Eli minkäslaisia tyyppivikoja noissa Passateissa on? Itse tuli ostettua tässä tuommoinen 1.8T -97 Passatti ja olisi mukava jo etukäteen tietää minkälaisia vikoja tulee eteen.
Passatin tyyppiviat?
5
2462
Vastaukset
- noveau
Löytyikin juuri samainen topikki aiempaa, joten turhaampa tämänki pistin pystyyn :D
- Audi
http://ffp-motorsport.com/tuning/viat.php
Katsoppa tuolta. - noppa
Koska autossasi etupään nivelet (tukivarret) lienee vaihdettu kestävämmiksi, jäänee selvimmäksi tyyppiviaksi lukot. Yleisesti ottaen Passat on tilava, jämäkkä, mukava ja siinä on loistavat ajo-ominaisuudet. Vika-alttius on keskimääräistä vähäisempi. Mm. tuo tukivarsiongelma on BMW 300-sarjassa paljon vakavampi ja Audi A4:ssa on samat tukivarret. Eli se ei ole pelkästään Passatin tyyppivika.
- Audimies
-Audi A4:ssa on samat tukivarret. Eli se ei ole pelkästään Passatin tyyppivika.-
Ei se mitään haittaa, kun naapurinkin autosta hajoo samat osat jne.....eihän ne oman auton osat korjaannu yhtään sen helpommin, vaikka sillä naapurin veikon autosta hajoaisi, vaikka mitä!!!!
Kateus vie kalat järvestäkin :) - tintti
Audimies kirjoitti:
-Audi A4:ssa on samat tukivarret. Eli se ei ole pelkästään Passatin tyyppivika.-
Ei se mitään haittaa, kun naapurinkin autosta hajoo samat osat jne.....eihän ne oman auton osat korjaannu yhtään sen helpommin, vaikka sillä naapurin veikon autosta hajoaisi, vaikka mitä!!!!
Kateus vie kalat järvestäkin :)No ei mulle lukiessa semmonen kuva tullut että kateudesta on kyse. Pikemminkin kun etuvarsista on puhuttu vain Passatin ongelmana, valotettiin vaan että on niitä vikoja muissakin...taidat itse olla se kateellinen ja katkera naapuri. Katkeraa palautetta odottelen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944