Moiro

Rugaru

Häivyn. Lopullisesti

20

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko aito? (Anteeksi tämä kysely, mutta sateenkaarirunkkari on nyt pari päivää ollut hiljaa...) Miksi kaikki ovat lähtemässä? :( Kaikilla jokin kevät-masennus. (Ainakin minulla.)

      Noh. Jos olet aito, niin: Heippa! Toivottavasti eksyt vielä tänne netin oudommallekin puolelle.

      • Koska kaikki ovat yksisama henkilö monessa persoonassa, hänelle on kehittynyt persoonia ja niitten mukana hän on puhunut ja kiistellyt jopa itsensä kanssa.
        Kurpizzaiseni, etkö ole huomannut tätä, ei ole mitään vakkareita? Kaikki vain yksi sama henkilö >D. Anteeksi kun kerroin totuuden.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Koska kaikki ovat yksisama henkilö monessa persoonassa, hänelle on kehittynyt persoonia ja niitten mukana hän on puhunut ja kiistellyt jopa itsensä kanssa.
        Kurpizzaiseni, etkö ole huomannut tätä, ei ole mitään vakkareita? Kaikki vain yksi sama henkilö >D. Anteeksi kun kerroin totuuden.

        Vinhaa. XD Kuinka paha persoonallisuushäiriö täytyy olla, että tyyli vaihtelee IT:n, ET:n, oceanin ja korpin välillä? Plus vielä muutkin vakkarit. Prepper, ET ja lomatoyt... XD Kaikki persoonat ovat omalla tavallaan mukavia, joten taidan siltikän jäädä tänne. XD

        Älä huoli pikku raikkari, ei minusta niin helpolla eroon pääse.


      • kurpizza kirjoitti:

        Vinhaa. XD Kuinka paha persoonallisuushäiriö täytyy olla, että tyyli vaihtelee IT:n, ET:n, oceanin ja korpin välillä? Plus vielä muutkin vakkarit. Prepper, ET ja lomatoyt... XD Kaikki persoonat ovat omalla tavallaan mukavia, joten taidan siltikän jäädä tänne. XD

        Älä huoli pikku raikkari, ei minusta niin helpolla eroon pääse.

        Onko kukaan muuten nähnyt sitä korppia? Hän on taas kadonnut! Ja hän myös tappoi roolipelin poissaolollaan!


      • kurpizza kirjoitti:

        Vinhaa. XD Kuinka paha persoonallisuushäiriö täytyy olla, että tyyli vaihtelee IT:n, ET:n, oceanin ja korpin välillä? Plus vielä muutkin vakkarit. Prepper, ET ja lomatoyt... XD Kaikki persoonat ovat omalla tavallaan mukavia, joten taidan siltikän jäädä tänne. XD

        Älä huoli pikku raikkari, ei minusta niin helpolla eroon pääse.

        Mutta etkö näe? Osaan montaa kirjotus tyyliä. Lisäksi nämä kaikki käyttäjät ovat minun ja pureudun rooliini todella hyvin. Joskus olen uskonnollisessa roolissa, joskus taas ateistin roolissa. Mikä tahansa rooli ei ole minulle mahdotonta. Puhun jopa uskottavuuden takia itseni kanssa. Riitelenkin uskottavuuden takia itseni takia, etkö nyt huomaa, että kaikki mitä tulen tähän kirjoittamaan on jotain: "Minä en ainakaan ole Rainbow Dash120, en osaa vain myöntää roolissani sitä että olen esim. Siiliö tai Ocenia. On kyllä hauskaa paljastaa tämä kun Kurpizza tajuaa, että on puhunt kokoajan vain minun kanssa :D ja parin randomin kanssa.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Mutta etkö näe? Osaan montaa kirjotus tyyliä. Lisäksi nämä kaikki käyttäjät ovat minun ja pureudun rooliini todella hyvin. Joskus olen uskonnollisessa roolissa, joskus taas ateistin roolissa. Mikä tahansa rooli ei ole minulle mahdotonta. Puhun jopa uskottavuuden takia itseni kanssa. Riitelenkin uskottavuuden takia itseni takia, etkö nyt huomaa, että kaikki mitä tulen tähän kirjoittamaan on jotain: "Minä en ainakaan ole Rainbow Dash120, en osaa vain myöntää roolissani sitä että olen esim. Siiliö tai Ocenia. On kyllä hauskaa paljastaa tämä kun Kurpizza tajuaa, että on puhunt kokoajan vain minun kanssa :D ja parin randomin kanssa.

        Kerrohan meille sitten Taolaisuudesta, kun noin hyvin osaat minua matkia. Jos en osaa sanoa mitään, mitä sinä et osaisi, oletan, että kävit wikipediassa ja keksin jonkun muun aiheen... Nyt tiedän. Kerrohan, mitkä olivat Valarin nimet.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Koska kaikki ovat yksisama henkilö monessa persoonassa, hänelle on kehittynyt persoonia ja niitten mukana hän on puhunut ja kiistellyt jopa itsensä kanssa.
        Kurpizzaiseni, etkö ole huomannut tätä, ei ole mitään vakkareita? Kaikki vain yksi sama henkilö >D. Anteeksi kun kerroin totuuden.

        Discliket omiin kommenteihin lisää myös uskottavuutta :D


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Mutta etkö näe? Osaan montaa kirjotus tyyliä. Lisäksi nämä kaikki käyttäjät ovat minun ja pureudun rooliini todella hyvin. Joskus olen uskonnollisessa roolissa, joskus taas ateistin roolissa. Mikä tahansa rooli ei ole minulle mahdotonta. Puhun jopa uskottavuuden takia itseni kanssa. Riitelenkin uskottavuuden takia itseni takia, etkö nyt huomaa, että kaikki mitä tulen tähän kirjoittamaan on jotain: "Minä en ainakaan ole Rainbow Dash120, en osaa vain myöntää roolissani sitä että olen esim. Siiliö tai Ocenia. On kyllä hauskaa paljastaa tämä kun Kurpizza tajuaa, että on puhunt kokoajan vain minun kanssa :D ja parin randomin kanssa.

        Raippari, Raippari...

        Tämä on ensimmäinen kerta, kun puhun sinulle kunnolla. Hämmästyttävää. Kerta olet ocean, niin osaat varmaan kertoa, miksi hän kirjoitti kuulumisiin: "PALLOKALA!"


      • siilio kirjoitti:

        Kerrohan meille sitten Taolaisuudesta, kun noin hyvin osaat minua matkia. Jos en osaa sanoa mitään, mitä sinä et osaisi, oletan, että kävit wikipediassa ja keksin jonkun muun aiheen... Nyt tiedän. Kerrohan, mitkä olivat Valarin nimet.

        Juu, tokihan (oon kai hullu kun puhun itteni kanssa :D mut vältän epäilykset)
        Manwë Súlimo, Ulmo,Irmo,Námo,Tulkas,Aulë Mahal,Oromë Aldaron.


      • rainbowdash120
        kurpizza kirjoitti:

        Raippari, Raippari...

        Tämä on ensimmäinen kerta, kun puhun sinulle kunnolla. Hämmästyttävää. Kerta olet ocean, niin osaat varmaan kertoa, miksi hän kirjoitti kuulumisiin: "PALLOKALA!"

        Koska PALLOKALA! :OO


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Koska PALLOKALA! :OO

        Vastaus?
        Mihin se liittyy?


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Koska PALLOKALA! :OO

        Hei raippari, (mikä se muuten on?) jos todella olet minä, menepä kirjoittamaan kuulumisiini "moi" tunnin sisällä. Sitten kahtotaan, kuka nauraa. Osoita puhuvasi totta: matki ensin Siiliötä, sitten Oceania ja sitten minua.


      • icepicked kirjoitti:

        Hei raippari, (mikä se muuten on?) jos todella olet minä, menepä kirjoittamaan kuulumisiini "moi" tunnin sisällä. Sitten kahtotaan, kuka nauraa. Osoita puhuvasi totta: matki ensin Siiliötä, sitten Oceania ja sitten minua.

        En minä tiedä. Ensimmäinen lyhyt nimi nimimerkistä "Rainbowdash120" Olen laiska kirjoittaja.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tiedä. Ensimmäinen lyhyt nimi nimimerkistä "Rainbowdash120" Olen laiska kirjoittaja.

        Sehän on ennen lyhennetty "SP120" tai "RD120", koska sateenkaaripyyhkäisy...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sehän on ennen lyhennetty "SP120" tai "RD120", koska sateenkaaripyyhkäisy...

        Ai niin. XD Kaikki kuitenkin ymmärtävät. Kai?


    • Kurpitsa.

      Hyvä että häivyt. Toivottavasti köysi kaulassa!!!

    • Ei täältä kukaan pääse pois. Monet ovat sanoneet lähtevänsä, mutta ovat tulleet takaisin. Olen huomannut sen jo kauan sitten.

    • Itseasiassa ainakin kaikki piece&lovet ja nää häipyi. ErNu kävi vielä talvella kääntymässä täällä ilmeisesti, mutta niin.

    • motari

      Miksköhä gaiggi lähdee?!?! Tääl olevat leimaa ittensä netissä suomen surkeimmaksi paskaksi. Ite oon iha läpäl tääl ja kai mut voi paskimmaks trokariks laskee mut siin syy miks gaiggi lähdee!

    • näh, en ole mihinkään menossa ja kohta kaksi vuotta (!) pyöriny tääl.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe