65 ikäisen juhlat

Lassi..

Sanoin vaimolle, että ei sitten mitään juhlia. Lupasin ostaa partabalsamin,
jonka voi antaa aamukahvilla.

Hän kutsui koko suvun ja piti oikein kunnon "itketysjuhlat". En ole koskaan
tykännyt juhlista. Minulta meni ihan plörinäksi.

Eikö akka ymmärrä, että minä haluan tavallisen arkipäivän enkä mitään
juhlimista vai onko se niin kateellinen, kun minulla menee hyvin tyttären
perheen kanssa ja hänen suhde tyttöön on vähän kieroutunut.

6

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ____ö

      Jaa, vai niin.

      • posari

        On vaimo sitten veemäinen jos toimii vastoin tahtoasi. Ei ne suvun välit tollai parane. Muuten, en minäkään pidä juhlakaluna olosta, en huomion keskipisteenä olosta.


    • Tohvelisankari?

      Olisit antanut vaimon pitää juhlta ja häipynyt maisemista juhlien ajaksi :).

    • Juhlafriikki

      Tasan ei mene onnen lahjat. Minä olisin onnesta soikeana jos joku järkkäisi mulle kunnon juhlat. Aikanaan olin se, joka niitä perheessä ja perheelle järkkäili, mutta aikansa kutakin. Kukaan ei ole koskaan järkännyt mulle, on se niiin väärin.

      Aika metkaa muuten on, että juhla-aihe häiritsee joittenkin ihmisten sielunelämää niin kovasti. Juhla on irtiotto arjesta, jotakin muuta kuin tasaista ja kuolettavaa ja jokapäiväistä pakertamista samaan tahtiin päivästä ja vuodesta toiseen.

      Juhlan tarkoitus on nostattaa mieltä, tarjota ilon pirskahduksia ja muistoja, jotta jaksaa sitten taas sitä jokapäiväistä. Hyvä juhla-aforismi onkin: elämää ovat ne hetket, jotka muistat. Mulla on niitä aikamoinen 'läjä' takana.

      • sammahär.

        Samma här. En yhtään tykkää juhlakaluna olosta, luulen, mutta olisin oikeesti otettu jos joku järjestäis mulle yllärijuhlat. Tai oisin ja oisin :-/

        Eiköhän tuo kalu-olokin onnistuisi. Enkä usko että oisivat mitkään pillitysjuhulat.


    • Tykkäsin ajatuksesta

      Olen ollut kerran iloisen rempseissä 70-vuotisjuhlissa, joissa juhlakalu sanoi, että hän haluaa olla itse mukana omissa juhlissaan ja sitten kun viimeinen 'juhla' koittaa, saa vain saattaa pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe