Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hengenahdistusta ja palantunnetta koivusta

JooPee

Tuleeko muille hengenahdistusta ja palantunnetta kurkussa siitepölyistä tai muista allergioista? Itselle tulee ja se on todella piinaavaa. Perus antihistamiini ei tunnu riittävän :/ Millä ootte saanu apua?

5

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneli8

      Tulee hengenahdistusta, koska mulla on allerginen astma. Mulla auttaa astmasuihkeet.

      Suosittelen varaamaan ajan astmahoitajalle keuhkopuhallustesteihin.

    • JooPee

      Kävin puhallustesteissä ja sain loistavat arvot. Ahdistava kohta onkin tuossa kurkun päässä/kurkussa. Keuhkoissa ei ollu mitään vikaa.

    • Zanttuliini

      Mulla on aivan sama tilanne ahdistava tunne kurkunpäässä ja tuo palantunne myös. Lisäksi kuiva yskä ja nenä ihan tukossa. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuu allergiasta: koivu ja timotei. Määräsi antibioottikuurin ja revitelle allergialääkkeitä.

    • hätsiuh

      Mulla on buventol suihke jota käytän hengenahdistukseen vaikka mulla ei ole todettu astmaa sain sen tk:sta. Hengitys ei mulla vingu mutta väliilä tuntuu että kurkun yläosa turpoaa tai on niin ärtynyt ja silloin vetelen siitä pari suihkausta. Nyt tosin ei tunnu hyvin auttavan. Joten kyse ei ilmeisesti ole ahdistuksesta keuhkoissa ts siitä että hengitystiet olisi ahtaalla vaan kurkunkannen limakalvo ärsyyntyy allergeeneista, samalla tapaa kuin flunssassakin taudinaiheuttajista. Välillä äänikin menee käheäksi.
      Nenäsuihkeet vois vaikuttaa myönteisesti aattelin itse kokeilla niitä nehän valuu kurkkuunkin. Tosin niitäkin. Glinor suihke ei sopinut ainkaan vain sain hirveen aivastelu kohtauksen. Kurkkupastilleja tulee syötyä rasiakaupalla. Lääkärissä voisit pistäytyä.

    • jummero

      mulle tulee kanssa palantunnetta ja ahdistusta koivun siitepölystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe