he tekevät. Kaikki vain omaa hyötyä tavoitellen. Kela ja ev-lut kirkko heidän toimintaansa ohjailee. Välittävä ja oikeudenmukainen ei ylläpitoon pääsisikään työhön.

    • kassakas

      tää on ihan perseestä..... miks piti yvä ja toimiva posti vaihataa huonoon ja vaikee lukuiseen ja muutenkin tyhmännäköiseen????? Nyt sit Suomi24:n pitäjät vaihtaa postin siiihen vanhaan malliin jos meinaa vielä pitää ihmisii tääl...

    • m581

      Tää uudistus on ihan paska. Entinen oli parempi...

    • Kylläpä meni klikkailu kikkailuksi.

    • Mun tärkeimmät sähköpostit, laskut yms tulee suomi24. postiin, joten ois ihan kiva, jos sinne pääsis edes kerran viikossa sisälle!!! Eikö niitä uudistuksia vois laittaa vasta sitten, kun ne on testattu ja todettu toimiviksi!

    • Hanna MHA

      Voivoi mikä uudistus, huonoakin onnettomampi. Viestejä ei voi torjua ( toki siten jos poistaa itsensä lähettäjän listalta, mutta torjuminen on parempi/pysyvämpi vaihtoehto ). Lähetettyjä en ole saanut edes auki, osoitekirjasta puuttuu osoitteita, selkeys mikä ennen oli on kadonnut, uutta viestiä en edes "uskaltanut" vielä lähettää.. Jos vain mitenkään voitte niin palauttakaa entinen sillä mitä olen tästä lukenut ja tutuilta kuullut on palaute ollut vain negatiivista.

    • Cindy1

      Todella huono "uudistus"!!!

    • Pelle koodarit

      Sähköpostini ei aukea lainkaan. Noniin nyt riitti. Lopetan kokonaan tämän sähköpostin käytön. Haistakaa vi**u.

    • ärsyttävää

      TOSI ANKEA! Mikä syy oli muuttaa ? En tod. pidä, vaihdan s,postia,

    • PieniMurmeli

      En kyllä tykkää tästä uudesta sähköpostista.

      Miinukset:
      - se on kauhean hidas ja tökkelöi koko ajan
      - lukunäkymää ei saa pois, jolloin esim. roskapostit avautuvat automaattisesti
      - sisään kirjautuessa sähköposti menee automaattisesti viimeksi luettuun postiin, mikä voi olla listassa aika kaukana alhaalla
      - yleisesti tämä uusi posti on vaikealukuisempi ja jotenkin epäselvä, on vaikea hahmottaa missä kaikki on
      - kansioiden näkymä on liian suppea eli listassa näkyy liian vähän viestejä kerralla, vanhassa "zoomaus" oli paremmin kohdallaan

      Plussat:
      - en oikeastaan keksi mitään, vanha oli parempi eikä kaivannut muutosta

    • AINA TOIMINU!!!!

      vaikka sanonta kuuluu??? että vanhassa vara parempi!!? :) (kukas sitä nyt piikasta!:) niin HYVIMPÄ NÄYTTÄÄ TOIMIVAN!!!

    • ei toimi, ei

      Vaikka entinenkin versio oli hidas ja tökki, mutta tämä se vastaa tökkiikin ja vatkaa sivustoa, mutta ei aukea. TODELLA EPÄONNISTUNUT MUUTOS!

    • töks pöks

      Pahsti tökkii, selain on uusin Firefox, eli versio 28.0.

    • WCÖZBW

      Ihan tyhmä muutos on tosi huono nyt posti...
      Minä lopetan tämän käytön ja otan jositain muualta s-postin....
      MUUTOS OLI TOSI HUONO.....

    • 8+17

      HUONO ON !

    • PETTYNYT 100

      Samaa mieltä, on niin huono että kohta jos ei muutu takas ennalleen niin todellaki näen vaivan ,että vaihdan toisaalle osoitteen. Voisikohan joku ylläpidosta edes vaivautua vastaamaan miten palautteeseen reagoidaan ????????

    • assa1

      aivan paska uudistus. palatkaa entiseen käytäntöön.

    • toivo2

      Paska uudistus käy kun huutoneti, ensun uudistettiin ja sit palattiin vanhaan! Tää on ihan älytön uudistus muka vaihdan johonkin muuhun sähköpostiin, oon ollut tyytyväinen 8 vuotta ja nyt tällainen tyhmä veto teiltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • pettynyt5

      Aivan turha uudistus, vanha toimi oikein hyvin, nyt täytyy lopettaa asiakkuuteni suomi24.fi:n kanssa. Vaihdan gmailiin! Hävetkää, ei uudistamalla paranneta vain siksi että joku nörtti haluaa oman "kädenjäljen" !!!!

    • öööööööö

      Huonoa on se ettei lähettäjää voi plokata enää viestinäkymässä pois! Roskapostisuodattimet kusee muutenkin. Vanha oli PALJON parempi.

    • Nimet vain jäljellä

      Osoitekirjasta häipynyt osoitteet, nimet jäljellä mutta sähköpostiosoite puuttuu kokonaan. Tämä tapahtunut noin kolmasosalle osoitteista. Omasta nimestänikin osoite pois. Taas töitä jotta löytäisi nyt ne.
      Harmittaa että on joskus sortunut tähän.

    • Avasin tanaan ensimmaisen kerran s-postini. Ei mennyt kayttajan "kaaliini" uudistuksen tarkoitus ja hyoty. Ehkapa syy on siina, etta olen syntynyt 1930-luvulla!Taidan kuitenkin vaihtaa Suomi24:n johonkin toiseen. Terveisia Españasta!

    • Sähkis x

      Tosi upea ja siistin näköinen. Helpompi liittää kuvia suoraan tekstin viereen ja tekstin väriä saa muuttaa. Olen tyytyväinen tähän uuteen. Vanha oli jo vanhanaikainen.

    • kakkaa taas uudistuk

      Vedän lättyyn, kun törmään "uudistuksen" tekijään..


      Hyvästi suoli 24.fi... R:I:P

    • Kärsimätön

      13 vuotta tuli käytettyä tätäkin palvelua, onhan tässä ollut ongelmia availla joillakin selaimilla sähköposteja jne. mutta eipä ole ollut tarvetta vaihtaa kun oli tottunut. Luulin kun mobiiliversio aukesi ensimmäistä kertaa, että palvelu olisi muuttunut jouhevammaksi, mutta kirjautuminen sekä viestien avaaminen kestää todella kauan, kauemmin kuin tietokonenäkymällä ennen. Koulun sähköpostit jne. tulevat suomi24 osoitteeseen, joten tätä tulee käytettyä usein. "Anteeksi" vain, mutta nyt meni palvelu vaihtoon.

    • Jore56

      Voi olla että tämän jälkeen käyttäjiä on vain kymmeniä, ei satoja eikä tuhansia!
      Ihan perseestä koko homma. Aina kun muka parannatte niin huonommaksi muuttuu!

    • kysyn vaan

      Ja taas unohdettiin uudistuksessa roskaposti...nyt joka paskaposti on pakko ns. avata,kun ei tuo poista kaikki-toiminto ainakaan nyt toiminut. Jos virus iskee koneelle ,allerko korvaa?

    • Heii tarvitsen tietoa uuden säköppostin käytöön mitä on muutettava kun kavrini eivä saa minun lähetämiä sähköposteja ja kuvia? miksi?? minulle tuli välillä heidän lähettämiä sähköpostit ja kuvat ny ei vaan pelitä!!!! Ystävälillisin terveisin, rea [email protected]

    • ihan typerä muutos,tätä osaa edes käyttää.taidan kohta lopettaa tämän,täys fiasko

    • ata 1

      Joku martta ilmoitti viimeviikolla . Uudistus on kesken , toimii viikon päästä ! Tämän ajan suhteen omalta osaltani , uusia viestejä ei voi lähettää . Nyt loppui mahdollisuus " vastaa toiminnonkin osalta " mikä sentään toimi vielä pääsiäisen aikaan ! Elikkä samanen palveluntuottajamartta , voisitko ystävällisesti kertoa missävaiheessa loppuu saapuneiden postien lukumahdollisuus ?

    • ata1

      Unohdin mainita "luonnokset " , ei ole mahdollisuutta enää . Samoin osoitteet . Häipyneet bittitaivaaseen , onneksi ei kaikki . Huomenna tämä helvetin pelleily kohdaltani loppuu . Jos teillä ei ollut näitä "uudistuksia " tekemään ainuttakaan ammatilaista ,vaan joku onneton nykijä . Ammattitaitoisesti tämä olis tehty "softana " , elikkä olisi kokeiltu valitun käyttäjäryhmän kanssa toimivuuden , sitten vasta valmis tuote eteenpäin . Jos on sietämättömiä talousongelmia , ei niitä pidä sälyttää käyttäjille , vaan rehellisesti ilmoittaa !

      • voi pilkku!!!

        Opettele sinä edes kirjoittamaan. välimerkin eteen ei tule välilyöntiä. Järkyttävän näköistä tuo sinun kirjoittelusi.


      • voi pilkku!!! kirjoitti:

        Opettele sinä edes kirjoittamaan. välimerkin eteen ei tule välilyöntiä. Järkyttävän näköistä tuo sinun kirjoittelusi.

        paraskin puhuun, itse et osaa kirjoittaa OIKEIN !!!! TIETÄÄKÖ SE PIKKUVAUVELI, että AINA, kun tulee piste (.), niin SEN JÄLKEEN TULEE AINA ISO KIRJAIN ?!??! meepä takas kouluun sä vauveli vaan jo !!!


      • Kruuna vai klaava
        MissFinland76 kirjoitti:

        paraskin puhuun, itse et osaa kirjoittaa OIKEIN !!!! TIETÄÄKÖ SE PIKKUVAUVELI, että AINA, kun tulee piste (.), niin SEN JÄLKEEN TULEE AINA ISO KIRJAIN ?!??! meepä takas kouluun sä vauveli vaan jo !!!

        Aijaa.. No eikös sen ensimmäisen ison kirjaimen jälkeen tulekaan enää sitten pikkuisia kirjaimia seuraavaan pisteeseen saakka? Vai miten se oli?


      • MissFinlandille
        MissFinland76 kirjoitti:

        paraskin puhuun, itse et osaa kirjoittaa OIKEIN !!!! TIETÄÄKÖ SE PIKKUVAUVELI, että AINA, kun tulee piste (.), niin SEN JÄLKEEN TULEE AINA ISO KIRJAIN ?!??! meepä takas kouluun sä vauveli vaan jo !!!

        Ei tule muuten AINA pisteen jälkeen isoa kirjainta. Esim. tähän ei tule.


    • Miten poistan viestin sitä avaamatta?

      • TAKAS VANHA

        EI SIELTÄ V***U SAA MITÄÄN POIS. PASKAPÄIDEN UUDISTUS!


    • Tää

      TAHTOO VANHAN TAKAS! Eihän tosta näe edes saapuneita viestejä kunnolla!

    • roope3

      Hyvin onnistunut uudistus Suomi24:lta. Oikein EU-tasoa. Hidas ja hankala käyttää.
      Elikkä uudistus on onnistunut. Täytyy etsiä uusi s-posti

    • Smitrolle.

      Missä se roskaposti suodatin on, nyt niitä tuleeläpi niin paljo ettei kerkee ees poistaa!
      HALUUN VANHAN TOIMIVAN TAKAS.

    • tärkeäviesti

      Jos saan postin auki, en voi vastata tai kirjoittaa uutta viestiä. Tulee vain teksti, että minulla on yhteysongelmia?! En saa mistään selville lähettäjän s-postiosoitetta, että voisin vastata toisesta s-postista.

      Mitä voin tehdä? Olen kokeillut kolmella eri selaimella ja jokaiseen päivittänyt uusimman. Firefox on ainut joka edes aukaisee postin.

    • Halloo
      Suomi24 Ylläpito !!

      Jumankauta on järki kadonnut kokonaan sinun päästäsi tän "uudistuksen" myötä?
      Siis ihan perseestä koko hiton uudistus postini kyllä vaihtuu johonkin järkevämpään!

    • PAHVVO1

      Tää ei ole enään palvelua tÄMÄ ON SUORASTAAN VITTUILUA ASIAKKAILLE!

    • iHMISILLÄ ON TOSI TÄRKEITÄ JUTTUJA SÄHKÖPOSTISSAAN
      -TILAUS SEURANTAA, NETTITILAUKSISTA YM
      -PERINTÄASIOITA
      -KUVAKOPIOITA
      -SOVITTUJA TAPAAMISIA
      -KALENTEREITA
      -YM TÄRKEITÄ ASIOITA

      SITTEN YLLÄPITO MUUTTAA SIVUASETUKSIA EIHÄN TÄSSÄ VOI KUN KIROILLA KOKO SUOMI24 VARMAAN VETÄISISIN TURPAAN SITÄ JOKA TÄMÄN MUUTTI.!

    • camillo

      Suomi24.fi email???

      - sivut uusiutui; mutta miksi roskaposti täyttää emailini , ei ennen ?

      -mikä mättää ??

      - jos näin jatkuu lopetan ko. emailin.

      t..
      esman

    • vaihto

      Ihan älytön pläjäys koko uusi sähköposti uudistus. Sekava ja monimutkainen....

    • mobiiliposti?

      @suomi24

      Mihinkäs unohtuivat mobiilivermeet ja tabletit???? Niitähän nykyään käytetään enemmän ja enemmän.
      Ei toimi Lumioilla lainkaan!!!

    • kello kunniaan

      Saapuneet kansion (ja muiden kansioidenkin) viestilista on karsee. Puuttuu kellonaika, viestin koko jne.. Tärkein olisi saada kellonaika näkyviin. Ainakin mulle tulee viestejä useampi kuin yksi päivässä.

      Siis viestilistaan viestille päivämäärä ja kellonaika!!!

    • ei ulos

      @suomi24
      Olen postin asetuksista poistanut automaattisen ulkoskirjautumisen.
      Silti kirjautuu ulos!!!!!!!!!
      EI TOIMI!!!!

    • Sekavat näkymät

      Ei hemmetti! Muuttakaa nyt äkkiä perusnäkymät sähköpostissa sellaisiksi kuin ne oli vanhassa, HYVÄSSÄ postissa! Viestien otsikko-/lähetystiedot omalle sivulleen ja sisältö omalle sivulleen, kun otsikkotietoa klikkaa! Kuka haluaa nämä kaksi samaan näkymään vierekkäsiin palkkeihin?!?! Aivan älyttömän hankala ja epäkätännöllinen käyttää!! Lisäksi viestitoiminnot (vastaa/välitä/jne.) ovat kiinni itse viestin yläreunassa!!! Minkä ihmeen takia?!? Jotta olisi oikein hankala vastata, jos lukee vaikka koko viestiketjun alusta asti - eli tämän jälkeen pakko skrollata ketjun yläpäähän klikkaamaan haluttua toimintoa! Kaikissa tuntemissani järkevissä sähköposteissa viestitominnot on erillisenä palkkina IRRALLAAN itse sähköpostiviestistä. Ei hyvää päivää ja jumankauta, mitä uudistuksia! Kuka täysin sähköpostia käyttämätön ääliö on nämä näkymät kehittänyt?! TODELLA kaamea käytettävyys! Vanha posti takaisin ja heti!!!

    • kiusaseonpienikin

      roskapostisuodatin on edellistä todella paljon hankalampi käyttää,samoin viestien poistot jos joutuu satoja mainosviestejä poistamaan kerralla.samoin vanhojen viestien etsiminen.onhan se nätimpi mutta muuten susi miksi mennä toimiva sydeemi vaihtamaan?

      • Posti vaihtoon

        Olen täysin samaa mieltä. Erittäin hankala torjua ja poistaa roskapostiviestejä, joita nyt tulee hirvittävä määrä. Huono ja sekava uudistus! Entinen paljon parempi.


    • Tyyristyllerö

      En kyllä saatana ossaa käyttää tota uutta suomi.24.fi sähköpostia, voi hemmetti kun menee HEERMOT sen kanssa

    • ylläpitochatti

      Hei,

      Tietääkö kukaan millaista kommenttia saatiin siinä keskiviikkoisessa ylläpitochatissa? Yritin itse kirjautua sinne useita kertoja, mutta eipä onnistunut.

    • huono

      Mun sähköposti vaihtuu NYT :( erittäin unkeellinen, vaikka poistan viestejä ,ne eivät mene roskakoriin ,vaan aina palaa takaisin . HUONO :( (

    • koirafani1

      Vanha suomi 24.fi sähköposti takasin.

      Uudistunut suomi 24.fi sähköposti jumittaa samsung galaxy tap 3 sella ainakin jummitaa ja näyttää jotain vahoja sähköpostiviestejä jotka olen jo ajat sitte poistanut vaha suomi 24.fi missä viivyt toimit myöskin hyvin tapleteilla mut uusi suomi 24.fi ei toimi myöskään samsungin galaxy 3 oleskaan sissään suomi 24.fi:n kyllä pääsee kirjautumaan mutta ei sen jälkeen tapletti alkaa jumittamaan suomi24.fi:n sähköpostissa ja näyttämääm iki vanhoja sähköpostiviestejä jotka on jo piostettu ja nyt siirryn kyllä gmail.com sähköpostiini ja lopetan suomi24.fi:n sähköpostin käytön kokonaan kiitos.

    • Ei näy enää mitään @-postissa, ei uutta eikä vanhempaa. Viestejä ei voi lähettää enkä pääse niitä myös lukemaan. Tämä on ainoa sekä yksityis että työkäytössä oleva osoite. Voi ketku minkä teitte!
      Uudempaa selainta en pysty lataamaan koneeseen, kun tämä on niin vanha. Että mites suu nyt pannaan: miten hoidan työni ja muut postini? Naapurin konettako lainaamaan???? KUKA MAKSAA??????????

    • EI SUOMI24-POSTILLE

      uusi posti

      on aivan onneton ja toimimaton!
      Roskapostia ei saa poistettua, kokonaisuudessaan toimii todella hitaasti.

      Palauttakaa aiempi postiversio ja todella nopeasti - muuten vaihtuu niin minun kuin monen muunkin postipalvelin!

      • samaa mieltä. HÄPEÄN TÄTÄ UUTTA SEKOILUA !! kuka sekopää tällaista edes on kehdannut vaatia ?!?!? vanha hyvä PAREMPI postilaatikko yms TAKAISIN VÄLITTÖMÄSTI !!! VAADITAAN !! koko ajan tulee jotakin ns. uutta, ja jos tulee, niin sitä saa odotella sata vuotta.....ja sit, ku se tulee, niin sitten ei mikään toimi iäisyyksiin ! en vaihda enkä sulje tätä s-postiosoitettani ennen, kuin joku skitso yrittää estää viatonta käyttäjää pääsemästä sisälle ! vaikka onhan mulla muuta-
        ma muu s-postiosoite olemassa...........muualla, kuin TÄÄLLÄ SEKOPÄÄN KEK-
        SIMÄSSÄ ! ja on todella HÄPEÄLLISTÄ, että pitää vaihtaa ja vaihtaa koko ajan noita ns. selaimia yms, jotta se homma toimisi edes jotenkin....... miksi pitää ?!? mitä JÄRKEÄ koko hommas on enää ?? ei enää uusia hölmöyksiä tänne, kiitos ! ainakaan tällaisia !!!! jotka EI TOIMI !!! vanha kunnon posti takas ja SASSIIN !!!!


    • RokkiTre

      Mitäs tämä on? Kun avaan sähköpostini tunnuksillani, niin seuraavaksi ruutuun tulee OX App Suite sivu, joka vaatii uudestaan tunnuksia ja siinä alla ruudussa on ruksi, pysy kirjautuneena. Mistä tässä on kyse, että en pääse suoraan omien tunnuksieni kautta sähköpostiini.
      Ja toinen asia on, kunja jos menen talbletillani sähköpostiini, niin meno sinne kestää kauan! Siellä ei tule OX jne... sivua.

      • se johtuu se hitaisuus vain siitä, minkä merkinen se sun liittymäsi on, mulla on maa
        -ilman hitain yhteys, joku ihmeen Sonera 3 G, vaikka sen pitäisi olla 4 G !!!! Sonera
        on häpeällinen liittymä, maailman HITAIN !!!!!!!! vaan en saa vaihtaa, äiti kun mak-
        saa sen kaiken.......onneksi, mutta saisi se edes kuunnella MUAKIN, joka sitä KÄYT
        -TÄÄ !!!
        ja sain tiedon tästä kaikesta vain pari päivää sitten.........ja kun se s-postini olisi niiiii
        -iiiiiiin tärkeä JUURI NYT !!!


    • joopa joo.........oma postilaatikkoni EI AUKEA !!!!!!!!! HÄVYTTÖMÄN TYHMÄÄ TÄLLAINEN TARPEETON NS. UUDISTUS, josta EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ !!!!! ke-
      nellekään käyttäjälle. Pitäisi opetella KYSYMÄÄN MUIDENKIN MIELIPIDETTÄ, EI VAAN JOIDENKIN KAPATTIEN SEKOPÄISYYTTÄ !!!!!!! KOSKA OMA POSTI AUKE-
      AA ?!?!?! ONKS SE MAKSULLISTA VAI ILMASTA ?!?!?!?!

    • Nyt pelittää!

      Nyt toimii s-postini! Vaihdoin gmailiin.
      S-postin käyttäjät, turhaan tuskailette s-postinne kanssa.

      Kiitos suomi24:n henkilökunnalle! Hyvää ja menestyksekästä jatkoa bisneksellenne!

    • Posti

      Postilaatikko ei ole toiminut kuin ajoittain viimeisen kahden viikon aikana. Sivu ei aukea ja välillä ruutuun tulee OX app suite kirjautumissivu (jokin järjestelmän ylläpitäjän työkalu)???

    • joo hyvä..minä en tosin pääse enään sähköpostiini ollenkaan tämän uudistuksen jälkeen.

    • nyt kyllä

      Meni persiilleen tämä uudistus.. Olen sen takia ollut suomi24 postissa kun se on ollut niin selkeä ja helppo jota tämä uusi ei edusta kyllä millään tavalla.. Vanha takaisin ja heti. Eikö se saapuneet osio voisi olla samanlainen kun ennenkin

    • pokemonkouluttaja1

      Millon vaihatte vanhan takasin? Aprilli meni jo.

    • Surkea

      Aivan paska! Pitää vaihtaa toiseen.

    • minnuu vituttaa

      mikä vitun älynväläys oli uudistaa vanha toimiva ja helppokäyttöinen posti tollaseen uuteen paskaan??????????????????????

    • patrolma

      Vanha sp takaisin! Oli paljon parempi kuin tämä uudistettu!

    • aivojumppaa

      Miten saan poistettua jo lähetetystä viestistä kuva liitteet ? Kun aiemmin aina tuli se roskis siihen viereen että sai kuvan pois. Nyt kun on lähettänyt kuvien kera postin ja avaa sen lähetetyt kansiosta niin ei tule mitään kohtaa millä liitteet saisi pois. Onko joku keksinyt miten poistetaan ? Tein vanhassa postissa usein niin että säästin tekstin mutta poistin liitteet koska ne veivät tilaa niin paljon että postiloota oli heti liian täynnä. Nyt pitää posti siirtää luonnoksiin, avata siellä ja sitten poistaa liitteet ja sitten taas tallentaa teksti.

    • Kökki

      Voi vittu että on perseestä ja kiitos kaikista mainoksista jota alkoi tulla uuden mukana. No nyt on aika vaihtaa.

    • Jäsen

      Mikä vittu teitä vaivaa että toimiva ja helppo piti vaihtaa tähän paskaan häh.

    • suoli24.fi

      Vittu pitäkää tunkkinne , Nyt tuli laatikon vaihto jos ei vanha tule takas.

    • tanja2

      just joo tosi kiva. Kyllä on sekava ja hankala käyttää. ENTINEN OLI SELKEÄ JA HELPPOKÄYTTÖINEN. Siksi tätä olen käyttänytkin kun on ollut selkeä ja helppo käyttää näki heti että mitkä on uusia saapuneita. TÄÄ OLI KYLLÄ HUONONNUS TÄÄ "PARANNUS"! VANHA TAKASIN!!

    • Vanha takasi!!!!!!!

      VITTU MITÄ PASKAA! Meni sitten s.posti vaihtoon. Kiitos vain -.-

    • HUOMIO!

      MITEN kauan meinaatte tätä paska versiota vielä langoilla roikottaa? Ymmärtäkää nyt että tämä on käyttökelvoton! Skaalaa väärin ja todella epäselvä. Kenkää koodarille ja kuva hesariin.

    • KuuMonkuu

      Ylimielistä toimintaa suomi24:n puolesta, eivät vaivaudu edes vastaamaan reklamaatioihin, tai tämänkin ketjun valituksiin. Kyllä muuta sisältöä poistetaan, mutta ei heitä koskeviin negatiivisiin asioihin saa vastausta. Vielä tätä kautta kysyn,vaihtuuko s-posti ennalleen vai joutuuko vaihtamaan.

    • Petynyt

      Suomi24 posti meni entistä hitaammaksi !! mistä johtuu? Ei ainakaan näin päivällä EI pääse kirjautumaan suomi24 postiin??

    • hannele 2

      Huono on nykyinen sähköposti,,,,,,sekava,,,,,,,, vaihdan sähköposti ositteen

    • -jenn

      Uudistuksen myötä sp:sta tuli käyttökelvoton, etenkin puhelimella uutta on mahdoton käyttää. Posti on todella hidas ja viestien lukeminen, sekä poistaminen vie niin paljon aikaa, että siihen täytyy varata kunnolla aikaa. Postin näkymä on sekava ja välillä kirjautuminen ei onnistu lainkaan. Miksei vanhaa versiota ole jo palautettu takaisin käyttöön?? Kai näin monen käyttäjän huonot arviot jotain merkitsevät? Ainakin niiden pitäisi, sillä jos vanhaa versiota ei saada takaisin, vaihdan toiseen sp:hen. Uskon myös monen muun näin tekevän ja osan tehneen jo! Nyt olisi ylläpidon hyvä aika alkaa kuuntelemaan käyttäjiään ja lopettaa nämä turhat uudistukset!!!

    • Tuuliainen1

      Eikö voi muuttaa takaisin entiseen hyvään ja selkeään suomi24 postiin.Miksi piti vaihtaa?????

    • SURKEAA PALVELUA!

      TIEDOKSI SUOMI24:LLE!
      Voin tulla auttamaan teitä pulaan joutuneita "asiantuntijoita" sekoittaessanne ja aiheuttaen vahinkoa monelle s-postin käyttäjälle.Teen kaiken ilmatteeksi hyvästä tahdostani.

    • suolihanuria

      parhaimmillaan. pikku ruudulta on vaikea lukea,koska pystyssä postit. suurennuksen jälkeen on yhtä larausta laidasta laitaan.
      v-mainen käyttää.
      ei voi sulkea/lopettaa ei-haluttua postia.

    • pete7

      Laittakaa se entisen suora toiminto, että (torju lähettäjän viestit). Smämmiä ja nigerialista ketjukirje tyyppistä postia tulee liikaa läpi muuten.

      • Voe vitt*

        Niipä sai nui ärsyttävät mainokset ym.pois häiritsemästä tärkeää postia.nyt joutunee vengslata monen mutkan kautta jos sittenkään onnistuu perkele vanhassa varaparempi tälläkertaa.mikä vika siinä edellissä oli? Kaikki alkoi kun poistettiin valitsekaikki ruutu että sai koko sivun kerralla poistettua tietenkin tärkeät jättäen, no tämä uusi on kuin myöhäinen aprillipäivän pila.ei naurata.


    • vanha takas

      Kyllä nyt täytyy tämä uudistus perua on tämä aivan kamalaa taistelua tämän "kauan odotetun uuden sähköpostin "ja pöh käyttö jos tämmöiseks jää niin etsin kyllä toisen postin ja vastauksia etusivulle hyvät uudistajat jääkö tämä uusi vai ei että voi hakea toiseen spostiin mitä nopeemmin ja lopetta vanhan suomi24 sen

    • hei oikeesti nyt!!!!

      Eihän tässä ole mitään järkeä kun roskapostitkin aukeaa automaattisesti!!!!! Ette voi olla tosissanne -.-

      • Olis kirveelle töitä

        Tosi on automaattisesti avautuu eikä voi poistaa kuten ennen lukematta roskaa!
        Samoin automaattinen poisto roskiksesta kadotettu johonkin,kun posti suljetaan!
        MIKSI? OI MIKSI?
        Eikö nämä nörtti ohjelmoijat tajua mitään järkevästä netin posti käytöksestä!
        HERÄTYS KEHITTÄJÄT !Automaattiseen roskapostin poistoon voitaisiin kehittää kohta missä saa roskiin kaikki englannin tai jonkun muun kieliset postit/roskapostit!
        Ainoa plussa uudessa postissa on laajakuva näyttö nyky koneille !!!!!
        Vanhat putkikone näytöt luultavasti jo raahattu kierrätykseenkin.
        (Iltarukous):Herra varjele meitä sähköpostin kehittäjiltä.


    • Eccu

      Voi prkle mitä uudistusta.Ihan kuralle meni.Irvokkainta on tuo robottikysely kun laittaa viestiä,spämmiä tulee laatikkoon ihan virtana.
      Kannattasko kuitenkin palata vanhaan TOIMIVAAN!

    • jc667

      Jaa, kyllä meikäläisen mielestä tuo on ihan paikkansa ansainnut. Ei ainakaan allekirjoittaneella ole valittamisen aihetta. Postia saa lähetettyä ja vastaanotettua, ja roskakori toimii. Mitäpä sitä muuta tarvitsee. Ulkoasukin on piristynyt. Kelepoo, sano.
      Mutta nämähän ovat makuasioita, kaikkia ei voi eikä kai pidäkään miellyttää.

    • MIKSI TULEE JATKUVASTI PÄIVITTÄIN YLI 10 ROSKA-TARJOUS POSTEJA,OSTA SITÄ,OTA LAINAA,OLET VOITTANUT SITÄ SUN TÄTÄ Y.M .Y.M? VANHAN POSTIN AIKAAN PYSTYI TORJUMAAN LÄHETTÄJÄN VIESTIT!! MITENKÄS NE NYT TORJUTAAN,HALUAN TIETÄÄ?? SAMAT LÄHETTÄJÄT PÄIVÄSTÄ TOISEEN!!OLEN VASTANNUT VIESTEIHIN JA KIELTÄNYT LÄHETTÄMÄSTÄ MONET KERRAT,MUTTA NIITÄ VAAN TULEE!! PITÄÄKÖ TÄSSÄ TURVAUTUA JURISTIN KAUTTA K.O. ONGELMAAN??

    • epäonnistunut täysin

      Missä on työvuoroni? missä on pomolta saamani viestit? missä on tärkeät työasioita- koskevat viestit? missä lähettämäni viestit? Ei ainakaan tässä uudistuksessa, helvetin kiva asioida oikeasti tärkeitä juttuja, kun viestit ei kulje. paskaposti kyllä tulee. Vaihtoon vaan, sittenpä kirjataan uusi s.posti-osoite lukuisiin eri järjestelmiin, papereihin, virastoihin, asiakkaille, jne. Nice. Tätä tuli käytettyä 10 vuotta, hyvästi tämä luukku..

    • MIKSI TULEE PÄIVITTÄIN N.10 ROSKA POSTI VIESTEJÄ SAMOILTA LÄHETTÄJILTÄ? OSTA SITÄ,OLET VOITTANUT SITÄ SUN TÄTÄ,OTA LAINAA,SAAT KALSARIT Y.M .Y.M. OLEN VASTANNUT JA KIELTÄNYT LÄHETTÄMÄSTÄ LUKUISIA KERTOJA,MUTTA AINA VAAN TULEE TÄTÄ SONTAA. VANHAN POSTIN AIKAAN PYSTYI TORJUMAAN LÄHETTÄJÄN VIESTIT!! MITENKÄS NYT TORJUTAAN?? HALUAN TIETÄÄ!! TÄYTYYKÖ OTTAA JURISTI AVUKSI HÄN VARMAAN TIETÄÄ LAKI PYKÄLÄT MILLÄ TAVALLA ROSKA-VIESTIT JA YKSITYISEN S-POSTIN HÄIRINTÄ LOPPUU!!

    • Mulkkutin

      Ompa mukavaa, On hävinnyt kaikki työpaikka haastattelut ja muut sähköpostit. Ei Aukee mikään..!!!!!

    • missä on mun vanhat postit olisi erittäin tärkeitä linkkejä.saisse örkki jumallattoman tiitityyn naiman kanin hanhen velipuelen kilin hattu.............

    • Näkemiin

      Aivan kauheeta sontaa tämä koko uudistus.
      Täysin käyttökelvoton joka tavalla.
      Ei hitto, jos mikään ei toimi mitenkään, miksi kukaan tätä enää käyttäis.

      En viitti edes sanoa klassista "kiitos ja näkemiin", kun ei ole mitään mistä kiittää.

      Näkemiin.

    • ei kökkä eiiiih tämä toimaa jo lähti eukoltakin työsopimuksen kopiot kuva linkit.voi entierä .....voi jörön kanki.mistähän noiden räpeltäjien jäljiltä vois löytyy ne veteraani viestitkin _2001-ettiä päin?

    • kysymys.........

      Haluan sulkea tämän firman s.postini ja avata toisen muualle. Löysin kohdan "Käyttäjätunnuksen poistaminen" mutta haluan vielä varmistuksen pääseekö sillä samalla painalluksella myös s.postitilistä eroon vaiko vain profiilista?

      Aika inhottavaa kun joutuu 10vuoden jälkeen vaihtamaan osoitteen ja ilmoittamaan sen miljoonaan eri paikkaan mutta pakko se on turvallisuussyistä tehdä. Sen verran typeräksi meni tuo roskapostihomma tässä firmassa.

      Aina varoitellaan "Älkää aukoko roskaposteja" mutta Suomi24 aukoo ne automaattisesti.

      Äärimmäisen fiksu uudistus.

    • tuulimarja

      Peestä koko uudistus. Miten saa torjuttua kaikenmaaliman mainos ym. roskat

    • voihan dornaado

      KUKA ODOTTI???? EMME AINAKAAN ME KÄYTTÄJÄT. MIKSI SELKEÄ = TOIMIVA SYSTEEMI MENTIIN PILAAMAAN JONKUN "KEKSIJÄ PELLEN HEUREKA-IDEALLA"

    • poistun

      Miksi pitää uudistaa kun vanha toimii suht hyvin, en kyllä tajua.
      No, kohta taas "uudistetaan"

    • prkl!

      Onneksi olkoon Suomi24. Olette onnistuneet luomaan kanasalaatista kananpaskaa. Yrittäkää äkkiä korjata luomuksenne, muuten hukutte paskaanne. 99% tänne kirjoittaneista on sitä mieltä, että homma meni päin p*******. Roskapostin määrä ei vähentynyt, sivuista tuli hitaat ja viestejä ei pysty selaamaan kunnolla. Tätäkö me odotimme?

      Kaiken huippu on se, ettette edes vastaa mihinkään.

      Mulla on töideni takia monta eri s-postia ja tätä olen käyttänyt eniten. Nyt on kaksi vaihtoehtoa, lopettaa tämän käyttö ja ilmoitella sadoille ihmisille uusi posti tai odottaa, että tätä pystyy jälleen käyttämään. Pitkään en voi harkita...

    • Ottaa päähän...

      Kyllä olis helevetin kiva maksaa laskujakin! Mutta kun en toimi8

    • nyt oikeesti

      Mun roskapostiin menee juttuja jotka eivät kuulu sinne ja ovat ennen tulleet ihan normaalisti???? Vanha takasin ja äkkiä.

    • Vanha takaisin

      IHAN PASKA!!!!!!!!!!!!! Kaikkea muuta kuin helppo käyttää. En löydä enää vanhoja viestejäkään.

    • Sepi100

      Jos joku on saanut uuden toimimaan, niin pystyykö ohjaamaan toiseen osoitteeseen postit? Ei tarvitsisi päivittää joka paikkaan uutta osoitetta, ja ongelmatilanteessa suomi24:ään tulleet postit ohjautuu kopiona toiseen laatikkoon, joka toimiii.

    • hermot män

      ROSKAPOSTINLÄHETTÄJIEN ehdoilla tehty uudistus, tosi SURKEE.

    • menetetyt lähetetyt

      Rakas suomi24 on poistanut KAIKKI lähetetyt sähköpostiviestini, ei vain vanhoja sähköposteja vaan KAIKKI mitä olen koskaan lähettänyt, nekin mitä lähetin vasta viime viikolla. Ihastuttava suomi24 olisi voinut ilmoittaa tällaisesta törkeästä viestien varastamisesta esimerkiksi etukäteen hmm.. mitenkäs muuten kuin vaikkapa..mietitääs vähän.....no vaikka SÄHKÖPOSTILLA. Ihanat suomi24:n tekijät ilmeisesti luulevat ettei kukaan halua säilyttää sähköposteja joita käyttäjät ovat lähettäneet esimerkiksi heille rakkaille ihmisille ja ettei lähetetyillä viesteillä nyt oikeasti ole minkäänlaista arvoa. nehän ovat vain sanoja joita et saa enää koskaan takaisin. mitäs väliä sillä on. kiitos mahtava suomi24 kun tuhosit kaikki minulle äärettömän tärkeät lähetetyt sähköpostini. tämä toi suurta iloa päivääni.
      menetätte myös yhden pitkäaikaisen käyttäjän tässä samalla.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      56
      4555
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3366
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2900
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2741
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      143
      2316
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2093
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      167
      1789
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      611
      1684
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1580
    10. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      92
      1448
    Aihe