Hei,
kyselen, että onko kokemuksia, itse yritn selvitellä ja voi viitata niin moneen..
Oikea puoli päänahasta on kosketusarka, ei kärsi harjata hiuksia, nyt myös ilmaantunut pääsärkyä ja oikea silmäkulma kipeä. Otsalle ilmestyi samoihin aikoihin pari isoa pahkuraa, jotka ehkä painumassa (ajattelin näin keväällä hyönteisen pistoksi..mutta ei kutinaa). Korvassa tuntemuksia..ihan kun jotain sisällä, lukkoilee..myös oikea luomi turvoksissa ja aavistus leuan alla oikealla puolella turvotusta. Kun luin noita tautiepäilyjä, viittasi tosi moneen, onko tämä nyt kolmoishermosärkyä? Aiemmin ei kokemusta asiasta, ainoa vaan, että viimeksi ollut turvotusta kaulalla kyseisellä puolella kun hammas postettiin (oli myös hammaslukko).
Oikea puoli päänahasta kipeä
Kipuilija
2
135
Vastaukset
- Mrs Murdle
Kosketusarkuutta mullakin ollut, se on allodyniaa. Mulla se on tuntunut päänahan lisäksi koko iholla. so kivulle herkistymistä, esim
kun kipu pääsee pitkittymään.- Kipuilija
Minulta tuo hammas poistettiin yli 2 v.sitten, tämä kumma kipu kestänyt viikon, ennätin toki ajatella, että onko hampaan poistolla yhteyttä..kävin lääkärissä, ei oikein osannut varmuudella sanoa mihin liittyy, epäili vyöruusua ja lääkkeet kuulemma hieman varuilta? Nyt on lämpöäkin ollut ja kipu senkun päässä jatkuu, onko se sitten vyöruusu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777