Aikoisin hankkia Wacom Intuos pen -piirtopöydän Citymarketin verkkokaupasta http://www.citymarket.fi/shop/ProductDisplay?directLink=true&urlRequestType=Base&productId=344571&catalogId=4444&categoryId=11054&errorViewName=ProductDisplayErrorView&urlLangId=22&langId=22&top_category=&parent_category_rn=&storeId=4444
olisi muutama kysymys:
1. Mitä ovat nämä "mukana tulevat apuohjelmat"?
2. Mistä nämä apuohjelmat voi ladata (wacomin sivuilta kai mutta mistä sieltä) ja kuinka se tapahtuu käytännössä?
3. Miten ajurin asennus hoituu (luin jostain engl.kielisestä manuaalista netissä että "On Windows 8, Windows 7 and Vista operating systems,
the driver installs when
Intuos is connected to
your computer for the first time."
Joten, ajurit siis asentuvat itsestään eikä tarvitse tehdä itse mitään niiden suhteen? Jossakin kohtaa manuaalissa käsketään ottamaan antivirus ajurin asennuksen ajaksi pois päältä mutta eikö se ajuri pitänyt asentua automaattisesti heti kun laite kytketään kiinni koneeseen?
Siinäpä ne olivat
Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista
Wacom Intuos pen, en & es
miten on...
1
138
Vastaukset
- niin ja lisäksi...
vista home premium käyttiksenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838