Automaatti neoni siis ja joka päivä saa käynnistellä naapurin "buusterilla".. jos ajaa 20km käynnistyy seuraavana päivänä,mutta jos ajaa vain 5km ei käynnisty.. ovet laittanu lukkoon vain kätösin napista alas tai jättänyt yöksi auki kokonaan...ajonesto laitteen sulakkeen,joka on ovien yhteydessä/keskuslukon yhteydessä..olen ottanut irti ja sekään ei auta...ja ihan hupia ei viitsisi ajella jotta akku latautuu kun viehän tuo kaupungissa bensaa enemmän kun tarpeeks..akkukin on 2kk sitten vaihdettu.. ja sit sivu kysymys joka tietää tarkemmin,mikä on jakopään hihnan vaihtoväli?tai kuinka pitkään maksimissaan vanhalla hihnalla uskaltaa jaa,kokemuksia milloin pätkäsee ittensä?
Chrysler neon -97 kuluttaako ajonesto akkua vai miks tyhjenee?
angela833
1
173
Vastaukset
- käynti mittauksessa
diodisilta,virtalukon pohja noin aluksi.mittari akunnavanväliin niin näkee ns 0 kulutuksen el ipaljon amppereitasyö /ja mitata navoista jännite koneen käydessä.lataa akku ainakin erillisellä akkulaturilla kunnollatäyteen..akkua kyllä veikkaisin j.remmi n 5-6v tai 168 tkm kumpi tulee ensin täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996