Kolmosille nimet:)

Kohtaäippä

Eli odotan kolmosia 2 tyttöä ja 1 poika. Olen 5 kuulla ja olen miettinyt mitkä nimet antaisin lapsille. Olen ajatellut Joonas, Jani ja Juulia miltä kuulostaa? Saa ehdottaa kivoja nimiä:)

16

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammiii

      Jani on aika kökkö noiden pidempien nimien rinnalla, mieluummin Jasper, Jesper, Justus, Johannes, Jeremias...

    • sammiiii

      Tai kaikille lyhyemmät nimet:

      Jani
      Jimi
      Juuli

      Joni
      Jere
      Jenni

      Jami
      Jiri
      Jessi

    • NiMiStö

      Joe, Jim &Jane

    • isoäipäksi tulos

      Juuso, Janna Juulia, Matias, Topias. Joonas Tuomas? Joel?

    • nbvcrtyuikl dftjk,

      TÄH 2 tyttöä ja 1 poika Joonas, Jani ja Juuli???

      Varmaan kaksi poikaa ja tyttö eli:

      Joel, Juho ja Juuli
      Ilari, Iiro ja Iines
      Aatos, Aleksi ja Alma
      Kasper, Konsta ja Kaisla
      Miko, Miika ja Mette
      Viljo, Väinö ja Vilma
      Rainer, Rauli ja Roosa
      Eino, Eetu ja Elisa

    • muita

      Joosua, Jaro ja Jinna
      Lari, Leevi ja Lisse
      Tarkko, Timpe ja Tuua
      Sasu, Sepi ja Silla
      Aksa, Alpi ja Annu

    • niminiminimi

      Leenu,Liinu&Aku

    • ehdoitukseni :)

      Anna, Armi ja Varvi

    • iisq

      Kasper, Jesper ja Juulia. : D

    • srsl

      Kaikki nimet eri kirjaimella. Epäselvyyden vuoksi (Odotat 2 tyttöä ja 1 poikaa. Jani, Joonas ja Juulia ei täten käy, anna tytölle tytön nimi.) Anniina, Emil ja Henri / Jos menit sekasin sukupuolissa, niin Anniina, Emilia ja Henri.

    • hdfg

      Tatu, Tessa ja Tinja.

    • yks vaan

      Moi nimi asia on kai jokaiselle mielipidekysymys. Pääasia on että itse pidätte nimistä. Minä antaisin ehkä selvästi erottuvat nimet, joissa olisi jotain samaa, esim ovatko lyhyviä vai pitkiä alkavatko vakaalilla(a,e,i,o,u,y,ä,ö) vai konsonantilla. Toivon kaikkea hyvää odotukseen, ja jos nimiä ei ole pakko antaa heti voi lapsesta tulla mieleen joku nimi.

      Meillä kahden lapsen etunimi on se jota jo raskausaikana mietin, koska oli vaikea enää vaihtaa kutsuma nimeä, kun oli ajatellut tiettyä nimeä, no 2 nimeksi tuli sitten nimet joille lapset näytti vauvoina.
      Itse pidän vanhanaikaisemmista nimistä kuin sinä, noista Joonas on suosikkini, sitten Juulia ja Jani.

    • !!!

      Laittaisin mieluummin eri kirjaimilla nimet.

      Amelia, Viola ja Joel
      Olivia, Juulia ja Leo
      Olivia, Viola ja Julius
      Anna, Maria ja Johannes
      Janni, Juulia ja Joonas

    • Keppuli

      Miksi nimet pitäisi alkaa samalla kirjaumella. Mileuummin eri kirjaumilla, muuten on vähän WT...

      • ABC...

        Kysymys Keppulille:

        Mikä on KIRJAUM ???

        Ennen kuin alkaa arvostella muiden ehdotuksia ja mieltymyksiä, kannattaisi opetella kirjoittamaan ihan normaalit suomalaiset sanat oikein !!


    • taasnäitä

      Provo.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe