Caddy takalaakereiden kestävyys

Caddymies

Kuinka muilla on kestäneet caddyn takalaakerit, omalla ajettu nyt n.121tkm ja katsastuksessa huomasivat oikeanpuoleisen takalaakerin olevan väljä. Sinne menee taas laakkoselle n.400€. Käytän laakkosta, koska sieltä saan kahden vuoden takuun laakerille. Vasen puoli vaihdettiin tasan vuosi sitten, silloin mittarissa n.105tkm.

Taitaa olla tyyppivika?
Muuten hyvä auto, ei syö öljyä (niin kuin vaimon yaris) eikä muitakaan murheita :)

4

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cadisti

      Mulla on jo toinen Caddy menossa. Vanhemman 140 tuhatta ajetun annoin eteenpäin, eikä siinäkän ollut laakereissa mittään vikkoo.

    • pali3

      juu mulla on toinen väljä ajettu 161000,onko se vaihdettava eikö voi kiristää

    • hinta/kestävyys

      MUlla on yksi takalaakeri tai oikeastaan koko napa vaihdettu lukemilla 360 tkm.
      Muut ovat vielä alkuperäisiä, vaikka mittarissa on nyt 405 tkm, mutta mulla onkin semmonen ikiliikkuja tojo. JOs taas käytetään liian halpaa alihankkijaa, niin ei kestä pitkään. Onhan noita Fiateissakin mennyt jo reilun 20 tkm:n ajon jälkeen.

    • Ei kestä ei

      Uusissa Transporttereissa takapyörän laakerit kestää vajat 40000km.
      Firmassamme on menossa viimeiset Transportterit, nyt vaihdetaan Transitteihin, paljon huolettomampi ja kestävämpi auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe