SM seksin harrastajia?

harrastaja4

Kuinka paljon täällä on SM seksin harrastajia? Kertokaa kumpi osapuoli olette, siis kumpi alistuu ja kumpi on alistaja? Millaisia juttuja teette? Noin niin kuin yleisellä tasolla.

99

7136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhmuri1

      tässä ilmottautuu nainen joka tykkää olla alistuneena ja tykkään perinteisistä selkäsaunasta. remmi on suosikki, mutta myös vitsakin on hyvä

      • ilmoittaudu sitten!


      • avokämmenellä pystyy konroillomaan paremmin selkäsaunan,
        kun tuntee pepun kuumuuden


      • Mistäpäin suomea olet?


      • olen 46 mies alustan naiset


      • AK.OK

        Ihanaa, missä olette kaikki samanlaiset piilossa. Minäkin haluan piiskata.


      • Minä haluan saada piiskaa mutta missä sinä asut?


      • Anonyymi

        Missä sinä asut?Vaikka minä itse haluan saada piiskaa ja olen masokisti minä voin anna sinulle piiskaa koska piiskattu perse on kaunis!


      • Anonyymi
        volli001 kirjoitti:

        olen 46 mies alustan naiset

        Formatoit?


    • Harrastasihan tuota kun löytäisi ensin sen orjattaren...

    • svensken

      Minä olen se masokistimies joka halua saada piiskaa ja kaikenlaisia nöyrytystä ja alisumista,sidottuna kahleissa.Saat tiputtaa sulattu steariinikin,pannaa pyykkipoikia!

    • T:poika23

      Oleb sub kouluttajan "kynsissä" - kaikki kävi kuin tanssi.. master45 ja minä 23v. Siis mies ja poika kuten minua lievimmillään kutsutaan.
      Vajaan puolenvuoden aikana, kerinnyt jo tapahtua kaikenlaista ja vauhti tulee kuulemma kesän myötä kiihtymään "koulutuksen" ja muunkin suhteen.

      Todennäköisesti jos Master lukee tämän tai kerron, että täällä piipahdin - ei hyvää seuraa...

      Saapa nähdä mitä tuleva kesä ja siitä eteenpäin seuraa....pelon, kiihkon vallassa tässä eletään. Ja tieto ettei Masteriltani keinot lopu ja mielikuvitusta riittää, vaikka muille jakaa.......
      Vappuna ja sitä seuraavana viikonloppuna jatkuu- mitä sen vain Hän yksin tietää.

      • nöyryytämua

        Kuulostaa mahtavalta.Itse olen nelikymppinen alistuva mies ja jatkuvassa haussa 50-60v Lady Domina.


      • Ratsastaja 50+
        nöyryytämua kirjoitti:

        Kuulostaa mahtavalta.Itse olen nelikymppinen alistuva mies ja jatkuvassa haussa 50-60v Lady Domina.

        Millaista alistusta haluat? Haluatko olla kenties ratsuna.Joko nelinkontin tai olkapää ratsuna? Haluatko piiskaa tai kannuksia ratsastajaltasi?


      • nöyrämies
        Ratsastaja 50+ kirjoitti:

        Millaista alistusta haluat? Haluatko olla kenties ratsuna.Joko nelinkontin tai olkapää ratsuna? Haluatko piiskaa tai kannuksia ratsastajaltasi?

        Minä voin ryömiä alasti nelinkontiin kun sinä ratsastat ja annat minulle piiskaa mutta ei sellainen paikka että polvet menevät rikki!


      • orjamies1
        Ratsastaja 50+ kirjoitti:

        Millaista alistusta haluat? Haluatko olla kenties ratsuna.Joko nelinkontin tai olkapää ratsuna? Haluatko piiskaa tai kannuksia ratsastajaltasi?

        Minä tykkään olla nelinkontin. Piiskaa tukevasti ja kannuksia. Tarkemmin ottaen tykkään että ei olisi niin paljon ennakkoon päätettyä sitä voi sitten keksiä lisää... Tietysti pitää olla jotkut rajat ettei innostu sellaiseen mistä toinen ei pidä.


      • Ratsastaja 50+ kirjoitti:

        Millaista alistusta haluat? Haluatko olla kenties ratsuna.Joko nelinkontin tai olkapää ratsuna? Haluatko piiskaa tai kannuksia ratsastajaltasi?

        Ota minut alistettavaksi. Saat tehdä mitä haluat


      • masokistimies
        rottinkipiiska kirjoitti:

        Ota minut alistettavaksi. Saat tehdä mitä haluat

        Sinä Rottinkipiiska

        Kuka sinä vastat ja mitä sinä tarkoitat?


    • allapäin

      Masterista subiksi.

      Aloitimme vaimoni kanssa varovaisesti bondage leikit 70-luvun alussa. Muutaman avioliittovuoden jölkeen.

      Silloin, tällöin sidoin vaimoani vaihtelevasti sekä osana esileikkiä, että varsinaisen yhdynnän aikana.
      Alun epäröinnin jälkeen hän lähti aidosti mukaan juttuun.
      Raippaa hän ei hyväksynyt.
      Sessioiden tiheys vaihteli mutta hiljalleen ne tihenivät.

      80-luvulle tultaessa aloimme vaihtelemaan rooleja. Vaimoni oli helppo aloittaa koska hän tiesi tasan tarkkaan sitomisen ja sidottuna olemisen.

      Nyt, viimeiset reilu 10 vuotta olen minä ollut "tossun alla".
      Vaimoni on nyt lähempänä 7-kymmentä kuin 6-kymmentä ikävuotta ja hallitsevassa roolissaan hän pystyy täysin toteuttamaan mielitekojaan ja samalla suomaan minulle alistetun, sidotun, kiusoitellun ja kiusatun miehen nautinnon pari kertaa viikossa.

      Epäilen vahvasti, että vetäytyminen tiukkapipoiseen seksiin merkitsisi sen loppumista tälläiseltä 70 äijältä.

    • Olen 31 vuotias mies dom mies, mielileikkinäni "perinteiset" piiskaleikit tuhmien naisten kanssa.

    • Hallintaa ja kuria

      Olen Master ja vaimoni on sub. Suhteemme perustuu hallintaan ja alistumiseen varsinkin seksissä.

      Käytämme piiskoja ja erilaisia ruoskia. Toisinaan annan hänelle muutaman päivän tai viikon kestävät jäljet, näin ei kuitenkaan aina ole. Tärkeintä minulle on nautinto jota saan piiskatessani häntä. Hän saa vahvaa nautintoa niin alistumisestaan piiskattavakseni kuin kokemastaan kivusta, jota annan hänelle. Leikeissämme on kaksi puolta, hallitseminen ja alistuminen sekä sadomasokistinen nautinto kivun antamisesta ja sen saamisesta.

      Tietenkin alistuvalla on aina oikeus ja mahdollisuus keskeyttää piiskaaminen niin halutessaan. Näin tapahtuu hyvn harvoin meillä. Tämä antaa kuitenkin turvallisuuden tunnnetta alistuvallle ja piiskaajalle mahdollisuuden vapaammin liikkua kivun tuottamisen nautinnossa. Lopulta piiskattavan ollessa hyvin syvällä nautinnossaan on piiskaajan oltava vastuussa myös piiskattavan puolesta, ettei men liian pitkälle. Kunnon pitkässä piiskauksessa alistuva siirtyy niin syvälle nautintoonsa, että on silloin kykenemätön itse arvioimaan sitä. milloin menee mahdollisesti liian pitkälle. Vastuu on siis piiskaajan ja tähän on piiskattavan kyettävä luottamaan.

      Harrastamme piiskaamista ja muita bdsm-leikkejä myös niin, että alistuvia naisia on kaksi. Silloin olen yhä hallitsevana, mutta annan naisten myös leikkiä keskenään. Molemmat heistä nauttivat piiskan antamisesta naiselle, eli toisilleen.

    • nuori neiti

      Oon masokisti nainen, haluan alistua miehelle... Tehdä mitä hän käskee, olla sidottuna ja saada piiskaa.... aahhh haluan että hän ottaa mut tosi rajusti :)

      • masokistimies

        Oon masokistimies,ehkä me voimme vuorotellen esittää dominoiva,joka toinen päivää ja alistaa toinentoisensa!


      • Alistaja27

        Joutuisit heti käsi ja nilkkakahleisiin sekä kaulapantaan.Loput voit kuvitella itse ;)


      • masokistimies
        Alistaja27 kirjoitti:

        Joutuisit heti käsi ja nilkkakahleisiin sekä kaulapantaan.Loput voit kuvitella itse ;)

        Kenelle Alistaja27 puhuu?


      • Alistaja27
        masokistimies kirjoitti:

        Kenelle Alistaja27 puhuu?

        Nuorelle neidille


      • Olen 46v mies haluan naisen koulutettavaksi.


    • Nautiskelija mies

      Olen jonkunverran pelannut roolipelejä naisen kanssa. Kuten esim knife play.

    • Alistajamies

      Omaa naista tulee läimäyteltyä kasvoihin ja rintoihin, piiskattua takapuolta remmillä ja piiskoilla, kuristettua, revittyä hiuksista, huoriteltua ja "raiskattua" säännöllisesti.

    • kumiorja

      Mä oon sub. Tykkään että nainen alistaa henkisesti ja fyysisesti.
      Yksi suosikkini on peniksen sitominen ja kiduttaminen sekä siveysvyöt.
      Piiskaukset ja sidonnat kuuluu tottakai sessioon. Nuolen mielelläni Valtiatarta.
      Myös kotiorja laikit kiinnostaa. Pukeudun mielelläni kumiasuihin session aikana.

      • Naruilo

        Sanon suoraan, että todennäköisyys löytää nainen joka pitää miehen alistamisesta on lähellä nollaa.


      • sdfsecsdscs
        Naruilo kirjoitti:

        Sanon suoraan, että todennäköisyys löytää nainen joka pitää miehen alistamisesta on lähellä nollaa.

        Puhu nyt vain omasta puolestasi. Toki kilpailua on, mutta kyllä fiksulle ja siedettävän näköiselle, siistille miehelle vientiä riittä tuollakin puolella. Mutta jos repertuaari loppuu piiskan vonkaamiseen chatissa, niin sitten voi jäädä pelkäksi unelmaksi.


      • Naruilo
        sdfsecsdscs kirjoitti:

        Puhu nyt vain omasta puolestasi. Toki kilpailua on, mutta kyllä fiksulle ja siedettävän näköiselle, siistille miehelle vientiä riittä tuollakin puolella. Mutta jos repertuaari loppuu piiskan vonkaamiseen chatissa, niin sitten voi jäädä pelkäksi unelmaksi.

        En etsi alistavaa naista, vaikka voisin kyllä alistumistakin kokeilla. Pysyn siinä mitä kirjoitin ja väitän että alistuvan miehen todennäköisyys löytää alistavaa naista on erittäin heikko.


      • tiukkapipojakin on
        Naruilo kirjoitti:

        En etsi alistavaa naista, vaikka voisin kyllä alistumistakin kokeilla. Pysyn siinä mitä kirjoitin ja väitän että alistuvan miehen todennäköisyys löytää alistavaa naista on erittäin heikko.

        Varmaan on heikko jos ei tutustu ihmisinä ihmisiin vaan hakee jotain seksifriikkiä pelkästään.


      • Anonyymi
        Naruilo kirjoitti:

        Sanon suoraan, että todennäköisyys löytää nainen joka pitää miehen alistamisesta on lähellä nollaa.

        On niitä naisdommeja, mutta tapaamani yksilöt vetävät "kovisroolia" eivätkä ole kivaa seuraa. Yleensä D-naiset ovat myös rumia, ja painoa on minimissään 100 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä naisdommeja, mutta tapaamani yksilöt vetävät "kovisroolia" eivätkä ole kivaa seuraa. Yleensä D-naiset ovat myös rumia, ja painoa on minimissään 100 kiloa.

        Mä aina rakastun kovisroolia vetäviin naisiin. Enkä ole kyllä montaa lihavaa sellasta tavannut.


    • Naruilo

      Olen kiinnostunut naisen sitomisesta ja alistamisesta seksin aikana ja myös orjan pitämisestä, sekä kurittamisesta. Naisen täytyy olla vapaaehtoinen ja tarkoitus on tuottaa mielihyvää molemmin puolin. Sellaiseen en suostuisi, joka aiheuttaa pysyvän vamman tai haitan. On kuitenkin aika vaikea löytää ketään, koska vaikka alistumisesta pitäviä naisia on paljon, ei monellakaan ole turvallisuussyistä uskallusta kun etukäteen ei voi kenestäkään tietää ja sidottuna on aika avuton.

    • sitoisitko

      Hei vaan!

      Piti ihan liittyä foorumille että pääsee kyselemään.

      Ketäköhän Helsingin hupakkoa kannattaisi lähestyä tällaisen asian kanssa.

      Tahtoisin joutua yllättäen ilman etukäteistä käsikirjoitusta sidotuksi ja kiusatuksi kunnolla. Ei mitään eritejuttuja tai kovaa kipua vaan enemmänkin nautinnollista turhautumista ja laukeamisen venyttämistä.

      Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan joko ihan tähän ketjuun tai vaikkapa privana.

      Mukavaa kevättä kaikille!

    • sekä että...

    • valtiattarenmieli

      Mua ainakin pelottaisi jos kumppani olisi sadisti. Mulle tuli mieleen saisiko sadistinen kumppani nautintoa esim. jos kumppani olisi vaikka loukkaantunut jossakin onnettomuudessa ja olisi tuskissaan sairaalassa. Tai jos minulle tulisi vaikka hammassärky ja itkisin yön kivusta.

      • Kipu ja nautinto

        No ei saa. Minä olen sadisti ja kiihotun kun saan tuottaa naiselle kipua, mutta jos hän on muuten kuin seksissä kivuissaan en saa siitä tietenkään mitään nautintoa, päinvastoin. Seksuaalinen sadisti on usein erittäin empaattinen muilla alueilla.


      • fwewwc

        Aivan kuten ei masokistikaan nauti siitä, että lyö vasaralla sormeensa, ei sadistikaan nauti kivun tuottamisesta vain itse kivun takia. Sadisteista yhtä iso osa on kykeneviä terveeseen sympatiaan, mitä väestöstä muutenkin. Heillä on selvät henkilökohtaiset rajat, mitä he eivät halua ylittää ja kyky kunniottaa myös toisten rajoja. Suurelle osalle sadisteista osa nautinnosta on juuri siinä, että myös toinen osapuoli nauttii kivusta ja siitä mitä sadisti hänelle tekee.

        Eli suomeksi. Suurin osa sadisteista ja masokisteista on normaaleja Suomalaisia ihmisiä joilla on makuhuoneen nurkassa pieni lelulaatikko piiskoineen ja köysineen. He ovat normaaleja tuntevia ihmisiä jotka saavat vain seksuaalista tyydytystä hieman eri asioista.


      • rwedwd
        fwewwc kirjoitti:

        Aivan kuten ei masokistikaan nauti siitä, että lyö vasaralla sormeensa, ei sadistikaan nauti kivun tuottamisesta vain itse kivun takia. Sadisteista yhtä iso osa on kykeneviä terveeseen sympatiaan, mitä väestöstä muutenkin. Heillä on selvät henkilökohtaiset rajat, mitä he eivät halua ylittää ja kyky kunniottaa myös toisten rajoja. Suurelle osalle sadisteista osa nautinnosta on juuri siinä, että myös toinen osapuoli nauttii kivusta ja siitä mitä sadisti hänelle tekee.

        Eli suomeksi. Suurin osa sadisteista ja masokisteista on normaaleja Suomalaisia ihmisiä joilla on makuhuoneen nurkassa pieni lelulaatikko piiskoineen ja köysineen. He ovat normaaleja tuntevia ihmisiä jotka saavat vain seksuaalista tyydytystä hieman eri asioista.

        Eli vielä selvennykseksi, sairaat sadisti murhaajat ovat aivan yhtä harvinaisia sadistien keskuudessa, kun sairaat raiskaaja murhaajat vanilja seksin harrastajien keskuudessa.


      • dfgerfvc
        fwewwc kirjoitti:

        Aivan kuten ei masokistikaan nauti siitä, että lyö vasaralla sormeensa, ei sadistikaan nauti kivun tuottamisesta vain itse kivun takia. Sadisteista yhtä iso osa on kykeneviä terveeseen sympatiaan, mitä väestöstä muutenkin. Heillä on selvät henkilökohtaiset rajat, mitä he eivät halua ylittää ja kyky kunniottaa myös toisten rajoja. Suurelle osalle sadisteista osa nautinnosta on juuri siinä, että myös toinen osapuoli nauttii kivusta ja siitä mitä sadisti hänelle tekee.

        Eli suomeksi. Suurin osa sadisteista ja masokisteista on normaaleja Suomalaisia ihmisiä joilla on makuhuoneen nurkassa pieni lelulaatikko piiskoineen ja köysineen. He ovat normaaleja tuntevia ihmisiä jotka saavat vain seksuaalista tyydytystä hieman eri asioista.

        Itse asiassa, sadistit ja masokistit ovat tutkimusten mukaan mielenterveydeltään jopa paremmassa jamassa, kuin väestö keskimäärin:

        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288579764650.html


      • fwewwc kirjoitti:

        Aivan kuten ei masokistikaan nauti siitä, että lyö vasaralla sormeensa, ei sadistikaan nauti kivun tuottamisesta vain itse kivun takia. Sadisteista yhtä iso osa on kykeneviä terveeseen sympatiaan, mitä väestöstä muutenkin. Heillä on selvät henkilökohtaiset rajat, mitä he eivät halua ylittää ja kyky kunniottaa myös toisten rajoja. Suurelle osalle sadisteista osa nautinnosta on juuri siinä, että myös toinen osapuoli nauttii kivusta ja siitä mitä sadisti hänelle tekee.

        Eli suomeksi. Suurin osa sadisteista ja masokisteista on normaaleja Suomalaisia ihmisiä joilla on makuhuoneen nurkassa pieni lelulaatikko piiskoineen ja köysineen. He ovat normaaleja tuntevia ihmisiä jotka saavat vain seksuaalista tyydytystä hieman eri asioista.

        Hyvä kirjoitettu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fwewwc


    • kinkyboy3

      Kannattaa lähteä rohkeasti alan bileisiin, jotta voi tutustua samanhenkisiin. Illassa voi nähdä erilaisia alistustapoja ja tavata kivoja ihmisiä. Esimerkiksi Wildclubilla on hyvä meno.

    • Hei.

      Olen itse alistuja ja olen 22v. asti etsinyt "opettajan" miten tää homma sujuu, mitä siihen kuulu....????
      Mut olen erittäin kiireinen ja varovainen kenen annan tulla minun lähelle....
      Onko kenelläkään neuvoa asiasta??


      PS: Järkevät viestit vaan!

    • Kovin ihmeellistä "opetettavaa" ei ole. Perus maalaisjärjellä pääsee pitkälle turvallisuus asioissa ja jos jotain eksoottisempaa haluaa kokeilla, löytyy netistä ohjeita ja neuvoja lähes mihin tahansa, kunhan jälleen pitää sen maalaisjärjen mukana.

      Mitä hommaan taas ns. kuuluu, riippuu täysin siitä mitkä omat ja partnerisi mieltymykset/rajat ovat. Itse olen nyt 36 vuotias ja jokaisen parterin myötä oppii aina jotain uutta ja saa uusia kokemuksia, samalla myös huomaa kuinka kaikki aikaisemmin opittu ei pidäkkään taas paikkansa toisten kohdalla. Eli kokemusta ja partnerisi tuntemista tarvitaan, niitä on hankala opettaa.

      Se että olet varovainen on tietysti hyvä asia, kunhan et anna sen estää haaveidesi toteutumista. Tutustu henkilöihin ensin tarpeeksi hyvin, tapaa heitä julkisilla paikoilla ja vasta tämän jälkeen lähde intiimimpään kanssakäymiseen. Näytät olevan itsekkin Varsinais-Suomen alueelta, joten jos kiinnostusta löytyy, niin laita vaikka viestiä tänne Suomi24:n postilaatikkooni.

      • Yritin lähetää viestiä ei tainut saapua?


    • Itse voisin ottaa vastaan viestejä ja vaikkapa ehdotuksiakin Satakuntalaisilta orjattarilta/subeilta :)

    • juomuja

      Olen mies. Vaimoni piiskaa minua takapuolelle ja sukuelimille. Teen hänelle samoin. Hänellä on strapon, josta minä saan osani, mutta ei taida kuulua tähän...

    • Eipä ole ehdotuksia kuulunut... Pistäkääpäs nartut hakemuksia privaviestillä profiliini ja ehdottomasti perusteltuna että miksi olisit täydellinen narttu!

    • Alistuva nainen

      Aina on kiinnostanut, mutta kokemuksia ei kauheasti ole. En edes tietäisi miten edetä. Ajatuskin miehelle alistumisesta saa minut... Se vaan vaatisi vahvan luottamuksen, että voisi täysin alistua. Tiedän, että oikeissa käsissä olisin äärimmäisen palvelualtis. Ajatus siitä, että olisin henkisesti ja fyysisesti toisen vahvoissa, vaativissa, mutta välittävissä käsissä saa sydämeni pamppailemaan ja vartaloni kihelmöimään.

      • nyfiken

        Nyt en ymmärä suomea 100% Alistuva, onko se tarkoittaa että haluat annaa piiskaa eli saada?


    • Master Aki

      Olen 38v Master,naispuolinen vakiorja löytyi jo vuosia sitten,aidosti nauttii orjanartun osastaan,alistumisesta,kivusta,nöyryytyksistä..Kannattaa yrittää tarkkailla ympäristöä ja ihmisia vähän tarkemmin.Pihallani on koko ajan oven pielessä pitkiä vitsoja,pensaista karsittuja ja muutama kieppi naruja ja köysiä.Harrastajan tunnistaa kyllä..

      • vackraben

        Minä haluan olla sinun orjasi joka saat käyttää ahkerasti kaikki mitä kasvaa sinun pihalla minun perseelle ja reisien joka neljä puolella!
        katso minun alastokuvat bdsm baarissa alle masokistimies,katso minun galleria siellä!


    • Löytyykö naista joka olisi valmis piiskaan minut kunnon juomuille

      • masokistimies

        Ei Suomessa on naisia joka halua piiskata vanhuuksia kuin sinä ja minä!Olen haenut 10 vuottaa ja ei löytänyt ketään!
        Sinä pitää hakeä miehiä,ne haluavat mutta se on harmillista että ne haluavat enemmän kuin antaa piiskaa!


    • Virikettä

      Sopivaa mielen virikettä vaikkapa elokuvasta GARAGE OLIMPO - KIDUTUSKAMMIO. Kertoo Argentiinan tiedustelupalvelun kuulustelupaikasta, joka oli autokorjaamossa.

      Jotensakin huvittavaa, kuinka kiduttajat leimasivat aina kellokortin.

      Vaan siinä on virikettä kuulusteluleikkein.

      • hullu

        Missä minä löydän se filmi?Yotube eli google?


      • Minä katsoin pari minuuttia mutta se riitti minulle!Ei siellä ollut kirvelijä pakarat ja reidet!Kaksi päät lensi kirvenlyöntiä,yksi kaunis nainen ja yksi mies jäi ilman pää!Ei sellaista on mitään s/m leikkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Miksi puhataan useimmiten leikeistä kun on S/M tai D/s kyseessä. Ei se ole leikkiä vaan monelle ihan todellisuutta.

      • masokistimies

        Se on leikki meillä täällä kun se on vapaaehtoista me lähdemme mukaan ,niin kuin minä nyt olen valmis luopua oman tahdon ja vallan ja annaa nainen määrä kaikki paitsi talous kun minä olen niin paljo viisampi siellä kuin mitä tyhmä ylpeä nainen on!
        Naiset elävät vaan niin kuin se olis viimeinen päivä!Minä taas lasken 20v eteenpäin vaikka olen 60 v jo!


      • Samaa mieltä nimim. siivooja_m-nimimerkin kanssa.
        Kyllä tämä ihan elämäntapa ja todellisuutta voi olla vaikka kuinka perustuukin vapaaehtoisuuteen. Omalla kohdallani tällaisen suhteen tulee olla nimenomaan ja erityisesti kokonaisvaltainen osa parisuhteen arkea, sillä niinhän sitä oppii parhaiten tuntemaan toisen. Tiedostan kuitenkin sen, että se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.

        Hyvä ja palvelualtis herrasmiesorja sitä paitsi tekee naisen kuin naisen elämästä elämisen arvoista, harmi vain kun todellisia helmiä on niin harvassa ainakin Tampereen suunnalla. :-)


      • venus_valtiatar kirjoitti:

        Samaa mieltä nimim. siivooja_m-nimimerkin kanssa.
        Kyllä tämä ihan elämäntapa ja todellisuutta voi olla vaikka kuinka perustuukin vapaaehtoisuuteen. Omalla kohdallani tällaisen suhteen tulee olla nimenomaan ja erityisesti kokonaisvaltainen osa parisuhteen arkea, sillä niinhän sitä oppii parhaiten tuntemaan toisen. Tiedostan kuitenkin sen, että se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.

        Hyvä ja palvelualtis herrasmiesorja sitä paitsi tekee naisen kuin naisen elämästä elämisen arvoista, harmi vain kun todellisia helmiä on niin harvassa ainakin Tampereen suunnalla. :-)

        Harmillista että venus_valtiatar on niin nuori!Minä olen puolet eli 100 % vanhempi!


    • sinun..

      Löytyiskö pohjanmaalta 33v: sub:lle kouluttajaa?

    • secretary

      sub. Ja enempi on mielikuvituksessa tehty kuin oikeassa elämässä.

      Kokeiltu:
      -Läpsimistä/piiskaa pepulle
      -Puremista
      -Tukasta vetämistä
      -Rajuja otteita
      -Kuristamista


      Toiveissa:

      -Henkistä manipulointia
      -Nimittelyä
      -Kontrollointia päivittäisissä asioissa
      -Piiskaa niin että jää mustelmat ja jäljet muistoksi
      -Kasvojen läpsimistä
      -Petplay
      -Kahleita, sitomista
      -kunnioittamisen ja nöyryyden opettamista, koska sitä puuttuu

      Siinäpä ideoita

    • Onnellinen orja

      Meillä vaimo toimii alistajana.Käsiraudat,nänninipistimet,erinlaiset sauvat ja tietysti
      nahkainen ruoska kuuluvat leikkeihimme.
      .Ensin orja rautoihin ja nipistimet paikoilleen sitten ruoskalla tottelevaiseksi ja sauvaa peppun.Lopuksi joudun nuolemaan vaimolle orkun joka tuleekin tosi helposti koska hän myös kiihoittuu kovasti leikeistämme.
      Toisinaan session aikana hän myös kertoo haluavansa vieraan miehen mukaan
      alistamaan minua tai alistamaan meidät molemmat.Itse en alistajan rooliin pääse.

      • svensken

        Minä olen kaateelinen sinua!Nyt tunti sitten minä jouduin piiskata minua itse orgasmiin!Jos olen rehellinen minä jouduin piiskausen maseerata kullini vähän mutta puukeppi alavartaloni tekee 90 % minä piiskaan reisien joka puolella ja pakarat!


      • Anonyymi

        Asiallinen meininki. Meilläkin vaimo alistaa mutta tuo ajatus että teillä vaimo haluaisi alistaa sinua toisen miehen kanssa on kyllä jännä. Itse saan kiksit nimenomaan siitä että vahva nainen määrää, mutta jos toinen mies myös panisi vaimoani niin kyllä alistuisin sillekin. Täytyypä kysyä vaimolta/valtiattarelta jos tuollainen kiinnostaa.


    • Tässä ilmoittautuu mies joka tykkää perinteisestä selkäsaunasta. Koivupiiska on suosikki ja paju myös hyvä. Olen 53 v. kaikin puolin terve hyvävartaloinen raitis savuton mies

      • masokistimies

        Tykkäätkö anna eli saada selkäsauna?
        Minä haluan saada piiskaa!


      • masokistimies kirjoitti:

        Tykkäätkö anna eli saada selkäsauna?
        Minä haluan saada piiskaa!

        Minä haluaisin saada piiskaa naiselta.


      • maso
        kalevi535353 kirjoitti:

        Minä haluaisin saada piiskaa naiselta.

        Niin minäkin


    • Mä & hän

      MIES VIE... Ja nainen Vikisee. ;-) 85% Seksielämästä..... Näin meillä...

    • Täällä 1 ilmoittautuu. Nykyisin switch entinen subi, jonka Domme -kello alkoi kilahdella eräiden ihmissuhteiden myötä.

    • Alistuvam40v

      Alistuva mies. Sidotuksi tuleminen. Piiskan saaminen. Valtiattaren nuoleminen. Valtiattaren syljen nieleminen. Lopuksi ottaa kasvoille ja suuhun lämmin kultainen suihku.

    • Anonyymi

      Tässä n 60 mies joka alista sut ja antaa selkäsaunan.

      • Laittaisitko kuriin myös minut?


    • Täällä Dominoiva HerrasMies. Yhteydenotot piiskan ym. puutteessa olevilta naisilta s-postilla.

    • Anonyymi

      Olen 50 v mies. Master ja vaimo on sub. Nuoruudessa olen kokeillut myös alistuvaa roolia.

      • Anonyymi

        Olisihan tuollaista touhua kiva vaikka päästä seuraamaan,kun omaa vaimoa ei nuo jutut kiinnosta.... t.ukm53Hesa


    • Minä olen SM seksin harrastaja mutta kun en löydä joku nainen harrastaa mukaan!

    • Anonyymi

      Ehkä tää on hieman liian pervoa, jotta jaksaisin kiinnostua aiheesta.

    • Anonyymi

      Tunsin kerran yhden harrastajan (mies), mutta hän on jo kuollut johonkin tautiin, jonka laatua ei suostunut paljastamaan.

    • Anonyymi

      Onhan meitä. Me ja yksi naispuolinen "vieras". Oli pariskunta ennen, mutta eron jalkeen vain vaimoni kaveri jäi meidän kaveriksi. Osallistuu piiskauksiin (hyvin harvoin mitään muuta) Hän piiskaa aina minua ja vaimoani, kun on paikalla ja minä häntä.
      Elämä on ihmisen parasta aikaa

      • Lähetä se nainen tänne että hän saa piiskata minuakin!


    • Anonyymi

      Ihan pikkupoikana olin saunassa ensin äitini kanssa ja sitten tuli saunaan meidän talossa asunut vuokralainen, yksin, miehensä oli jossakin. Mieleen on jäänyt, että naisen takapuoli oli ihan juomuilla ja mustelmilla. ...että on sitä harrastettu "kotikuria" ennenkin

    • Anonyymi

      meillä vaimo piiskaa. roikun katosta kahleissa ja nilkat yhteen kahlittuna metallisessa siveysvyössa. vaimo ylipolven piikkikorkosaappaissa ja nahkakorsetissa piiskaa ensin monihaaraisella piiskalla lämmitää pakarat. sitten alkaa tulla ratsupiiskaa. lyö kovaa kunnes uikutan. sitten suukapula ja sessio viedään loppuun kunnes olen sini-kelta kirjava polvitaipeista pakaroihin. sitten dominani poistaa siveysvyön ja otta suihin. yleensä laukean suuhun nopeasti. sen jälkeen joudun istumaan lattialle ja valtiattareni seisoo hajareisin ja nuolen orkun. kuseekin joskus päälle.. nautin aivan helvetisti vaikka istuminen on viikon vaikeaa. jäljet näkyy 2-4 viikkoa ja sitten saan aina uudestaan koulutuksen eli aina perse kirjavana. mutta palvelen ja kunnioitan vaimoani kuin jumalaa.

    • Anonyymi

      Täällä alistuva mies, tykkään sidottuna olemisesta, kaulapannat ja taluttimet on parasta, raippastakin tykkään, mieluiten oikeat koirien pannat ja taluttimet miksi ei myös isot koirien valjaat suoraan eläinkaupasta

    • Anonyymi

      Nahkaruoska. Molemmat käyttää. Ruoskittavan kädet on kiinni seinään kiinnitetyssä koukussa.

    • Anonyymi

      Olen vanhempi mies,en tietenkään vielä liian vanha.Pidän tosi paljon S/M seksistä,varsinkin siitä että minä saan piiska ja kaikkea muuta kiva kuten nipistimiä nänneihin ja sula kynttilän vaha terskalle. Tekehän se kipeä kun piiskatan mutta silti nautin siitä kunhan piiskaja on nainen.
      Pidän myös piiskan antamisesta jne.Mutta vain jos saaja on nainen.
      Olen ehkä vanhanaikainen ajattelija,en mutta kun en ole miehinj menevä.

    • Anonyymi

      Olen alistuva mies pääkaupunkiseudulta. Vaimo melko vanilja mutta alistaa kyllä kun tietää että siitä tykkään. Sanoo että parempi dominoida kuin alistua. Ihailen vahvoja naisia ja tykkään pitkistä lihaksikkaista naisista. Ei tehdä mitään kovin hc juttuja mutta vaimo tykkää pakottaa nuolemaan itseään usein ja sehän on täyttä leikkiä kun nuolisin sitä muutenkin aina kun saan. Vaimo sitoo ja piiskaa mua. Lyö tosi kovaa myös munille. Se on ihanaa. Vaimo on kuitenkin sen verran vahva että pystyy paiskaaman mut sängylle ja ottamaan väkisin. Ihanaa kun puristaa ranteista ja ratsastaa samalla haukkuen pikkumulkkuiseksi orjakseen. Tykkää myös talloa mun mulkkua jalkansa alle. Tekee eetvarttia kun ulkona tallaa kengällä kivilaattaa vasten. Ihanasti myös kusee päälleni ja piiskaa usein ihan verille. Aika perusjuttuja siis. Siveysvyössä on myös pitänyt mua aika pitkiä aikoja jotta muna on aina valmiina hänelle. Tosin meillä on sovittu että koska mulla on pieni muna niin vaimo saa käydä vieraissa aina kun haluaa. Mun ei tarvitse kun olen edelleen niin korvia myöten rakastunut. Vaimo on kyllä tehnyt senkin selväksi että jos petän häntä niin hän tappaa minut. Ei noin ihanaa naista tulis edes mieleen pettää. Meillä on sellainen tapa että jos vaimo käy vieraissa niin minun on hyviteltävä se hänelle ostamalla ruusuja kun olen niin riittämätön. Yleensä kun vaimo on saanut vierasta hän tekee sen selväksi jotta saan nuolla vieraita limoja hänen alapäästään. Varsinkin jos hän on yötä poissa tiedän jo mitä aamulla saan maistaa. Vähän hillitymmin on koitettu leikkiä kun on lapsiakin siunaantunut. Mutta kyllä tykkään eikä moni voi tajuta miten onnellinen olen alistettuna. Siinäkin on käynyt tuuri että vaimoni rakastaa jalkahierontaa ja jalkojen nuolemista. Minun ei tarvitse kuin suudella hänen jalkapohjasnsa niin mulkkuni jäykistyy sekunnissa. Se mitä kaipaisin on että vaimoni ottaisi minut useammin sillä ihanalla kaksipäisellä lannedildolla jota hän usein käytteli minuun hieman nuorempana. Muistan kuinka hän pani nopealla nylkyttävällä liikkeellä persettäni hinkaten itseensä menevällä päällä itsensä orgasmiin. Kyllä orjana on ihanaa.

    • Anonyymi

      Roolit vaihtuu aina joskus, mutta nyt on sellainen, että nainen on se, joka määrää. Etupäässä piiskausta; rottinkia, piiskaa kotipihan puusta, ostettuja raippoja ym. Ja kun mies yrittää lopettaa, kun muka sattuu, niin sitä varten on suukapula ja sidonta jaloista ja käsistä. Ei ole pakko, jos ei tahdo, mutta joka leikkiin lähtee, niin tietää, mitä seuraa.

    • Löytyisikö hyvännäköistä, upeaa, alle 50v.naista, joka haluaisi tulla alistetuksi? Sinua kiihottaa paljon ajatus olla silmät ja kädet sidottuina seksin yhteydessä..

    • Anonyymi

      Meillä homma alkoi kanssa pienistä sitomisleikeistä/kokeiluista. Vaimo kiihottui niistä hurjasti ja kysyinkin suoraan olisiko hänellä muita alistumishaaveita. Olihan niitä ja kertoi kiihottuvansa välillä sängyssä todella alisteiesta astelemasta, jossa joutuu otetuksi rajusti, tukistelia yms ja palvelemaan miehen haluja, siis tottelemaan kaikenlaista. Salaisena fantasiana ollut jo kauan, että joku miesjoukko vain käyttäisi omiin tarpeisiinsa.

      Niinpä houkuttelin hänet kerran mukaamme mökille kodin hengettäreksi, kun minä ja kolme kaveriani teimme pitkän viikonlopun (ke-su) metsänraivaus- ja laituritalkoita. Joka ilta muutama lasillinen, mutta ei sen enempää. Sitten lauantaina hommat oli tehty ja vähän biletystä ronskimmin. Vaimo alkuun vähän ujosteli, kun komensin hänet saunaan pesuemännäksi, mutta suostui sitten kun en antanut periksi...uskalsi heittäytyä leikkiin. Saunassa ei vielä mitään kummempaa, vaikka kaikilla pesun aikana kullit tanassa olikin.

      Ilta sitten päättyi mökillä siihen, että vaimoa käytettiin yleisenä panonarttuna ja kaikki vuorollaan ja välillä yhdessä naitiin rouvaa mieliemme mukaan. Hän oli aivan sfääreissään, kun välillä komennetltiin antamaan pillua tai suuta ihan härskisti siinä kaikkien nähden. Sai rajusti kerrankin oiken kunnolla pitkin iltaa, yötä ja aamullakin vielä joku kampesi käyttöönsä ennen lähtöä

      • Anonyymi

        Vaikka mieheni yleensä onkin se dominoiva osapuoli suhteessamme, niin aina välillä hän kiihottuu nöyryytetyksi tulemisesta. Joskus kiusaan vähän ja pidän pikku taukoa seksistä esim viikon tai hieman enemmänkin eikä silloin saa kosketella itseään edes. Hänellä seisoo muutenkin aika herkästi ja tuollaisen jälkeen ihan pinimmästäkin vihjeestä - silloin aina keikistelen ja pukeudun vähän paljastavammin lisätäkseni halua.

        Viimeksi kutsuin pari oikein hyvää sydänystävääni meille sitten tyttöjen saunailtaan...olemme pienestä pitäen jakaneet lähse kaiken, joten luottoystäväni ovat jokseenkin kartalla näistäkin jutuista. Niinpä sitten mieheni palattua illalla kotiin omista menoistaan ehdotin että voisi käydä rauhassa saunomassa. Teimme sitten yllätyshyökkäyksen lauteille ja ei siinä kauaa mennyt kun hän yritti peitellä seisokkiaan siinä kolmen naisen keskellä. Kiusasimme raukkaa vielä lisää ja kommnentoimme nöyryyttävään sävyyn kuorossa seisovaa kulliaan ja heikkoa itsehillintää. Tuntui vain kiihotus lisääntyvän... Loppuillan herra sekoitteli drinkkejä meille alastomana, kun muut täysissä pukeissa ja vähän väliä kalu pyrki seisomaan meidän hihitellessä näkyä :)


    • Täällä on yksi kokenut piiskaava Mies. Dom.

    • Anonyymi

      Sekä, että. Masteroin mutta kiihotun myöskin alistettuna.
      Kaulapanta, köydet, tekstiilihihnat.
      Molemmissa rooleissa subina oleva päättää vastustelullaan kivun tuottamisen määrän. Teräksinen paistinlasta on paras. Varovaisesti aloitettuna voi samaan paikkaan lätkien aiheuttaa todella sietämätöntä kipua ilman seuraavana päivänä näkyviä jälki.
      Dominan on oltava aidon tuntuinen eikä vain laikistään.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe