Onkohan täällä Pohjanmaan seudulla asuvia wiccoja? Olisin kiinnostunut tapaamaan, ja keskustelemaan muiden uskontoon kuuluvien kanssa.
Pohjanmaalla asuvia wiccoja?
8
247
Vastaukset
- Akitu
Täällä olisi ainakin yksi! Seinäjoelta olen kotoisin : )
- Wenet
Täällä myös yksi! Seinäjoelta!
- EPBoS
Kuinkahan paljon Pohjanmaan alueelta löytyy wiccalaisia? Itse olen muutaman vuoden tätä wiccalaisuutta miettinyt ja nyt tullut siihen tulokseen, että tää on mun juttuni. Olisi kans kiva joskus tavata muita. Seinäjoelta myös olen.
- Akitu
Pitäisi joskus yrittää järjestää jonkinlaista tapaamista pohjanmaan (tai Seinäjoen alueen) wiccalaisten kanssa!
- Alanea
Vaasasta löytyy ainakin yksi
- Vedentaitaja
Täällä kans vaasalainen!
- Järkitalles
Nurmoosta ei löydy niin pahasti höyrähtaneitä!
- JHVHistherealtruth
Ette ymmärrä mihin olette itsenne antaneet, vääryyden siteisiin.
Näitä entisiä wiccoja jne löytyy läjittäin mielisairaaloista ja milloin mistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849