Menin sitten poistamaan jonkun ohjelman ja nyt ei äänet kuulu =/
Kone ilmoittaa että uusi laite löydetty ja yrittää asentaa sitä, mutta ei mulla ole mitää levyä missä ne ajurit olis.
Onko mitään tehtävissä?
Hitto että ottaa päähän 8(
poistin äänet
6
364
Vastaukset
- kkk
Palautus pisteestä saat takas mtä oli silloin kun vaikka vimeinen piste on luotu.Kannattaa ainakin kokeilla
- Touhu Tiina
sitä palautusta mistään =/
tää on win2000.
Kerran aikasemmin kun sähläsin ja tarvitsin sitä, niin löysin sen kauhealla vaivalla ja sitten se ilmoitti että ei ole mitään pv mihin palauttaa.
Kele. - varmuuskopiot
Touhu Tiina kirjoitti:
sitä palautusta mistään =/
tää on win2000.
Kerran aikasemmin kun sähläsin ja tarvitsin sitä, niin löysin sen kauhealla vaivalla ja sitten se ilmoitti että ei ole mitään pv mihin palauttaa.
Kele.Apuohjelmat - järjestelmätyökalut - varmuuskopiot
mutta ellet ole tehnyt niitä niin ei niitä sitten ole.
Mene laitehallintaan ja sieltä pääset hakemaan uuden ajurin jos olet sen vahinkossa poistanut.
Niin hae sieltä se laite ja ominaisuudet homma pitäisi sujua. - Touhu Tiina
varmuuskopiot kirjoitti:
Apuohjelmat - järjestelmätyökalut - varmuuskopiot
mutta ellet ole tehnyt niitä niin ei niitä sitten ole.
Mene laitehallintaan ja sieltä pääset hakemaan uuden ajurin jos olet sen vahinkossa poistanut.
Niin hae sieltä se laite ja ominaisuudet homma pitäisi sujua.en tietenkään ole ollut niin fiksu.
Edellinen käyttis antoi tehdä moisen homman eikä siihen pitänyt itse tehdä varmuuskopioita. Kai ne oli tehty ostettaessa, en tiedä.
Miten saan tietää mikä se äänikortti on nimeltään että voisin etsiä sen ajurit manuaalisesti? - varmuuskopiot
Touhu Tiina kirjoitti:
en tietenkään ole ollut niin fiksu.
Edellinen käyttis antoi tehdä moisen homman eikä siihen pitänyt itse tehdä varmuuskopioita. Kai ne oli tehty ostettaessa, en tiedä.
Miten saan tietää mikä se äänikortti on nimeltään että voisin etsiä sen ajurit manuaalisesti?Kyllä se pitäisi laitehallinnassa näkyä siinä missä on se "ämyrin kuva" klikkaa sitä oikealla ja ominaisuudet.
Myös ohjauspanelinkautta sen löytää ÄÄNET
Voit mys imuroida ohjelman everest mikä näyttää mitä koneesi on syönyt.
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en
Onnistuu myös aida32 nimisellä ohjelmalla mikä on vanhempi versio everestistä
- Touhu Tiina
Löysin ne äänet!
Ja ihan itse. Tosin vahingossa eli en osaa kertoa että mistä ne löytyi =)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117